Sivuja: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5908338 kertaa)
0 jäsentä ja 38 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4890 : 11.11.2008 14:43:08 »

Sitä paitsi mietin paljon enemmän kissoja kuin lookkiani...

Mulla vaan on ihan valtava kissakuume =^.^=

Koitan laannuttaa sitä katselemalla hölmöjä kissavideoita youtubesta..
Ja itse asiassa voisin tänään käydä kissakoti kattilassa ja viedä sinne kaksi vanhaa tyynyä..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4891 : 11.11.2008 15:15:22 »

Mä pääsen luultavasti leipomoon työharjoitteluun  Smiley
En tiiä oonko hirveen innoissani vaikka ihan hyvä juttu se on,varsinki jos meinaan syksyllä
hakea amikseen opiskelemaan leipuriks...
Nyt on vaan niin väsyny fiilis ettei jaksa innostaa.

Takas nukkumaan!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4892 : 11.11.2008 16:07:51 »

On näköjään turha tehdä mitään suunnitelmia liikkumisen suhteen..
Menen lenkille tms. tasan silloin, kun tuntuu hyvältä.. Nyt kun yritin päättää pari tuntia aikasemmin tekemiseni,
niin ei tullut mitään..
Taidan muutenkin olla sellanen iltaliikkuja.

No kävelylenkin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta jos jotain raskaampaa meinaa
niin myöhäinen iltapäivä --- ilta on mun aikaa.. Kai se ottaa aikansa että elimistö herää tähän päivään ja on valmis toimintaan.. Grin
Nimimerkillä poljin äsken crosstrainerilla 4 minuuttia ja alkoi tuntua inhottavalle...
Oli pakko lopettaa.  Grin

Onneks olen oppinut jotain. Vaikka olen aika tiukka elämäntapojeni suhteen,
niin en enää ruoski itseni mahdottomiin...


Ei se motivaatiokaan pysy yllä, jos ei nauti sitä mitä tekee.


Keitän siis kahvia. Voi miten mä oon onnistunut olemaan tällainen urpo tampio
kun oon ostanut TAAS vahingossa pannukahvia!! Varmaan viidestoistamiljoonannes kerta!!  crazy2
No ihan hyvää se on... Tai siis pakko kelvata.. laugh Pitää vaan laittaa puruja tavallista enemmän,
tai tulee halpausvettä (= ihanan pohojalaasen faarini lanseeraama sana laihalle kahville, kuten myös homejuustokoira=dalmatialainen + muita hassuja mitä en muista)  :Smiley

kengu, onnee leipomohommaan..
Afro
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4893 : 11.11.2008 17:13:37 »

Dawnchild, kyllä noista asioista voi olla montaa mieltä ja katsella eri näkökulmista. Ei siinä mitään. "Rasvankertymiskokemus".  2funny
Sorry, jotenki vaan niin hauska sana. No siis kyllä jos se paino vaihtelee paljon varmasti huomaa muutoksia. Eikä samat vaatteet sovi jos on painoa +20kg tai -20kg  se on ihan fakta. oli malli mikä tahansa. buck2 Mutta siis tarkoitin lähinnä just luuston perusmallia jne. Se ei muutu, vaikka paino muuttuis. Kun oon tällainen tyyppi joka aina miettii nää perusasiat.  coolsmiley (kaipaa pysyvyyttä-trauma crazy2)

Mä olin lapsena ja nuorena tosi atleettinen ja hoikka. Sitten murrosiässä painoa tuli hurjasti lisää, niin kuin siihen vaiheeseen kuuluu. No se sitten jämähti siihen ja sen jälkeen onki ollu aika tasasta. Vaihtelu ehkä 5kg säteellä puoleen ja toiseen.
Mistä olen tyytyväinen. Sellainen jojoilu on elimistölle rankkaa. Yhden kaverin jojoilua seurannut ja huh huh.

Mulla on kans välillä sellasia kausia, että vaan yksinkertaisesti unohtaa syödä.  Huh Mutta nyttemmin rapumaisuus on tullu niin voimakkaasti mussa, että jos ei yhtä kunnon lämmintä ateriaa ole päivässä niin mistään ei tuu mitään.  Olen siis kokemuksesta viisastuneena siitä yhdestä ateriasta pyrkinyt pitämään kiinni. smitten Vaikka se taso vaihtelee sitten huomattavasti.  Grin

Väsyttävä iltapäivähetki. Voisin ottaa kans kahvia, jos liikenee...

