Mulla on yhden KIVAN kanssa meneillään JUTTU..... Ja sen tyypin partionimi on OINAS!!
Joo, mun käsittääkseni meillä ei ole juttua, mutta saatetaan mennä hieman eri kartoilla tämän suunnistuksen kanssa.. Oinaat näköjään on innoissaan silloin kun toinen on vaikea, mutta kun se ei tajua että en ole vaikea siksi että yrittäisin vaan siksi että OLEN!! Ja se johtuu taas siitä että minulla on pasmat sekaisin koko jutusta ja yritän vetäytyä tästä pois (niin ja silti soittelen hänelle joka toinen päivä - öhm, auttaa asiaa
)
No joo.....Tiedättekös tyttöset ja naiset ja miehet jos täällä sellaisiakin liikkuu, mulla on
niin mahtava fiilis nyt elämän suhteen, että
tajuan ja
tiedostan miten KAIKKI on mahdollista
.. Sen todisti se että pääsin niistä
sairaanfakingkipeenraastavan ihanista lääkelaskuistä läpi - ja ennen sitä jopa harjottelin laskemista yhtenä iltana ja iloitsin siitä, vaikka ennen olen ollut matikkavammainen (lue asennevamma matikkaa kohtaan, tosi pahat negaatiot)..
Kaikki on kiinni asenteesta ja ennakko-odotuksista!! Huomio huomio, ennalta tuomitseminen on varmin tapa epäonnistua kaikessa... Okei, en lähtenyt sinne matikkakokeeseen valloittamaan mount everestiä rinta pörheenä, en ajatellut mitään. En jännittänyt, en pelännyt, en ollut hermona, en toisaalta kyllä odottanut pääseväni läpi. Minä vain menin ja tein sen minkä osasin, laskin laskun kerrallaan vilkuilematta vieraisiin laskuihin..
Ja kesken kokeen minut täytti flow-tunne ja siitä jotenkin arvasin että nyt tapahtuu jotain hienoa.
Tämä kokemus nostatti itsetuntoani ja sai minut ymmärtämään että en ole ihan ladonseinästä repäisty idiootti, vaan päässäni saattaa tapahtua myös kaikkia loogista kaavaa noudattavia tapahtumaketjuja. Ja jos näin on, niin saatan valmistuakin joskus. Tästä sain innostuksen, minähän alan nyt purkamaan rästitehtävävyyhtiä ihan urakalla. Nyt kun sain uskon siihen, että
pääsen eteen päin askel kerrallaan.Hohhoijaa mitä tilitystä.
Noh tsemppiä kaikille.
Ja rakkautta.
Rakkaudesta puheen ollen, en malta lopettaa. On niin rakastunut olo taas, rakastan elämää, rakastan kämppääni, täällä on hyvä ollamöllätä. Olen jopa siivoillut tänään sellainen ihme hurma päällä.
Rakastan ystäviäni hyvin paljon.
Rakastan kaikkia maailman suloisia ja epäsuloisiakin eläimiä.
Rakastan perhettäni. Rakastan rakastan rakastan.. tästä se taas lähtee!