Sivuja: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5908334 kertaa)
0 jäsentä ja 35 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4875 : 10.11.2008 19:59:42 »

No siis minähän olen diagnosoinut viimeisen puolen vuoden aikana itselleni minkä tahansa immuunivastetta laskevan vakavan sairauden, kuten HIV:n (kävin testissä vainoharhaisuuksissani ja tulos oli negatiivinen)  Grin, sitten luulen että minulla on rasvamaksa tai alkava mahahaava, haavainen paksusuoli, munuaistulehdus, myoomia kohdussa, kohdunkaulansyöpä, joku neurologinen sairaus mutta ennen kaikkea olen maanisdepressiivinen.. Tämä kauhea diagnosointipakkomielle ei helpota elämääni, kun luultavasti kuitenkin olen ainakin fyysisesti melko terve ihminen (vaikka en ole siitä lainkaan varma!!!)  Grin ...

Haluaisin että minulle tehtäisiin kaikki maailman testit, jotta saisin varmuuden joko siitä että olen hyvin sairas tai ihan terve.. Grin


Mikä tahansa pieni oire minulla on niin aivot alkavat raksuttaa... "sopii siihen ja siihen sairauteen"..

Aika moni on itseasiassa huomauttanut minulle että olen alkanut hysterisoida liikaa tätä terveydentilaani.  Tongue
Ennen aina nauroin ystävälleni ( neitsyt) joka kävi viikon välein lääkärissä varmaan ihan muuten vain varmuuden vuoksi.. Nykyään meillä sitten riittääkin puhuttavaa erinäisistä kummallisista oireista.. smiley6600

Mutta kuten sanottu, pitäisi kiinnittää huomiota siihen mikä oireen aiheuttaa, ei niinkään hirveästi oireeseen..
Ja aiheuttaja varmaan on se luulotauti, johon ei tietääkseni ole mitään lääkitystä.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4876 : 10.11.2008 20:29:00 »

Vähän me kaikki ollaan hyviä kun ollaan lopetettu polttaminen..
Ja se kävi niin helposti!!

Vartalotyypeistä.. Jos ajatellaan että on olemassa
O H I A V X - vartalotyypit..

Niin mä olisin ehkä I:n ja H:n väliltä, jossa ihan pieni ripaus X:ää.. Ja ihan pieni ripaus V:tä..
(haluun ton X:n siihen lohduttaakseni itseäni.. Grin)

Nimittäin kyllä mulla erottuu vyötärö hieman.. Ja tuo V siitä että hartiani ovat aavistuksen verran leveämmät kuin lantioni, mutta aika samaa tasoa ne ovat... Selkä ja hartiat lihaksikkaat, v-mallinen selkä.. Alavartalo on lihaksikas mutta ihan naisellinen vaikkakin lantio on kapea niin luultavasti sillä pystyy myös synnyttämään.. Grin

Ennen inhosin vartaloani koska olisin halunnut olla keijukaismaisempi tai kurvikkaampi...
Mutta nykyään olen ihan iloinen siitä että en ainakaan kerää läskiä kovin helposti..
Ja yllättävän paljon ihminen saa itselleen muotoja liikunnan avulla, tykkään mun olkavarsista ja pakaralihaksista... Grin

Mutta joo, kaikki vartalotyypit voivat olla kauniita.... Vaikka nykymaailmassa ihaillaan vaan eniten X:ää sekä laihaa ja pitkää mallityyppiä...

dawnchild, en ymmärrä ihmisiä jotka voi olla vahingossa syömättä.. Heh...
Mulle syöminen on jotain niin tärkeää, että en varmaan paljon muuta ajattelekaan kun aina että "mitähän söisin seuraavaksi"  idiot2 Cheesy
tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #4877 : 10.11.2008 21:36:23 »

Kuinka päästä eroo eksästä?  Huh Angry idiot2 Ongelma on, no kuten sanottu, eksä. Se ei oikeen tunnu ymmärtävän mitä tarkoittaa "erottu" JA ITE VIELÄ JÄTTI!!!
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4878 : 10.11.2008 23:54:49 »

palmist, eroon pääsee niin että ei yksinkertaisesti enää pidä yhteyttä.. Se on aika raaka juttu mutta joskus kerrasta poikki on paras ratkaisu...
Toki riippuen tilanteesta, jos haluaa vielä käsitellä asioita yhdessä niin sitten kannattaa olla väleissä..

