PRKL!!!!!!!!!!!!!!!
KIRJOITIN PITKÄN VIESTIN JA SE HÄVIS AVARUUTEEN!!!
*laskee kymmeneen ja rauhoittuu*
Mutta tää päivä ei selvästi oo mua varten tai sit oon vaan liika väsyny... parina yönä peräkkäin
saanu nukuttua vaan muutaman hassun tunnin
Hermot menee nyt joka-asiaan.
Ei kiinnosta enää yhtään lähtee mihinkään harjoitteluun,ei tipan tippaa!!
Haluan vaan MATKALLE,onko ihmisten niin vaikee käsittää sitä
Ilman rahaa toki....
En jaksa enää olla täällä hetkeäkään ja katsoa samoja naamoja,kuunnella samoja valituksia..
HALUAN POIS EDES HETKEKSI !
piiloon kaikelta ja kaikilta.
ja
alko selittää yöllä että meidän suhteesta on tulossa tylsä,
kun aina toistetaan samaa kaavaa eikä tehä mitään erilaista...
no keksis sit jotain tekemistä!!!!
Ku tuntuu että se on tähän asti ollu aina minä joka ehdottaa jotain mikä ei sit herralle
kelpaakaan!
Hörhö ei enää ymmärrä sisäsiisteydestä mitään,aiemmin jo osas tehdä tarpeensa pihalle
mut nyt on taas alkanu paskomaan pitkin lattioita.
En jaksa!!!
Hihnassa ne vetää miten sattuu että meinaan kaatua ku ne palloilee ympäri katua..
(no koulutan koulutan,ei tartte mainita sitä sanaa)
oon niin täynä tätä elämää...
Tänään olis pitäny pitkästä aikaa päästä ratsastaa mutta auto hajos,
joten en pääsekään sinne ja muutenki on kurkku kipee edelleen niin nyt joudun kuitenki
pyöräilee joka paikkaan.
Tää on niin vammasta kaikki!!!!!
Jos oon kalalla yötä niin sit ku meen kotiin niin äiti alkaa valittaa että "mikset hoida koiria"
ihanku ne ei yötä pärjäis yksin
sit aamulla ku lähden kalalta niin se kysyy et miks aina lähet niin sanon et pitää mennä
hoitaa koiria.. sit se sanoo et "myy ne koirat" (
mä myyt sut mieluummin entä koirani!!!)
Sit jos oon muutenvaan jossain kavereidenkans menossa niin äiti soittelee kokoajan perään
että tuu hoitaa koirat tai myyn ne yms...
HITTO JOS NIIDEN KANS PITÄÄ MUKA OLLA KOKOAJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NE on MUN koiria eikä SEN.
Mä parhaani mukaan yritän olla kotona hoitamassa niitä,olla kalan kans (se ei halua pentua sen luo paskomaan) ,olla muidenki kavereiden kans.. (taas pitäs nähä vaikka ketä ketä ei oo kerenny pitkään aikaan tavata) mennä työharjoitteluun,tehdä sitä ja tätä ja tota...
Tulipa aika himmeetä tekstiä... on vaan yleinen turhautuminen kaikkeen
Onneks maanantaina psykiatrille.
INHOTTAA ETTÄ YRITÄN REVETÄ JOKA PAIKKAAN JA TEHDÄ ASIAT NIIN ETTEI TARTTE TULLA TAAS JONKU
AUKOMAAN SITÄ PÄÄTÄÄN,niin
EI SE RIITÄ!!
sit äiti on niin vammanen ettei se tue missään vaan mollaa vaan.. oikeen idiootti
kiero ku korkkiruuvi.. tahallaan tekee mun elämästä vaikeeta.
Sit puhuu muille sisaruksille musta halventavaan sävyyn että "
kengu ei ikinä
hoida koiriaan eikä se jaksa edes siivota huonettaan tai mitään,että ei se vaan VÄLITÄ mistään,
se vaan hyppää päivät ja yöt menossa jossain."
huoh
Nimenomaan en muka välitä mistään... kukahan se ei välitä... mulla itselläni ei oo mitään väliä
et miten voin tai mitä mulle kuuluu,kunhan teen niinku sanotaan.
Kunhan en vahingossakaan sano itse kellekään mitään pahaa ja meen aina jokapaikkaan niinku
pitää ja hymyilen kauniisti vaikka tekis mieli itkeä.
Nyt tulee niin sekavaa tekstiä taas vaihteeks että parempi mennä nukkumaan jos tulis uni...