Kengu on tehnyt ison päätöksen. Tsemppiä!  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4894 : 11.11.2008 17:24:25 »

oonko muistanu mainostaa tätä vielä täällä? Smiley http://postiblogi.posti.fi/ ..en tosin tiiä paljonko aihe teitä kiinnostaa Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4895 : 11.11.2008 18:10:31 »

Mä oisin ehkä maailman onnellisin jos saisin vaikka kolme euroa...
Kun mennään nyt viidettä päivää linjalla puuroa, näkkäriä (ilman rasvaa kun sekin loppu), vauvanruokaa (niitäkään en voi syödä kuin yhden per päivä et riittää perjantaiks), keittoo keittoo.. Nyt voin tehdä enää purkkihernaria kun kasvikset loppui.. On mulla yks tölkki herkkusieniä mutta en ehkä inspiroidu syömään niitä pelkästään.. Niin ja sit mulla on vielä yks omppu ja yks jugurtti, mutta niitä en voi syödä enää tänään että on huomenna ja ylihuomenna jotain puuron ja keiton lisäks.

Tää kasvattaa ihmistä, joka on todella riippuvainen siitä että saa ainakin sen kaksi monipuolista, herkullista lämmintä ateriaa päivässä ja kunnon aamiaisen + pari välipalaa.. Syön nimittäin yleensä aika paljon ja vähintään puoli kiloa kasviksia, hedelmiä ja marjoja päivässä.. Sen lisäks syön joka päivä melkein jotain herkkuakin, kuten suklaata tai jätskiä... Nyt on sellaset mieliteot että hohhoijaa... Myisin sieluni siitä valion rommirusinajäätelöpaketista, namnam.. Kiss
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4896 : 11.11.2008 18:16:23 »

Tigrix, toi kuulostaa ihan kidutukselta.  Lips Sealed Etkö mistään voi lainata muutamaa euroa, jotta selviäisit siihen perjantaihin?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4897 : 11.11.2008 18:21:39 »

Lizzy ei huolta!  Grin Mun intuitio toimi... Mulla tuli äsken sellanen olo että käynpäs kuitenkin katsomassa tililleni..


Sisko oli sinne laittanut 40€ vaikka en pyytänyt!!!!! Ihan ihmeellistä!
Tai siis kun en minä kehtaa pyytää rahaa keltään...
Ajattelin, että mun on vaan pakko pärjätä...
Mä olen niin kiitollinen sille ihmiselle, että hyvänen aika.. Smiley
Tällä summallahan saa vaikka mitä!!  Smiley
Mä meen ostaan hedelmiä ja jätskiä!  smitten
Ja purkkihernaria ja näkkäriä varastoon!  laugh

 kaksoset -sisko ... smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4898 : 11.11.2008 18:25:41 »

No hyvä hyvä!  Smiley

Onnesta sun siskonkin intuitio oli toiminu, vaikka  kuu kauris ei kehtaa kerjätä.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4899 : 11.11.2008 18:54:29 »

Oot antanut suklaan vanhentua?? Pyhäin häväistys!! Syntinen!!!!!  knuppel2

Ja miten joku voi pitää suklaata kaapissa? Mun käytäntö on että otan sen suoraan kauppakassista ja se onkin menoa.. Sen jälkeen ei ole enää suklaata.. Cheesy

Joo nyt kauppaan.. Olen täällä miettinyt valmiiksi jo jonkin sortin järkevää ostoslistaa..
Nyt en siis osta koko rahan edestä graavilohta ja herkkuleivoksia.. Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4900 : 11.11.2008 19:16:52 »

Minulle käy aina niin että ostan karkkia, suklaata ym. herkkuja kaappiin, mutta itsellä ei teekkään mieli syödä vaan jemmaan niitä ja sitten yks päivä huomaan että parempiin suihin ovat menneet. Viikonloppuna pojat söivät karkkikätköni ja tänään Rapu-mies vetelee loputkin pois.

Budapestejä voisi ostaa.  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4901 : 11.11.2008 19:43:57 »

Kivaa Saturnalia.. Sulla on pakko olla jotenkin häiriintynyt huumorintaju.. Grin Grin
Olet kyllä ihan hömppä tapaus.. Cool
ja kiitos kutsusta, mielelläni muutan asumaan luoksesi..  smitten
Alanpa tästä pakkailemaan tavaroita. laugh

Huomaa kyllä että tämä muutamien päivien nälkälakko on jättänyt muistijälkensä niin pahasti että opin jotain... Cheesy Ostin ihan hirveän ison kassillisen ruokaa ihan perus kaupasta (ei siis mikään halpis-store), niin kaikki maksoi yhteensä VAIN 14€...

Normaalisti mun ostokset maksaa 25-35€ ja jopa silleen, että siinä on ruokaa vain pariksi päiväksi..
Tässä satsissa oli ruokaa seuraavaksi viikoksi ainakin...

Todellakin kyyläsin kilohintoja, mitä en ole tottunut niin hirvittävästi tekemään..

Valmisruokia ei kannata ostaa, silmät meinas revähtää kun katsoin että yhden sellasen "pussikeiton" kilohinta oli jotain 25€ luokkaa.. Ei ole halpaa, ei! Ruoka kannattaa tehdä itse ja pakastaa, niin!!  knuppel2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4902 : 11.11.2008 22:04:22 »

Nyt on jo vähän pirteempi olo,nokkaunet teki terää... naurattaa tuo nokkaunet sana.. mistähän seki
juontaa juurensa? Grin Siihen perään vielä saunominen kynttilän valossa ja kunnon vartalokuorinta,
vaikkei sitä ehkä kunnon kuorinnaks vois sanoo mutta jotain sinnepäin  Wink
Nyt vielä pepsiä,aamupalajuustoleipää ja hyvä kirja niin aaah  smitten täydellistä!
Oon ihan koukussa aamupalajuustoihin.. ne on jotenki niin sairaan hyviä...
jos saisin valita ostaisinko suklaata vai aamupalajuustoa niin ostaisin aamupalajuustoa  Cheesy
Enpä kyllä suklaasta tykkää enää paljon muutenkaan,tullut raja vastaan  Tongue
Puhuttiin  kalat:n kans pitkään puhelimessa ja sekin on nyt innostunut hakemaan
itselleen työharjoittelupaikkaa ku mäki meen  Cheesy
Toivottavasti löytäis jonku kivan paikan,se tekis sille tosi hyvää!

Mutta nyt vällyjen alle lukemaan ja syömään,hyvät yöt tupalaisille ihanaisille ja miehille  angel
(jos niitä täällä liikkuu)

muoks. oon vähä kateellinen TIGRIX sulle ku osaat ostaa noin vähällä summalla paljon ruokaa  Cool
Multa ei onnistuis ikinä ku en kattele hintoja enkä mitään muutakaan,vaan ostan vaan mitä
sattuu tekemään mieli.. muistan ku asuin Asikkalassa vajaan kuukauden yksin ja jo siinä
ajassa olin ihan kusessa rahoineni ku ostelin kaupasta ihan mitä sattuu.. mulla on vaan kallis maku  2funny
« Viimeksi muokattu: 11.11.2008 22:06:21 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4903 : 11.11.2008 22:38:02 »

No, routa porsaan kotiin ajaa...
Olen saanut kärsiä niin paljon typeristä ostoksista että on ollut pakko alkaa ottaa järkeä käteen..
Koska olen huomannut olevani vastuussa itsestäni.  Sad
Se jos mikä on vähän kökkö homma...

Tosin olen jo 17v:sta asti maksanut kaiken itse, joten eiköhän tän pitäisi jo kuuden vuoden sekoilun jälkeen alkaa jo sujumaan. Äiti ei ole kertaakaan maksanut mitään mun laskua, ensimmäisen kerran itse asiassa antoi mulle ison summan rahaa nyt pari kuukautta sitten..

Mä toivon että saan vähän rikkaamman elämän. Äiti on antelias ja ihana ihminen ja se kyllä tukisi, jos sillä itsellä olisi varaa. Mut ei, se maksaa lainantakuita vielä pari vuotta. Ne lainantakuut siirty sen maksettavaksi isän kuoltua. Isä oli takaajana äidin veljelle, kun se perusti baarin. Baari meni konkkaan, veli alkoholisoitui ja kaikki meni mun isän ja äidin toisen veljen maksettavaks. Tästä kaikesta on jo melkein 20v!!

En ainakaan ikinä ala kenenkään takaajaksi..

Paremmat ajat siis tulossa, äiti on kohta maksanut myös asuntolainan pois...

Hitto mitä elämää, miettikää, saa kaikki helvatan lainat maksettua sitten kun on jo lapsetkin lähteneet kotoa.. On tää elämä sitten kovaa!! Ja eetä toisten velkoja.. Persiistä!! *puhuu merimieskieltä*  Lips Sealed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4904 : 11.11.2008 22:44:39 »

Mutta onneks mun äiti on maailman rakkain, enkä vaihtais sitä mihinkään rahasummaan..
Äiti on ihana ja mulle yks kalleimmista asioista, henkisesti......

 smitten

Jos en tietäis mitä on olla köyhä ja kulkee isosiskojen vaatteissa ja saada halpoja joululahjoja, niin en olis oppinut olemaan tietyllä tavalla niin vaatimaton.. Ja mä oon ylpeä siitä piirteestä itsessäni, että pärjään vähällä ja osaan olla vähästä kiitollinen! Mun ei tarvii juosta materian perässä, mä tiedän että se ei ole mikään pointti tässä kaikessa...

tallennettu
Sivuja: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: