Sivuja: 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099791 kertaa)
0 jäsentä ja 31 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4650 : 29.10.2008 19:23:22 »

Sattari, Sulla on ehkä liian isot kädet, tais sitten se johtuu niistä sulkarusinoista.  Grin coolsmiley

Smiley smitten

Mua niin sattuu mun maksaan tai mihin lie mikä tossa kylkikaaressa on - joka syömisen jälkeen...
Ehkä se posahtaa joskus ja mä saan ikuisen rauhan, mut löydetään vasta sitten kun mun mädäntyneen ruumiin haju leijailee rappukäytävään.................

Jotain positiivista tässäkin päivässä oli, nimittäin yksi kaveri jonka kanssa meni tavallaan poikki vähän yli vuosi sitten, niin törmättiin ja moikattiin ensin koulussa ja se oli sit sattumalta myös luovuttamassa verta ennen mua ja juteltiin siinä niitä näitä.. Kun se lähti niin se sano että palaillaan.. Ja se ei oo sellanen joka sanois muuten vaan noin. Ehkä hyvän ystävyyden pystyy elvyttämään. Mä tykkäsin siitä tytöstä. Hän  aurinko skorpioni askendentti jousimies kuu kauris eli voi olla että meillä on jotain samanlaista ajattelussa.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4651 : 29.10.2008 19:51:37 »

tiedättekö miten saa halvalla kanavointia ja regressiota?  Grin Grin silleen että rutiköyhä selvänäkijäystävä aina vinkuu yöpaikkaa. nythän on niin että hän jotenkin oudosti liittyy 4 viimeiseen miesjuttuuni. tunsi sen ekan, ja hänen johdostaan tuli kauris, ja tuo oinaskin, ja rapu juhlista. se on jo vähän liikaa. häntä ei miehet hetkauta. on sellainen kaksoisliekkiinsä yhdistynyt tapaus mutta pitää laittaa kova kovaa vastaan. taitaa olla noita sielunsopimustyyppejä. niin hän on siis samalla tuolta jostain korkeammalta kotoisin.

jee-- siis tiedostaa nuo 5-9d asiat. mutta joo.

rapu tosin säikähti häntä kuollakseen, kun näimme viimeistä kertaa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 19:53:51 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4652 : 29.10.2008 19:53:28 »

kiitti kehuista DW ja TIGRIX  :Smiley
Ja käsky dawnchildille on että käyt kaupassa ostamassa mulle limsaa ja suklaata  Grin
ja itselles myös... (no sen voit ainaki toteuttaa!)
Tekis hirveesti mieli kaikkia herkkuja,mutku ei oo,eikä oo rahaakaan. knuppel2
Mutta kyllä teki hyvää yli tunnin kävelylenkki piristävän kylmässä ilmassa  smitten
Sain mp:lle laitettua ihania intiaanikappaleita... kiva yöllä jos ei saa unta niin kuunnella
niitä..  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4653 : 29.10.2008 19:55:58 »

mutta kertokaa miten on mahdollista, että tämä  vaaka vaaka mystikkoystäväni on toimittanut minulle 3-4 miestä???

oikeasti, yksi tuli kun piti puhua hänen projektistaan, toiset yhden idean kautta 4 v sitten ja rapu juhlista, jonne  vaaka vaaka vei minut.

lisäksi hän kanavoi aika samanlaista tietoa kuin mitä sain itse regressiossa, noista kulttuureista missä olen elänyt esim ravun kanssa.  :Smiley aikanaan kertoi missä tunsin kauriin (kauris oli rikas mies silloin ja kuoli yksin) ja kauris koki sen todellisena, tunsi rakkautta ja jatkuvuutta menneestä.

hui.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 20:03:20 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4654 : 29.10.2008 20:39:05 »

no kauris ei nyt romanttisena jäänyt mieleen.. en tiedä, ehken enää osaa olla kenenkään kanssa jos ei ole sielunyhteyttä.

en vaan tiedä mitä tuo  vaaka vaaka tässä merkitsee. onhan se rakkauden merkki, venus hallitsee.

siis outoa. sain samantien Cooperin enkelikortin jossa sanottiin, että tulen saamaan tietoa tästä elämäni palapelistä, hyvä. sitä tarvitaan, paloja siellä täällä. eli se  vaaka vaaka tarjoutui apuun. köyhät, kuumat ja rikkaat miehet.. hmm.. taitaa tapahtua Jotain..

pummaamalla yöpaikan Halloween juhlia varten. voisin itsekin mennä - 
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 20:51:36 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4655 : 29.10.2008 21:02:02 »

neitsyt "TÄN FOORUMIN KELLO EI OLE VIELÄKÄÄN TALVIAJASSA!" 

neitsyt *sekoo*  uglystupid2

Siis iltaa!  Wink

Miten tulkistsisit itse hänet  vaaka vaaka , kun sinun elämässäsi muutenkin ilmenee aika paljon menneiden elämien tuttuja. Josko hänkin sieltä? Onko teillä menneitä velkoja, nykyisiä sopimuksia? Sitä voisit pohtia?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4656 : 29.10.2008 21:10:09 »

on hän sieltä.. Egyptistä ainakin ja varmaan tuolta avaruudesta.. olen vasta tänään tajunnut että hän liittyy niihin kaikkiin viimeisen 4-5 v ajalta (siis "oikeisiin" suhteisiin).

joten ehkäpä puhun hänen kanssaan. hän on kyllä tietynlainen välittäjä ihmisten (ja korkeamman tiedon) keskuudessa. syntynyt samana päivänä, eri vuonna kuin äiti Amma, sekin on kumma. jos hän todella liittyy elämäni palapeliin (sielukumppanien, kaksoisliekkien löytyminen) sen voisi nyt selvittää. tämän  vaaka  vaaka kanssa oli kauan erittäin paljon aikaansa edellä olevia henkis-teknisiä juttuja ja projekteja. hän on myös esiintynyt sivuroolissa leffassa, jne.

Samhaalin aurinkokunta
Sijaitsee Maasta ja fyysisestä tasosta katsottuna 5000 valovuoden päässä, mutta henkisestä tasosta katsottuna se kuluu Andromedan galaksin alueeseen. Samhaal on yksi monista keinotekoisesti rakennetuista aurinkokunnista. Tätä kutsuttaisiin Maan ihmiskunnan mukaan jumalten kodiksi, koska niin monet suuret uskonnot ja kulttuuriset perustat ovat syntyneet Samhaalilaisten käydessä Maassa opettamassa heitä henkisyyttä, uskonnollisuutta sekä luomassa kulttuurisia perustoja, joista viimeisin vierailu tapahtui n.5000 vuotta sitten eli n.3000 eaa. Silloin syntyi Himalajan vuoristossa Tiibetiläiset ja myös Kiinalaiset kulttuurit ja niiden  uskontona Buddhalaisuus, Intiassa Vedalainen, Keski- ja Etelä-Amerikassa Tolkeettien, Atsteekkinen, Inkojen ja Mayojen, Egyptissä faaraoiden Egyptiläisten kulttuurit.
Sitä ennen kulttuurinen ja henkinen opetus tapahtui Atlantiksella ja sitä ennen Lemuriassa.

Cheesy  smitten smitten smitten

Andromedan Paikallis-Keskus Hallinnossa on edustajia noin vajaasta kymmenestä galaksista, 75-100 000:sta aurinkokunnasta kustakin galaksista, 15:sta-1 milj:sta (1-133:sta) roduista ovat tarpeeksi älyllisesti, pitkälle henkisesti ja teknologisesti kehittyneitä kustakin aurinkokunnasta on edustajia yhteensä toista sataa tuhatta eli yli 100 000 edustajaa. Joista siis 90% on Valtias-rotuun kuuluvia, joita eri rotujen- ja lajien edustajat käyttävät ”puhemiehenä” ja joiden päätöksiä he kuuntelevat ja noudattavat. Valtias-rodun kukin yksilö voi edustaa montaa rotua ja lajia yhtäaikaisesti ja siten todellisuudessa Andromedan Paikallis-Keskus Hallinnon edustajia on yhteensä vain 10 000. Andromedan Paikallis-Keskus Hallinto sijaitsee  Andromedan Keskus alueella eli Keskuksessa.

rapu kysyi kerran mitä hänelle kuuluu, mutten alkanut kertoa ravulle liika villejä juttuja.

on yksi toinen, joka on alkanut välittää myös näitä asioita, eli kysynpä häneltäkin.

hyvää yötä - muistakaa miten NDWalsch sen sanoi.. olet kirjoittanut kaikki tilanteet elämääsi.. siis kun joku kolkuttaa ovea-
.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2008 21:34:01 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4657 : 29.10.2008 21:46:47 »

Hahhah.. Mun henk.koht. tähtitaivas sanoo mulle että turpa kiinni jos et halua riidellä kaikkien kanssa...

