Sivuja: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6083689 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4965 : 14.11.2008 16:00:49 »

aurinko on  skorpioni ainakin...  :Smiley Ehkä se riittää...

Vaikea kuvitella millaista olisi ollut kasvaa todella suuressa perheessä. Kun tuntuu, että joskus 4 henkisessä perheessäkin toinen lapsista jää aina vähän sivuun ja vähemmälle huomiolle... Lapset kaipaa niin paljon huomioo. Sitten just toi että nuorin saa kaikkien muiden vanhat vaatteet ja tavarat. Huh. Onnesta ajat on todella muuttunu.

Mä en ymmärrä lestadiolaisia enkä ymmärrä jehovia jotka käyt toisten ovien takana hakkaamassa.  Angry
Onneksi ei ole mikään pakko avata ja postiluukusta tiputetut esitteet voi toimittaa kierrätykseen.  angel

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4966 : 14.11.2008 16:13:30 »

Mä tunnen olevani onnen lapsi siinä, että meillä oli 5-henkinen perhe.. En vois ikinä kuvitella, että sitten kun alkaa itse lisääntyä, että se jäisi vain yhteen.. Sisarukset on niin tärkeitä!!

Enkä tarkoita tätä nyt minään rasistisena kommenttina, mutta jotenkin en vain pidä yksi lapsista perhettä perheenä.. Se ajatus ei mahdu mun päähän.. No, ehkä olen tyhmä.. Ja ehkä minulla on liikaa traumoja sisaruksettomista ongelma-ihmisistä......

Elviksellä ei kyllä ole sisaruksia.. Grin

Meitä oli siis kolme, mutta en ainakaan itse ikinä kokenut jääväni vähemmälle kuin muut..
Ehkä asiaan vaikutti sekin, että emme ole syntyneet vuoden välein vaan ikäeroa on minusta vanhimpaan 8 vuotta ja keskimmäinen siinä välissä hieman lähempänä minua..
Emme siis ikinä oikein eläneet samaa vaihetta yhtä aikaa, mutta kuitenkin tarpeeksi lähellä, jotta oli seuraa..
Minuakin on siis kiusattu siitä että olen käyttänyt siskojen vaatteita yms.. Mutta näin jälkikäteen voi sanoa, että ihan normaali minusta tuli siltikin... 2funny (joojoo)

Nykyään siskot ovat tärkeä tukiverkko, vaikka toki joskus ajatuksissani kaipaan veljeä.
Minusta olisi tullut kaksos-kaksonen, jos toinen meistä ei olisi tullut keskenmenona pois.. Mulla ois siis kaksoisveli. Se olis ollut päheetä, mutta ehkä hänen sielulleen tuli sitten toinen suunnitelma.  Smiley

Itse unelmoin siitä että saisin kaksoset ja heille vielä kaksi sisarusta eli yhteensä neljä..
(huom. lukion lyhyt matikka, keskiarvo oli 5  2funny)

Aina voi suunnitella ja unelmoida, en siis tarkoita että tuo on se ainoa oikea vaihtoehto.. Elämä menee sitten niin kuin meneen, katsotaan myöhemmin miten käy.. Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4967 : 14.11.2008 16:26:46 »

Miten niin yksilapsinen perhe ei olisi perhe? Mun mielestä perhe voi olla vaikka kaksi aikuista ja kissa. En jotenkin näe sitä niin ehdottomana. Mun mielestä perhe tarkoittaa lämmintä ja voimakasta sidettä ja se voi olla millainen yksikkö tai ryhmä tahansa mikä tuntuu "perheeltä".  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4968 : 14.11.2008 16:42:42 »

No siis mä olen vain vähän rajoittunut.. Grin Älkää toki välittäkö mun ahtaudesta.
Ja voin uskoa että jollekkin toiselle se on eri asia kuin minulle, mutta minä koen näin..
Ja sekin saattaa vielä muuttua joskus..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4969 : 14.11.2008 16:55:02 »

Joo ei mitään, kukin tyylillään ja tavallaan. Olet kyllä oikeassa, että toi on vähän yllättävä piirre sussa. Ehkä se  kuunsolmu harka sitten vaikuttaa...  :Smiley

Jaa-a mitenkähän toi  kuunsolmu rapu sitten mussa näkyy...  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4970 : 14.11.2008 19:11:51 »

Ei vanhemmuus vaadi mitään ihmeellistä, luoja on luonut ihmiset lisääntymiskykyisiksi ja antanut meille kaikille äidin ja isän VAISTOT... Uskoisin että niillä pärjää! Nykyihmiset menevät liian pitkälle järkeilyssä..

