Sivuja: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6073966 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4785 : 06.11.2008 18:33:04 »

Onkohan se kalat, joka on niin palvova?

Mä en palvo omaa kuutani, mutta kyllä tunnistan sen itsessäni aivan todella hyvin. Jos jotain kartallani "palvon" niin  jupiter skorpioni en tiedä miksi, ehkä siksi että  skorpioni on minulle  vertex kauttakin jotenkin tärkeä merkki ja muita planeettoja minulla ei ole skorpionissa. Lisäksi jousimiehelle Jupiter on aina Jupiter.  :Smiley

niin ja tuo jupiter on kolmiossa kuuhuni.  smitten

vaaka on sellanen merkki, jota en tajua vieläkään.  Huh Mulla on siihen merkkiin kummallinen suhtautuminen. Mutta onhan se mun  saturnus merkki, että sikäli en ihmettele...
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4786 : 06.11.2008 18:41:53 »

Mutta kyllä Jousimies silti tietää itse totuuden...  Wink näki sen muut tai ei...  Grin

niin se olikin et muille pystyy oleen rehellinen mut ei itelleen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4787 : 06.11.2008 18:43:53 »

Hihhih.

Sympatiaa Kiteelle.  smitten ja Lizzylle.  smitten
Mites se päivä nyt on huono ollut?  Huh

(siis en kysy tuota sellaiseen äänensävyyn että 'minulla itsellähän ei huonoja päiviä ole'...)

Nyt on ollut ihan jees fiilis taas.

Tällä Über-romantikolla palaa yhteensä 40 kynttilää/tuikkua täällä olohuoneessa nyt... Ihanaa!
Käytiin  kauris ja  kalat kaverien kanssa ensin koululla lähettämässä opettajalle sähköpostia ja sitten mentiin RAX:iin syömään ja oltiin siellä kolme tuntia syömässä!!  Grin Oonko vieläkin täynnä!! Söin 6 palaa pizzaa, pari lautasellista salaattia, sit ihan sikana niitä maissilastuja mitä nachoja nyt onkaan ja pari kipollista jätskiä.. Huh, en oo aikoihin syönyt mitään noin rasvaista! Onneks en syönyt aamulla mitään, enkä kyllä aio enää muutenkaan syödä tänään.. Mutta kivaa ja hauskaa oli.. Siitä olikin jo 5 vuotta kun oon viimeks käynyt RAX:issa.....

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4788 : 06.11.2008 18:54:07 »

Mä mietin tuossa yks päivä että täällä on melko vähän aktiivisia jellonakirjottelijoita..

No ei kaksosiakaan ihan hirveesti ole, mutta sitäkin ....  2funny

Oinaat ja jouskarit taitavat pitää itsestään eniten ääntä.. :Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4789 : 06.11.2008 19:06:48 »

Oinaiden puolesta en voi puhua, mutta hei haloo tottakai Jouskarit pitää itsestään ääntä tässä tilanteessa.  coolsmiley  Grin
Jousimiehillä on paljon asiaa... 13 vuotta pluto pyöritelly... ja nyt vielä tuo inha saturnus on neliömerkissä...
Kyllä siinä on asiaa ja mielellä purettavaa... Että jos haluat kuulla miksi tänään on ollut paha päivä niin uuh, se on aika pitkä tarina... Kiitos sympatiasta.  smitten

Leijonat ei jouda tällasilla foorumeilla kirjotteleen kun niillä on oikeitakin parrasvaloja ja läsnäolevia ihailijoita.  Wink Jos niitä ei jostain syystä just harvinaisesti sillä hetkellä olisi niin sitten ne eksyy tänne.   smitten
 Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4790 : 06.11.2008 19:39:55 »

No tänne saa kertoa pitkiä tarinoita, jos vaan jaksaa ja huvittaa.. Grin

En mä mitenkään syyttävällä sormella osoittanut jouskareita ja oinaksia, oonhan itsekin  askendentti uranus jousimies  venus oinas... Wink

Mulla on taas niin romanttinen olo.
Ehkä kun nää ilmat tästä viilenee niin en yhtään ihmettelis jos kohdalle osuis joku joka aiheuttais tunteiden lämpiämistä.. Kun oon näin hyvässä tilassa niin vedän sitä puoleeni.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4791 : 06.11.2008 20:03:28 »

no mun mielestä yks hauskimmista asioista tänään oli se kun herra oinas heitti, että hän ei ehkä aio irtisanoa sua parin kk:n päästä Wink
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4792 : 06.11.2008 20:06:56 »

mutta siis joskus aikoja sitten ku oon ekaa kertaa tehny täällä ton syntymäkartan itelleni ja sit siitä tulee se minitulkinta.. ni toi nousumerkki vaa'assa ja tää kohta siitä "Pyrit Vaakanousuisena ottamaan kaikkien muiden mielipiteet huomioon päätöstä tehdessäsi ja siksi seurasi on niin kysyttyä. Pidemmän päälle tämä jatkuva arvioiminen käy tietysti raskaaksi ja siksi pyritkin alitajuisesti törmäilemään kyynärpää taktiikastaan tunnettuihin Oinaisiin, jotka ensihuuman haihduttua saavat sinut sekoamaan sukkiisi pohjattomalla itsekkyydellään."

