Mulla taas huomenna ohjelmassa pitkät aamu-unet Ahhhh... Ainakin ysiin..
Jostain kumman syystä tuli viikonloppunakin nukuttua vaan jotain kuuden tunnin unia, vaikka en ees ollut riekkumassa missään tai ollut mitään syytä herätä niin aikasin kun heräsin..
No eilen aamuna heräsin kyllä seitsemältä sen takia että
soitti mulle silloin kännissä kuin saatana jo kolmannen kerran sinä yönä ja valitti että ei pysty nukkumaan, alkaa tuleen krapula ja se hyppää parvekkeelta alas jos en mee pelastamaan sitä yksinäiseltä krapulahelvetiltä..
No kun se kerran herätti mut niin en viittinyt enää jatkaa unia.. Mutta siis en kyllä mennyt sen luokse..
Kohta sen jälkeen soitti myöskin vahvassa soosissa ollut
, joka tosin oli jo kerennyt nukkumaankin.
Tämä tyyppi siis soitti mulle aiemmin yöllä ja sanoi vaan kymmenen kertaa peräkkäin että on huolissaan musta ja et pärjäänkö mä ja se laittaa mun tilille 1000€............
No aamulla sitä nauratti että joo, ohkohan hän taas puhunut mulle pehmeitä, kysyi varovasti että mitä kaikkea on tullut selitettyä.. Siitä rahan lainaamisesta se oli ollut tosissaan, mä kyllä laskin summaa hieman pienemmäksi...
on jo 5 vuotta soitellut mulle kännissä ja joskus se tunnustaa rakkauttaan, mutta se ei ilmeisesti ikinä muista sitten selvin päin että mitä se on kännissä selittänyt. Harmittaa kun se juo niin paljon. Ja tekee koko muun ajan töitä. Valittaa kun ei naista löydy eikä auta vaikka olen tuhat kertaa sanonut että kukaan nainen ala seurusteleen alkoholiongelmaisen työnarkomaanin kanssa .....
Noh, sitten soitti
joka meni suoraan asiaan ja kysyi voiko hän tulla visiitille, koska hän on miettinyt vakavasti haluavansa yhtä juttua ja olisi kiva jos.. Sanoin että tänään ei ehdi nähdä ja niissä merkeissä en ainakaan aio tavata...
Niin.. Kukaan ei ole koskaan väittänyt, etteikö niitä miehiä oikeesti olisi ihan riesaksi asti..
Ne vaan tuntuu olevan aina krapuloissaan.
Mä en oikeen jaksa.
Onneksi ei tarvitsekkaan jaksaa...
Onneksi on vapaus valita..