NO EN TOSIAANKAAN HALUA RIIDELLÄ PRK¤&#?LE!!!!   tickedoff tickedoff

Ei kun se on  merkurius aspect_squ venus ja siellä oli jotain muutakin v-mäistä..

Noh eniweis, yhdestä asiasta halusin vielä valittaa.. Mua ottaa päähän nyt kaikki ja siis se ei ole normaalia, mutta nyt annan sen kaiken tulla sitten ulos.. Nimittäin sellaset ihme wannabe trendikkäät..........
Kävelee kadulla niin joka toisella tytöllä on tumma pitkä peikkotukka joku myssy tai hattu päässä ja päällä joku mekko tai tunika tai pitkä paita yhdistettynä vyötärövyöhön ja sit jotkut pitkät värikkäät sukat, sukkikset tai legginsit tai säärystimet ja korkkarit tai saappaat..

En mä tiedä mikä mua siinä raivostuttaa, mua vaan yleensä raivostuttaa..
Ja nyt raivostuttaa tällainen.
Siis kun kaikki on niiin aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgh sen näkösiä että "olen ostanut nämä kirpparilta" ja todellisuudessa ne kaikki vaatteet on jotain perusteinisettiä H&M:ltä.... Kaikki on nykyään jotain goottia tai punkkia, sekin ärsyttää.. Siks en oo niin innostunut tosta goottijutusta...

Mun lempifarkkujen haarat ratkes aamulla kun vedin niitä kiireessä päälle (ne on tosi vanhat ja oon lihonut)..
Mä en tienny olisko mun pitänyt itkee vai nauraa ja sit mä vaan kyyristyin maahan ja nauroin hysteerisesti minuutin vaikka tiesin että oon myöhästymässä koulusta ellen äkkiä pue päälleni jotain mikä pysyis ehjänä..

2funny

Ehkä mä oon vihanen vaatteista kun mulla ei oo vaatteita.

Ja toisekseen sitten kun mulla on rahaa, niin en tiedä minkälaisia vaatteita ostan kun ne kaikki raivostuttaa mua.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4658 : 30.10.2008 10:31:57 »

voi kuule, Andromedan keskushallinnossa kaikilla on trendikäs Body suit

Space Gallery Shopista.   smitten

lähetin ravulle emailin kun en pystynyt olee kertomatta uutisia. kuulen koko ajan tietoja hänen työhönsä liittyvistä asioista ja tänään töissä jopa jotain hänen ent kotipaikkaansa liittyen. en enää ihmettele noita, koska kyllä niitä yhteensattumia voi tulla muidenkin kanssa. vaikkei koskaan vastaisi, laitoin
sinne että "ajattelin meidän olevan ystäviä". kirjoitin konkreettisia asioita eikä
mitään avaruus, menneet elämät tms sieluhommelia. sellaista. no niin. ehkä se joskus aikuistuu. omalta puoleltani energia on irronnut ja oma energia on vahva. en voi olla vihainen sille, jos joku on henkisesti ja fyysisesti vielä kehittymätön, kaikilla on siihen oikeus (vaikka ne sitten koheltaisi naisten kanssa kuten oinas, siihen pystyy urheilija ja lakimies yhtä lailla)
smitten smitten

hei muuten tehkää työ ja rahataikoja, ne toimivat, se on hurjaa. tossa pari viikkoa sitten tarjoutui 700 euroa aika pian rahataikojen jälkeen, mutta emme juristin kanssa kelpuuttaneet. tänään kuulin saatuani hyvän liksan, että ens vuodelle tuli projekti. jossain tällaisessa sen täytyy näkyä; plus että mikä positiivinen vastaanotto oli ti iltana eräälle toiselle projektille. 

tämähän ei minulle kuulu, mutta miksi ihmiset perheissä mätkii toisiaan hengiltä, onko tää energiaputsaus niin raju???  :Smiley 
  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 11:00:59 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4659 : 30.10.2008 10:53:11 »

Forgive me...

Anteeks kaikille osapuolille, että oon viime aikoina kirjoitellut vähän mitä sattuu.
Mun mielenterveys tekee aaltoliikkeitä..
Toisaalta luulen että pahin meni jo ohi.

Mussa on jotain patoutuneita tunteita, jotka kovasti ovat pyrkineet ulos..

*lähtee shoppaileen Space Gallery Shoppiin*  Grin

Ei mulla ole mitään ketään vastaan ja ihan sama miten ihmiset pukeutuu, tai ihan sama jos joku vaan pyytelee tulkintoja täällä.. En tiedä miksi mutta eilen ja toissapäivänä ajattelin sitten mitä tahansa ihan tavallista neutraalia asiaa, niin se herätti minussa paljon tunteita.. En oikein tiennyt mihin olisin kohdistanut sen raivon joka halusi minusta ulos..

Olen kyllästynyt vihaamaan itseäni, enkä enää ikinä suostu siihen - en kyllä halua vihata ketään ihmistäkään.. Ei ole syytä vihata mitään, mutta miksi olen vihainen? Juuri nyt olen surullinen siitä, että minussa on vihaa. Ja toisaalta iloinen, että tunnistan sen kaiken.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4660 : 30.10.2008 10:54:06 »

mistä itsevihasi VOI tulla kun olet aina kuvannut isääsi ihanana tyyppinä ja äiti on kans aika henkinen?
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4661 : 30.10.2008 11:05:48 »

Eihän ne asiat heistä täydellisiä tee. Ja toisaalta itseviha on itsestäni kiinni, ei välttämättä lapsuuden olosuhteista.. Tai ainakaan vanhemmista.. Voi olla että kaikki lähti siitä kun minua kiusattiin koulussa.

Sitä paitsi minuun iskostettiin lapsena se ajatus että olen kummallinen ja erilainen. Äiti ja isä opettivat että muiden kotona ei puhuta ufoista, muiden vanhemmat eivät puhdista lapsiensa auroja ennen nukkumaan menoa, älä puhu näistä asioista muille lapsille, sillä he eivät ymmärrä sinua..

Se oli ihan totta! Mitä muuta he olisivat voineet sanoa? Minuahan oltaisiin kiusattu vain enemmän jos olisin puhunut muille lapsille niistä asioista.. Mutta mikä erillisyyden tunne minulla olikaan kun en voinut puhua..
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 11:09:50 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4662 : 30.10.2008 11:10:54 »

Tämä kysymys on niille kenellä on lapsia..

Opetatteko lapsillenne henkisiä asioita?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4663 : 30.10.2008 11:14:49 »

äiti Amma.. (tavannut ja tapaa)

meditaatio.. (joogaohjaaja kehoitti jopa lapsen rauhoittamiseksi)

Jeesus.. Maria.. (Italiassa varsinkin)

enkelit.. (oma enkeli jos vaikka pahoja unia)

ufot.. (heh)

taikojen tekeminen..

aarrekartta (kyllä hän teki senkin)

vein Hengen ja tiedon messuille ja häntä kiinnosti parantajat

lisäksi hän sanoo jos lemmikit katoaa, soita nyt sille selvänäkijälle..  coolsmiley angel

you name it.- tietysti pienen tietoisuuden mukaan. mutta minuthan hän äidiksi valitsi.

pimeysjutut jätän väliin, saa miettiä aikuisena.

« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 13:02:15 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4664 : 30.10.2008 11:35:29 »

Kyllä minäkin koin lapsena hirveän mielenkiintoiseksi ja luonnolliseksi kaiken sen..

Muistan miten hoidimme äidin kanssa toisiamme jalokivillä vuorotellen eli kun toinen makaa selällään, niin toinen laittaa kutakin chakcraa vastaavia jalokiviä niiden kohdalle ja pyytää parantavaa energiaa virtaamaan niiden kautta..

Sellaista haluan tehdä omien lapsienikin kanssa joskus..

Isän kanssa käytiin taas aina hitaalla iltakävelyllä talvisin, muistan ne tähtitaivaat, isä osoitti plejadeja ja sanoe että kultaseni, tuolta on ihmiset kotoisin, kuten kenties mekin tultu suoraan sieltä, ei voi tietää..
Isä opetti aina että ajatus on energiaa.. Hän muistutti siitä joka kerta kun lauoin ääneen kaikkia typeryyksiä.  Grin

isä puhui paljon Lemuriasta, Atlantiksesta ja tähdistä, että minkälaisia olentoja on mistäkin ja miten ihmisen kehitystä on muokattu ja että nyt he jotka tekivät karmaa itselleen muokkaamalla ihmisrotua, ovat inkarnoituneet tänne tekemään valotyötä puhdistaakseen karmansa..

Hän puhui myös planeettojen energioista..

Miksi isä minä en enää muista sinun sanojasi.

Olin silloin vielä niin pieni, että en tajunnut painaa kaikkea mieleeni.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: