Sivuja: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085378 kertaa)
0 jäsentä ja 57 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5025 : 18.11.2008 20:21:27 »

Oon kuullu että säännöllinen silmäjumppa vois jopa korjata näköhäiriöitä, mutta en tiedä.  Huh oon laiska + vielä skeptinen kaikkien sellaisten asioiden suhteen, joista sanotaan "muutama minuutti päivässä riittää"  crazy2 "liian vähän  neitsyt kartalla..."  buck2 Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5026 : 18.11.2008 23:23:23 »

Huoooohh.. Kaks ja puol tuntia  smiley6600 ja nyt väsyttää..

Hyvää yötä kaikille.. *yrittää tassutella omaan sänkyyn nukkumaan mutta rojahtaa tuvan lattialle ja jää siihen kuorsaamaan*
 smitten smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5027 : 19.11.2008 11:10:53 »

enpä enää tiedä mitä ajatella.. viimeisin yritys ajatella hyvää miehistä, kariutuuko. en tarkoita ettei joku osaisi huoltaa konetta. mutta.. ne läheiset tms.. jos oinas tekee oharin, millä mielellä soittaa ravulle? ei kemiat riitä, ei edes sielun sellaiset.

töitä.. mieli on niin Atlantilla jo..

SITTEN TAAS törmään ihan mukavaan mieheen, oikeesti vanhempi.. siis onhan niitä MUKAVIA miehiä, mutta nämä joiden kanssa piti.. konehuollosta puheen ollen, taas juteltiin koneen äärellä..

ei kun oinas onkin väsy! hmm.. tosin kun se ei ole vakavaa, en rupea hoitsuksi asiassa.. toisaalta en ole ihan iskutuulella.. sanotaan että kenttä on vapaa.. toimijoille..

Wink

minä olen suht jaksavainen, vaikka nyt voisi kyllä jo lomailla.. meenpä tilaa aurinkolasit..  
« Viimeksi muokattu: 19.11.2008 13:52:25 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5028 : 19.11.2008 16:01:23 »

Päivää tupaa, onko kaikki ihan väsyneitä? Mulle on iskenyt joku  mars energiapuuska.  Grin

Huomasin että olen jo kalenterissa... aapuuva... nikkini perässä on pelottava luku 26.  Lips Sealed
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5029 : 19.11.2008 16:15:56 »

Mä oon ainaki ihan väsyksissä... Kohta pitää taas lähtee hoitokoiraa ulkoiluttamaan.. onneks
Suklaasilmä tulee sinne kans illalla ja tilataan pizzaa ja vuokrataan joku leffa  Kiss
Pitäs jaksaa selvittää tää takkutukka ja muutenki koittaa vähä piristäytyä...
Huomenna meen käymään yhdessä paikassa mihin voisin päästä työharjoitteluun  Smiley
En leipomoon mennytkään ku rupes kauhistuttaa aamuherätykset  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5030 : 19.11.2008 16:22:05 »

Ehkä ihan hyvä ratkasu kengu. Rytmiä on vaikee muuttaa ja mitä oon ymmärtänyt niin leipomohomma on aika rankkaa.  Huh

Tsemppiä, toivottavasti tuo toinen paikka on enemmän sinun näköinen ja oloinen.   Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5031 : 19.11.2008 17:27:13 »

Juu, pelkää ne  Embarrassed

Tiesittekös.. Ananasmehu on pirun hyvää  Smiley Lakkasin äske kynnet kirkkaan vihreiks ni ne sopii mun hiuksii  Grin Koeviikko alkaa huomenna.. Matskun koe heti siis huomen, sit perjantaina äikkä, maanantaina uskonto ja sitte mul onki koko loppu viikko vapaata!  Cheesy
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5032 : 19.11.2008 18:04:22 »

vai että design.. näin design naisen kaupassa, alkoi naurattaa jotenkin.. tuntisin oloni niin epäviihtyisäksi mustassa tiukassa lookissa.. ruskea hieman kihara sen olla pitää, vaikka jotenkin vaikutti piikkisuoralta (ei pahalla tavalla) kun peilailin aurinkolaseja.. matka siis kuumottaa..

miehet kaduilla, ei ihmeempiä.. mutta siis väsymys.. oisin voinut sanoa sen oinaalle mut ei.

jotenkin james bond mielessä kun luin yhden jutun.. suurvalta-agentit.. ehkä olen sellainen.. heh.. planeetan tila.. toisaalta.. jos antaisi sen olla hetken..

huvittunut olo kuitenkin kaiken jälkeen. eikö ole hullua, messengerin perheturva-asetus sotki yhden koneeni kokonaan ja huolto onkin sitten 150eu? mielenkiintoista,,

tigris, kuka exä se oli joka otti pikkutytön? rapu olis saanut ottaakin, ottikohan se, kuitenkin kiva jos exciting yhteys pysyisi.. ei siitä voi jännää tehdä kuin ehkä.. eksoottisuus, mut lähinnä sielukemiat.. ajatus siitä että sielu lähti jakaantumaan kansoihin ja maihin ja henkilöihin.. ja palaa Takaisin..

ei muuta järkevää tänään, paitsi joitain kiinnostavia yhteyksiä mm Thaimaaseen ja huumoria..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5033 : 19.11.2008 18:12:57 »

kuka viimeinen, sekö tiikeri vai putosinko.

joo..

aina jaksaa hieman leikkiä

koetin todella katsoa miehiä taas tänään, ei ne rumiakaan olleet, mutta jotain ei tapahdu.. jotain pilkettä sielussa, huumoria, puhetta.. melkein sanoisin että joku menneen elämän/sielun kontakti aiheuttaa sen että jonkun kanssa jokin alkaa.. melkeinpä.. taisi olla toisistaankin tykkääviä miehiä liikkeellä keskustelemassa hajuvesistä.. ihan oikeesti.. heh
Cheesy
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5034 : 19.11.2008 18:20:28 »

No tämä the rapu... Tongue who needs some therapy uglystupid2 2funny
(aijai, olipa herkullinen sanailujuttu tuohon  :Smiley )

Jos voisin, niin katsoisin nyt Liikkuvan linnan, mutta kun en omista sitä..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5035 : 19.11.2008 18:24:34 »

meillä taitaa olla kyseinen leffa.

mutta.. kun luomme omaa elokuvaamme, ei anneta muiden esittäjien hallita.. ajatelkaa.. aina kun joku mies.. tekee jotain, naiset sanoo kuorossa, olet niin vahva että selviät..

sitten kun nainen on vahva, miehet pelkää

eli pitää olla jotenkin sopivan surkee että ne ei pelkäis.. tai jotain..

pikku yksityiskohta muuten.. rakkaustaikako se oli että oinas responded.. vaikka tuossa luki että viikossa.. huomenna jatkuu toiset kujeet. sitäpaitsi voi ei, on ekat pikkujoulun esiasteet.. katotaan onko säpinään päinkään..
« Viimeksi muokattu: 19.11.2008 18:30:28 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5036 : 19.11.2008 18:26:47 »

kurnauskis, jokopian aurinko siirtyy jouskariin ja kurnauskis, MARS-ENERGIAAAAAA!!!!!!!!!!! Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5037 : 20.11.2008 11:41:49 »

alkanut ärsyttää keskusteluyritykset joukkarityökaverin kanssa, joka on niin erilainen, ei esim yhtään henkinen. no täällä sitten tietyt aiheet. ehkä hän yrittää jollain tavalla päteä, kun minuahan ei henkisesti voiteta, korkeintaan nippelitiedolla.  coolsmiley

eräs mukava hlö vastasi.

huomaan tosiaan olevani liian henkinen moneen tilanteeseen, tai on yritetty liian henkeviä asioita ihmisten kanssa..

eli se hommeli on hanskassa, katsotaan sitten nuo maallisemmat projektit. tai osaan niistä vauhtia nyt sitten..

Cool
« Viimeksi muokattu: 20.11.2008 11:44:48 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5038 : 20.11.2008 11:44:22 »

Viimeyönä tapahtu taas ihan kummallisia juttuja hoitokoiran talossa.. yllättäen koko huone oli
jääkylmä ja alko kuulumaan kolinaa ja ihme henkäilyjä.. Oikeesti tärisin ku oli niin kylmä
ja se koira alko murisemaan ja haukkumaan. Shocked
Suklaasilmä vähä säikähti... Grin Sit ku selitin sille kaikkee että henget ne vaan siellä
mellastaa että ei sen kummempaa niin se sano että
"taidat oikeesti tarvia sitä psykiatria että alan jo olemaan aika huolissaan"  2funny
Se kylmyys jäi sinne huoneeseen,piti nukkua 3 peittoa päällekkäin.

Mutta,MÄ SAIN SEN TYÖHARJOITTELUPAIKAN!!!! Cheesy
Koivutuvalle,se on sellanen paikka missä käy lapsia vanhempineen leikkimässä ja viettämässä aikaa..
sellanen talon tapainen jutska...
Työt alkaa enskuun ekana päivänä. Smiley Ja työaikakin on tosi hyvä! klo:12-16 ja perjantaisin 11-15..
saa nukkua pitkään kuitenki  smitten
Ja se homma on sellaista että leikkiä ja askarrella niiden lapsienkans ja joskus leipoa ja suunnitella
kaikkee kivaa... ja siivousta tietty jonkinverran. :Smiley

Mietin tässä että nyt olis rahaa tilata se kristallipallo mistä oon kauan haaveillu...
pitäisköhän  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5039 : 20.11.2008 13:54:55 »

*             *               *                *       *             *                  *              *               *      *
                         *                  *                                      *                             *              *
SATAA LUNTA!!!
          *       *                *                                  *          *    *                      *          *             *
 *         *            *                  *         *                         *                      *                          *          *       *   

Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin
Jeeeee!
Tiettekö mikä on kaikist ihaninta?  smitten Romeo näkee ensimmäisen kerran lunta..  :Smiley smitten
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 1167
  Tulostusversio