Rakkaus  smitten

Itse en ikinä ajattelisi "onko minulla varaa hankkia lapsia".. Se on jotenkin tunteettoman ja spekuloivan kuuloista.. Ei rikkaus kasvata yhtään sen onnellisempia ja tasapainoisempia ihmisiä kuin pieni köyhyys..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4971 : 14.11.2008 19:51:54 »

olipa ihme käänteitä bisneksissä, eräs tumma tyttö esitti roolia. tosi outoa, tuntui taas sielunsopimukselta. sain samalla kontakteja Ranskaan ja sinnehän tässä on tähdätty, johtuneeko jostain menneestä elämästä, sekin. varakkaat naiset tuntuu nyt olevan hyviä partnereita

onnistuneen viikon päätteeksi drinkit!

hurja työsuma alkaa olla ohi just kun Mars menee joukkariin

oinaskin kirjoittelee ihan muina miehinä, luulen ettei se oikein tajunnut että suostuin, täytyy ravistella sitä heh

mutta jännittävää on myös huomenna eli samaa teille kaikille
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4972 : 14.11.2008 21:03:38 »

karmallisia juttuja? minulla yltäkylläinen lapsuus ja joulut varsinkin isovanhempien luona.. no isoisä tunnettu talousmies ja isoäiti omisti kadun. toisella puolella maatila.. vanhemmat enemmän kulttuuria, mutta myös vaurautta.. eikö ole niin että valitsemme sopivan taustan ja suvun johon syntyä, suhteineen olosuhteineen..

nyt hauska videoilta, relaan kunnolla

ps kuuntelen toisella korvalla neuvoja, eli otetaan joku ceissi siitä oinaasta, jos se suostuu.. ja rapu.. ku kerran tyrkyllä on.. tässäpä se onkin.. näihin on viitattu muuallakin.. ja tämä sopii täysin siihen mitä nyt teen-

Know that the most important experience you can have is to know what IS your
 ideal spiritually. Once the ideal is set, if you then entrust your purposes to such a
ideal, you will find guidance and support when doubts and conflicts arise. With an
ideal that can relate to all aspects of your life -- physically and mentally, as well as
spiritually -- you can surely become a leader in your chosen vocation. Indeed, your past
lives karmically exert a benevolent influence in your natural inclinations for success in
 your career, especially through travel and the people you contact through travel.

Regarding your career, you have special talent in management, sales and handling
large sums of money as, say, treasurer, financial secretary, budget officer, or accountant
 for a large organization. You have probably experienced past life patterns of involvement
 with trading or banking families like the Astors in early New York, or as a lender-
treasurer in ancient Persia, or as the quartermaster during even earlier rebellions in
prehistoric Egypt.

In addition, you are one who enables others to see themselves in a light that
they have not yet seen. But your abilities run more to that of a career as a leader or
manager, or as one who will be a force behind leaders and executives. In this way may
you excel or exceed the most in the present, both for your own soul development
and for the service or aid which you may provide for others.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 21:31:32 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #4973 : 15.11.2008 05:51:44 »

Ja mä asun epämääräisessä thaikommuunissa johon kuuluu talkkari perheineen ja sukulaisineen, liuta alakoululaisia ja yliopisto-opiskelijoita ja pari koiraa. Vain urheilukommuuni olisi vielä parempi.  Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4974 : 15.11.2008 13:02:08 »

Huomenta...

Eräs  neitsyt mies tunnusti mulle viimeyönä rakkauttaan ja kehotti kovasti pohtimaan,
emmekö voisi alottaa kaikkea alusta, koska hän on kesästä asti miettinyt ettei halua muita kuin minut..
Tämä oli siis mister Urakoitsija.
(ööh, "lempinimi" niiltä ajoilta kun hänellä oli oma yritys..)

Syyt olivat samat kuin ennen, ja minuun iski kaipuu palata vanhaan uudistettuna.
Hän liikuttaa minussa juuri oikeita kohtia.
(lainasin nyt hänen sanojaan, mutta se pätee näinkin päin)  Grin

No juttelin Elviksen kanssa yhtä aikaa mesessä, kun puhuin puhelimeen..
Elvistä v-tutti että hän on yhtä lähellä kolmeakymmentä, kuin minä yli kaksikymmentä
ja hänellä ei ole edes perhettä..
Tai oli jonkin aikaa mutta se epäonnistui ja nyt elämällä ei ole suuntaa "ilman sitä jotain"..

Kauheen samanlaisia nämä  neitsyt :et.. Olisiko siitä  vaaka painotuksesta kartalla..
Toisaalta molemmilla tapahtunut tosi rajuja juttuja (plutonikkoja) ja ovat siten melkoisen syvällisiä.
Näen heissä kuitenkin sellaista epätoivoa ja liiallista yrittämistä.
Niinkuin he pelkäisivät elämän menevän kohta ohi.. Sad

Kumpikin raportoi vähän väliä minkälaisilla treffeillä ovat olleet,
ja kukaan ei kuulemma pahemmin sytytä.
Elviksen tunteista itseäni kohtaan en tiedä,  idiot2
mutta mister Urakoitsija on ainakin ihan maansa myynyt jos en leiki hänen kanssaan. Tongue

Tuli kello kahdelta yöllä puheeksi, että jos meille tulee jotain,
hän lopettaa sen koulun siellä kaukana ja muuttaa tänne ja menee töihin, eikä enää ryyppää..
(siis oikeesti, kaikkee se puhuu  Grin)

Sorry darling, mutta en jaksa uskoa enää täydellisyyteen.  2funny
Ja kaikki tuo oli kännisen puhetta, toisaalta hän sanoi soittavansa selvin päin
ja sanovansa samat asiat niin,
ja yleensä hän puhuukin suoraan ja avoimesti myös selvänä..
Sitä piirrettä olen aina ihaillut hänessä..
Kykyä puhua asioista ja vieläpä mukavalla tyylillä.
Tyyppi ketä todellakin jaksan kuunnella aina.  Smiley

Eniten mua tässä hommassa turhauttaa, kun tiedän ettei minusta ja hänestä
voi koskaan ikinä tulla paria, vaikka se olisi minunkin mielestäni loistava ajatus,
koska tunnen kyllä hyvin paljon häntä kohtaan.
En epäile yhtään hänenkään tunteitaan...

Meillä on todellakin sitä jotain. ( smitten)

Miksi me ollaan pyöritty toistemme ympärillä kolme vuotta ja suhteissa ollessamme miettineet,
että mitä jos joskus oikeasti olisimme sinkkuja yhtä aikaa.  Huh

Olen miettinyt häntä tosi paljon.

On käsittämätöntä kun yhtäkkiä jostain tavoittamattomasta tulee tavoiteltavaa,
mutta sitten ei vain ota sitä, koska jokin estää..
Intuitio sanoo niin, että tämä voisi toimia jonkin aikaa erittäin kivasti, mutta ei kauaa..
Voisi toimia pitkäänkin kivasti, paljon roihua ja toisaalta kaveruutta,
mutta sitten mustasukkaisuutta ja muuta, menisi ehkä valtapeliksi ... Jotenkin vain tiedän sen..