..oon aina naureskellu tolle et nii vissiin, ei oo paljon oinaita mun elämässä näkyny.

mut mistäs mää löytäisin täältä sen listan missä oli niitä ikävuosia ja planeettoja?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4793 : 06.11.2008 20:53:36 »

Mä mietin tuossa yks päivä että täällä on melko vähän aktiivisia jellonakirjottelijoita..

Mut onneks teil on mut, ei enää ehkä ihan niin aktiivinen kuin ennen, mutta sitäkin enemmän henkeen ja vereen LEIJONA  smitten leijona leijona leijona  Grin Wink

Tää leijonapa päätti alkaa käymään salil 3 kertaa viikossa, ajotreenit myös kolmena päivänä viikossa ja lauantain pyhitin "syntisille ryyppyreissuilleni", joiksi mummi niitä nimitti. Tietäispä vaan.. *evil grin* okeokeoke.. Niin siis, kuntoon ajattelin päästä ja siten takas kisaamaan. Treenaan pari vuotta FMX:ää ja sitten oonkin ainut (?) suomalainen TUNNETTU FMX-naiskuski. Tunnettu tottakai, sillä tämä leijona ei pölyn taakse piiloon jää vaan loistaa kirkkaasti ylitse muiden.  Wink Mut senhän te jo tiesittekin..
Love my ego  smitten Kiss Peilin kans naimisii ja sillee.. :Smiley Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4794 : 06.11.2008 21:32:57 »

Jellonasydän tosiaan. Leijonuutta parhaimmillaan.  coolsmiley smitten

Tigrix, vähän ajattelin että olitko syyttelevä, mutta hyvä ettei kuitenkaan.  :Smiley Puuh välillä tuntuu että kirjottelen tänne ihan liikaa.  crazy2 Ainiin mutta onhan tää YX jouskari, joka kyllä kirjoittelee enemmän kuin minä. Joka muuttaa nykyään nimeensä niin usein ja niin ihmeelliseks että eihän sitä voi muistaa. Terveisiä vaan.  Wink

Mä en viitti tukkia tätä foorumia stroorillani vaan kirjotan sitten kirjan, ihan huikean paksun romaanin kun toi pluto on menny kauriiseen ja elämä on vähän aikaa todella tapahtumaköyhää, noin draamamielessä.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4795 : 06.11.2008 21:42:34 »

Hei kun te ootte tuollaisia näkijöitä kaikki niin luvatkaa nyt hieman romantiikkaa mun elämään,
pliiiiiiiis.. smitten Cheesy (näinhän tämä toimii)  :Smiley angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4796 : 06.11.2008 21:55:59 »

rakkaustaikakin oli antamassani linkissä

niin marix nousu ja au merkkini takia on aika selvä että joku oinas on koukussa.. ja se ei meinaa sitä kestää..

lisäksi siis nousuvaakavuosi, eli on se aika selvää pässinlihaa

lizzy ja muut, en koskaan ole vain jousimies tms kuitenkaan, olen kaikkea muutakin, sanottu jo miksi nic vaihtuu. olen universaali.

viestintäni ei kuitenkaan ole valitusta, onko?
« Viimeksi muokattu: 06.11.2008 21:59:42 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4797 : 06.11.2008 22:24:16 »

^^Cocijo^^, en tarkoittanutkaan että olisit jotenkin vain jousimies.  Huh Se oli vain sellainen mikä se nyt oli, partionimi. Sorry. Grin Enkä kysynyt niccisi vaihtumisesta mitään, totesin vain että vaihtuu aika usein ja sitä ei muista.

Tigrix, kyllä sun elämään varmasti tulee romantiikkaa. Ei ihan vielä kuitenkaan tässä talvella, mutta keväämmällä. Opiskelustressi vaikuttaa ja jotenki sun pitäis selvittää asioita näiden kaverimiesten kanssa. Sellanen, että pistä rajat niille missä mennään. Vaikka se sitte joskus aiheuttais hmm... hivenen epäkohteliasta puhelinkäyttäytymistä.
 Grin Jotenki musta vaikuttaa, että vaikka nää miehet on vaan kavereita niin ne vaikuttaa sun energioihin ja vähän häiritsee "sen oikean" löytymistä. Ainakin vielä toistaiseksi.

Siinä mitä tälle "meediotätille" nousi. Toivottavasti meni edes sinne päin.  Grin Mutta siis aidosti tollanen "tuntuma" tuli.

Eihän kukaan ole "vain" jousimies tai "vain" oinas eikä kukaan ole pelkkä arkkityyppi tai streotypia.
Arkkityypit ja symbolit on kiehtovia, mutta just sellasella myyttisellä ja symbolisella tasolla mitä ne onkin. Myyttejä ja symboleita. Ei koko totuus.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4798 : 06.11.2008 22:38:54 »

Kiitos Lissu!  Grin

Joo siis niinhän se on, ja mitä tulee "kaveruuteen" niin tuntuu että taidan olla jossain suossa niiden kanssa kun yks haluaa seksiä, yks on rakastunut, yks roikkuu muuten vaan kiinni menneissä asioissa...
Mulla on ehkä oikeesti yksi miespuolinen kaveri joka siis on ihan vain kaveri eikä odota multa mitään. Tongue

Joo....
Itselläkin on se mielikuva että kesä on rakkauden aikaa ja ehkä minun pitää saada tuo opinnäytetyö tehtyä ennen kuin saan hullaantua kehenkään, muuten en valmistu koskaan.. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4799 : 06.11.2008 22:45:37 »

Helvata.. Ette tiiä miten moni on sanonut mulle tuon vuoren!!  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: