Asc-Ravulle tuli että älä ole äitimäinen niin vaikutat nuoremmalta. jaa? no en oo äiti, mutta mistä sitä tietää miten äitimäisenä muut mut näkee, vaikka mitä tekisin.
Vai vartalotyypeistä ja luulosairauksista on ollu puhetta.
Tigrix, tolla alalla noi luulosairaudet on ihan yleisiä opiskelijoiden keskuudessa. Kun lukee kirjoja niin kuvittelee että itsellä on vaikka mitä sitten olevinaan huomaa oireita... eipä siitä siis kannata huolestua se menee kyllä ohi.
Mutta jos tuntuu että se liittyy johonkin tunnepuolen juttuihin, joihin sitten reagoi tarkkailemalla kehoaan ylettömästi eikä ne luulo-oireet helpota niin sitten kannattaa miettiä, että mikä nyt painaa niin paljon, että sitä on vaikea käsitellä rehellisesti vaan alkaa miettimään kaikkia oireita. Mee oikeesti jutteleen jonkun työterveyslääkärin kanssa jos toi luulosairaus häiritsee sun elämää tai se ahdistaa.
Mutta tosiaan psykologian opiskelijoilla on ihan sama juttu. Muistan kun luin psykologian tenttiin eri mielisairauksista niin tuntu että mulla oli oireita jokaisesta. Tyyliin kääk, onko mun todellisuudentaju heikentyny jne.
Mutta kyllä se meni ohi.
Se on just ku lukee jotain lääkäri tai psykologia kirjaa niin kuvittelee vaikka mitä kun eläytyy niihin kuvauksiin.
Mulle yks pukeutumisneuvoja sanoi, että oon H vartalotyyppi. Mun mielestä ne tyypit ei voi mennä sekasin tai olla montaa eri tyyppiä. Kyllä vartalolla on se yksi perusmuotonsa ja olemuksensa, joka on sama oli sitten minkä painoinen tahansa.
H tyyppi saa vyötäröä esille, kun käyttää alaspäin kapenevia, aika tiukkoja ja vyötäröä korostavia leikkauksia yläosassa.
Ei siis teltta mallia.
Psalmist, muistuta tätä sun exää että se jätti sut ja sano ettet halua tulla jätetyks toista kertaa ja vaikka katkase välit. Jos se ei muuten tajua. Kyllä sä pääset siitä eroon kun vaan pidät pintas.
Jee, nyt on aamukahvit juotu... ja kellokin on vasta... Täytyy tästä mennä, mutta mukavaa päivää kaikille!