Yritäppä sanoa sitten, että rakastan sinua,
olen aina rakastanut ja tuntenut yhteyttä,
mutta et vain voi olla osa elämääni tämän enempää.  Undecided

Tiedän että suututan hänet taas,
viimeksi hän poltti sukkani grillissä ja poisti numeroni.....
Mua jaksaa naurattaa ne sukat.. uglystupid2 Cheesy

« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 22:18:37 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4975 : 15.11.2008 13:19:12 »

Hmm.. hankala homma TIGRIX:sellä... kannattaa vaan luottaa siihen omaan intuitioon  angel

Mua väsyttää ihan saakelisti  buck2 En ymmärrä miten ainavaan voi väsyttää...
Parin tunnin päästä pitäis lähtee keilaamaan  kalat ja  leijona kans mutta enää en oo
ollenkaan niin innostunut siitäkään...Tuli eilen illalla pientä kärhämää puhelimessa
 kalat:n kans ja tuntuu ettei sitä nyt vois vähempää kiinnostaa mikään keilaus..
No onneks  leijona on sentään aina pirteä ja saa muihinkin energiaa omalla energiallaan  Smiley
Kyllä sitä sit varmaan piristyy ku lähtee vaan reippaasti pyöräilemään...
Toivottavasti ei tartte sit enää Suklaasilmänkans alkaa jauhaa samoista asioista tai voi olla
että se keilapallo lentää sitä päin  coolsmiley
Tuli mieleen kappale...en muista sen nimee... mutta jotenki se meni että
"ylämäki alamäki ylämäki alamäki yhdessä kulkien... ylämäki alamäki ylämäki alamäki.. löydämme rakkauden..."

En muista menikö todellakaan just noin  Grin

muoks.  leijona soitti äskettäin että "teidän kaikki koirat on meidän pihalla!"  uglystupid2
Ne kierolierot oli jossain välissä ku ovi oli jääny veljeltä raolleen niin lähteny vaan huitelemaan...
Ja aina ne karkaa ton saman kaverin pihalle koska niillä on itsellään narttukoira  Cool
Juoksin sinne ja siellähän ne oli,Hourua lukuunottamatta... se oli kerenny jo vaihtaa maisemaa
ja huutelin sitä pitkin pihoja.. no sit aattelin että kyllä se kotiin tulee ja menin kotiin
niin siellähän se seisoi oven takana.. siis sisällä talossa  idiot2
Jonku oli täytynyt käydä päästää se sisälle... ei se niin viisas oo että se sais avaimella
oven auki  Grin

Tuo juoksulenkki muuten piristi  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 15.11.2008 13:33:24 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4976 : 15.11.2008 13:30:23 »

Leeviä.... Smiley Smiley Joo ja siitä sanotaan myös "ja pilsneriä en ota enää ikinä.."
kengu mistä sä repäisit tuon biisin tähän, sehän on kuin eilinen puhelu  neitsyt kanssa.. Grin
Ja mun isä aina lauloi tuota.. Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4977 : 15.11.2008 13:34:46 »

En mä tiedä mistä mä sen repäisin.. se vaan tuli mun mieleen yhtäkkiä vaikken oo
sitä pitkään aikaan kuullutkaan  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4978 : 15.11.2008 23:51:11 »

Kuulostais siltä että tällä sun ystävälläs on myös tunteita skorpparimiestä kohtaan... Huh
Jos se olis halunnu olla enempi kuin ystävä aikanaan.

tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4979 : 16.11.2008 03:41:06 »

Mä mietin miten ihmiset rakastuu. Mikä se juttu oikeen on, se lämmin tunne sisällä, se pieni jännityksen värinä koko kehossa, se niin kevyt ja huoleton olo.. I can feel it again.

Jellona tulee pian hakemaan mut. (Rakkaus ei tunne aikaa eikä paikkaa, näin oon kuullu.)

Mun rakas Jellona.. Mä rakastan sitä, oon aina rakastanu. Ketään toista en pysty koskaan niin rakastamaan, sen ymmärsin tänään. Mun Jellona.. Mul on ollu ikävä sitä. Se on se puuttuva pala mikä tekee musta taas vahvan. Se on se kriittinen puuttuva osa tästä onnettomasta koneistosta. Sitä ilman mä en oo mitään.. Tai no olen; ammottava musta aukko joka imee sisäänsä kaiken, repii kappaleiksi jokaisen hyväntahtoisen ihmisen, tyhjyys, joka ottaa kaiken antamatta mitään.. Jellonan avulla kaikki on toisin.

Runollista. Elämä on. Joskus. Joskus ei. "Lionheart on hieman väsynyt.." jep.

Hyvää yötä ellei jopa huomenta. Muistakaa syyä lettuja.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 1167
  Tulostusversio