Saturnis
!!  Grin
Ihte olet ihanoinen!  Wink Niin ja piti sanomani jo aikaisemmin että paljon parannusta sinne päin!!

Miksi en nykyään osaa mennä aikasin nukkumaan ja herätä ihmisten aikoihin..?

Löysin siihen tänään kaksi syytä.. Jalat alkaa tuntuun kummallisilta kun menee nukkumaan..
Luin sitten että levottomat jalat oireyhtymä voi johtua raudan puutteesta!
Mun hemoglobiinihan oli ennätys-alhainen itselleni (138) ennen verenluovutusta, joten se laski ainakin kymmenellä yksiköllä luovutuksen vuoksi, sen jälkeen mulla alkoi heti menkat + oon treenannut paljon mikä syö rautaa...

Johan ihme jos on levottomat jalat tällä rautatilanteella, mutta arvatkaa vaan aiheuttiko ne hemmetin rautatabletit mulle ummetusta  Angry lopetin niiden syönnin neljän vuorokauden kuluttua ja päätin että kyllä ne globuliinit sieltä itsekseen nousee..

Toisekseen muistin että magnesiumin puute aiheuttaa myös kaikkia lihaskramppeja sun muita ja sitäkin kroppa vaatii enemmän kun liikkuu paljon..

Eli mun uniongelmat johtuu siis magnesiumista ja raudasta..
Rautaa aloin syömään sit tänään uudelleen ja magnesiumia on tuossa vitamiinilitkussa,
mitä aloin pari päivää sitten ottamaan... Pitäis syödä banaania, siinä on paljon magnesiumia!
Mutta kun ei oo banskua.. Sad Muistaakseni magnesium kantsis ottaa iltaisin....

Anteeks maailmankaikkeus taas kun puhun aiheista jotka varmasti kiinnostaa kaikkia!

Puspus  Kiss (siis tää ei ole kellekään henkilökohtainen pusu, vaan kaikille sellanen universaali pusu, josta ei tarvitse hämääntyä, se ei ole minulta vaan jumaluudelta..)  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4879 : 11.11.2008 11:39:39 »

Asc-Ravulle tuli että älä ole äitimäinen niin vaikutat nuoremmalta. jaa? no en oo äiti, mutta mistä sitä tietää miten äitimäisenä muut mut näkee, vaikka mitä tekisin.  Huh

Vai vartalotyypeistä ja luulosairauksista on ollu puhetta.

Tigrix, tolla alalla noi luulosairaudet on ihan yleisiä opiskelijoiden keskuudessa. Kun lukee kirjoja niin kuvittelee että itsellä on vaikka mitä sitten olevinaan huomaa oireita... eipä siitä siis kannata huolestua se menee kyllä ohi.  Smiley Mutta jos tuntuu että se liittyy johonkin tunnepuolen juttuihin, joihin sitten reagoi tarkkailemalla kehoaan ylettömästi eikä ne luulo-oireet helpota niin sitten kannattaa miettiä, että mikä nyt painaa niin paljon, että sitä on vaikea käsitellä rehellisesti vaan alkaa miettimään kaikkia oireita. Mee oikeesti jutteleen jonkun työterveyslääkärin kanssa jos toi luulosairaus häiritsee sun elämää tai se ahdistaa.

Mutta tosiaan psykologian opiskelijoilla on ihan sama juttu. Muistan kun luin psykologian tenttiin eri mielisairauksista niin tuntu että mulla oli oireita jokaisesta. Tyyliin kääk, onko mun todellisuudentaju heikentyny jne.  buck2 Mutta kyllä se meni ohi.  Smiley Se on just ku lukee jotain lääkäri tai psykologia kirjaa niin kuvittelee vaikka mitä kun eläytyy niihin kuvauksiin.

Mulle yks pukeutumisneuvoja sanoi, että oon H vartalotyyppi. Mun mielestä ne tyypit ei voi mennä sekasin tai olla montaa eri tyyppiä. Kyllä vartalolla on se yksi perusmuotonsa ja olemuksensa, joka on sama oli sitten minkä painoinen tahansa.

H tyyppi saa vyötäröä esille, kun käyttää alaspäin kapenevia, aika tiukkoja ja vyötäröä korostavia leikkauksia yläosassa. Smiley Ei siis teltta mallia.  Grin

Psalmist, muistuta tätä sun exää että se jätti sut ja sano ettet halua tulla jätetyks toista kertaa ja vaikka katkase välit. Jos se ei muuten tajua. Kyllä sä pääset siitä eroon kun vaan pidät pintas.  Wink

Jee, nyt on aamukahvit juotu... ja kellokin on vasta... Täytyy tästä mennä, mutta mukavaa päivää kaikille!

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4880 : 11.11.2008 12:35:28 »

mieletön myrsky! jonkun kirkon risti oli tippunut ja kuplaurheiluhallin katto lentänyt! jee! millainenkohan talvi tulee, ennen kuin tästä pinkaistaan muualle.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4881 : 11.11.2008 12:42:53 »

 Grin Grin Cheesy

Huomenta kaikki vartalot ja niiden sisällä hengailevat sielut!  Cool

En halua olla V koska siitä saa miesmäisen kuvitelman.. Grin

No olen varmaan se H kanssa, se vaan näyttää ja kuulostaa tylsältä laatikolta.  Grin
Ja siltäpä näytänkin jos käytän jotain muodottomia yläosia..

Mutta tässä esimerkkejä:

A= Anna Eriksson, Kirsi Piha
H= Tarja Halonen, Paula Koivuniemi
T= (eli se mistä käytin aikeisemmin veetä) Hanna-Maria Seppälä, Nina Kurkinen
X= Tanja Karpela, Maria Lund, Vanessa Kurri
I= Saimi Nousiainen, Sikke Sumari, Jenni Dahlman-Räikkönen


Nämä tiedot otin Sport-lehden kuntosalioppaasta..
Täällä on jokaiselle eri vartalotyypille treeniohjelma,
miten omaa kehoaan voi muokata salilla tasapainoisemmaksi..

Meni taas tovi ennen kuin nukahdin ja nousin vasta klo.11 ....No, tuntia aiemmin kuin eilen ja toissapäivänä, on se jo jotakin. Näin sitäpaitsi aivan ihanaa unta, missä sellainen teini-ikäinen poika piti minua luottohenkilönään, avautui minulle kaikesta ja lohdutin häntä.. Smiley Smiley

Hmm, täällä päin ei näytä olevan mikään kova myrsky. Vähän tuulee..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4882 : 11.11.2008 13:03:52 »


olen varmaan vartalotyyppiä F eli "frankenstain"....vartalonmuodot koottu eri osasista. buck2


Kiitos päivän nauruista DAWNCHILD  2funny Grin Grin  Cheesy

vai että sellasta täällä höpötellään... mä kärsin kurkku ja pää kivusta ja väsymyksestä.. voi olla kuumettaki..
pitäs käyttää vähä koiria ulkona ja sit nukkumaan. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4883 : 11.11.2008 13:20:34 »

Jep jep.. Nyt on tehty kunnon hiilaritankkaus.. 2 lautasellista veteen keitettyä riisi-kaurapuuroa..
Omppu ja hedelmäpommi jugurtti.. Olen ihan tuhottoman täynnä, mutta kun suunnitelmissa on pitää nyt 3-4 tuntia "väliaikaa" ja sitten polkee crosstrainerilla kaksi tuntia putkeen..

Joo kovat on puheet.. Grin Voi olla että mulle käy kohta niin kuin seuraavan kuvan sankarille--
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4884 : 11.11.2008 14:13:01 »

NYT olis kiva olla raksalla töissä kuten 3 exääni, heh heh  Grin (viima ja kaatosade)

tosin 1 muutti etelään ja toisista 1 tekee muutakin

1 tekee siistiä sisätyötä

kuten 1 tarjokas..

JOOOOO viimeinen jätkä todella oli nuori...

Because of this fact, you have to exercise great care in your choice of mate and other really close assoiciates. Seek youth and youthlfulness in making choices, but remember that youth in your associates can be either or both external and internal. So, if you can't always be with the young-in-years, seek out those who are young at heart.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 14:15:06 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4885 : 11.11.2008 14:16:43 »

Ootko Elwyn sekä aurinko että nousuvaaka??  Shocked

Mä en viitsi copypastea mun nousu jousimies tähän, se oli samanlainen mitä ennenkin, nothing new..
Vaikka siinä kyllä puhuttiin filmstar-hampaista ja hymystä... Jees, hymyilen paljon ja mulla on suorat hampaat.  laugh (tällä hymiöllä ei kyllä edes ole hampaita) ...  uglystupid2 (Tällä on mutta hymy ei ole kaunis).. Grin (tämä taas vilauttelee hampaita mutta nauraa ihan liikaa) ..




Luin koulun sähköpostit viikon lukemattomuuden jälkeen. Roskiin roskiin roskiin roskiin...
Sähköpostiviestit on jotain mitä inhoan....

Huomenna taas katsomaan kahta valmiin opinnäytetyön esitystä..
Toisessa toimin puheenjohtajana, jee pääsen loistamaan..  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4886 : 11.11.2008 14:21:16 »

mistäpäin te kaikki kirjoittelette? mikä on keli? pk:ssa on hurja ja synkkä.. lähes Halloween meininki..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4887 : 11.11.2008 14:25:22 »

siis te kelaatte lookkianne niin ettei keliä edes huomaa??


Grin Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4888 : 11.11.2008 14:25:32 »

Hml .. Taivas täynnä vaaleanharmaita pilviä, tuulee hieman, ei sada...
Eilis-illasta on kyllä satanut aina silloin tällöin.. Nyt näyttää jotenkin tyyneltä, mutta tosiaan en minä ainakaan mitään hurjaa myrskyä täällä havainnut.. Nyt on aika valoisaakin.

No mutta eipä mua haittais kunnon myräkkä.. Se on ihanaa se.  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4889 : 11.11.2008 14:26:35 »

en ihmettelisi jos pari kattoa lisää repeilisi.. alkoi jo illalla. autolla en lähtis liikkeelle.

Sähköviat korjattu, yhtiöt varautuvat uuteen myrskyyn

Helsinki

Julkaistu: 10.11. klo: 23:15
Päivitetty: 11.11. klo: 13:16
Eilisen ja yön aikana myrskyssä katkenneet sähköt on saatu korjattua. Fortumilla ja Vattenfallilla oli pahimmillaan 70 000 asiakasta ilman sähköä.

Korjaustyöt kuitenkin jatkuvat, sillä eilen vääntyneet puut voivat vielä rysähtää sähkölinjojen päälle. Yhtiöt varautuvat edelleen sähkökatkoihin, sillä tuulen on ennustettu kovenevan iltapäivän ja illan mittaan.

Ilmatieteen laitoksen meteorologi arvioi, että tuuli voi yltyä eteläisimmissä Suomessa puuskissa noin 20 metriin sekunnissa. Merellä on annettu tällekin päivälle myrskyvaroitus.

Eilen myrsky työllisti runsaasti pelastuslaitoksia. Esimerkiksi Uudellamaalla pelastuslaitoksilla oli illalla satoja myrskyn aiheuttamia tehtäviä.

Palomiehet ovat korjailleet peltikattoja sekä poistaneet sähkölinjoille ja omakotien päälle kaatuneita puita. Espoon Vermossa tuuli repi kuplahallin katon irti. Sisällä olleet ihmiset eivät loukkaantuneet.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 14:28:29 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: