Sivuja: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099531 kertaa)
0 jäsentä ja 197 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5130 : 26.11.2008 11:02:09 »

hmm

eräs tunnettu Amman seuraaja muuttaa hänen ashramiinsa. en ole siinä vaiheessa.. kun en seuraa ketään kuin Itseäni. mitä nyt luin, sekin on henkisesti vaativaa, opettaja koko ajan seuraa ja valvoo kehitystäsi. mikäs siinä jos on valmis antamaan määräysvallan toiselle.

no hei ihmiset.

laittakaa nyt ne kiusaajat ja muut hankalat tyypit omaan arvoonsa ja eläkää vapaina.

ihmiset tuntuvat koko ajan aiheuttavan vaivaa toisilleen. siksi kannattaa olla vapaana henkenä ja hoidella asioitaan.. ihmiset on yks suo. hui mikä olo tänään, kuin haluaisi nopeuttaa kaikkea mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 11:04:38 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5131 : 26.11.2008 11:23:39 »

Ajatus vapaana olosta on houkutteleva ja kaunis, mutta taitaa olla aika mahdoton..ihmiset vaan on sidoksissa toisiinsa. Kuka milläkin lailla..
Tietty jos menis jonnekkin vuoren päälle istumaan, sais ehkä hetken olla rauhassa ja vapaa, mutta eiköhän sinnekkin joku veikka gustavson (tms) tulis moikkaamaan..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5132 : 26.11.2008 11:27:23 »

negatiiviset siteet saa ainakin poikki, esim minulla on nyt ympärillä tosi paljon positiivista porukkaa. toki 85% niistä naisia..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #5133 : 26.11.2008 12:23:46 »

Meikä etsiskelee töitä ja tuskailee kun ei kukaan näytä tajuavan tuosta opistoasteesta mitään  tickedoff, en kyllä oikeastaan minäkään että se sitten siitä  Cheesy.
 Jos pistäisi taas kirjoitusurakkaa pystyyn ja laittaisi sen sata hakemusta menemään, hohhoijaa.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5134 : 26.11.2008 13:12:48 »

Ääääh... aina vaan pitää saada erotodistusta vaikka mistä kouluista sinne työkkäriin ja pitää soitella
toiselle puolelle suomea eikä siellä mistään numerosta kukaan vastaa  idiot2
Kotona menee hermot ku äiti ja  kauris veli riitelee...
vois vaikka lähtee takas Suklaasilmälle,vaikka kävellen koirien kans  angel
hmm... toisaalta tän kurkkukivun kans ei viittis hirveesti ulkoilla.

tigrix: mäki oon joutunu kärsimään kiusaamista... ala-asteella mua ja mun kaveria
"haukuttiin" luurangoiks ja vaikka miksä,ulkonäön takia. esimerkiks mulle yks poika monesti
sanoi että "mee ostaa halpahallista uus naamari" tms... Muutenkin kärsin huonosta itsetunnosta niin
kiusaaminen vaan lisäs sitä. Koulun jälkeen piti aina miettiä että mitä reittiä kulki kotiin ku kaks poikaa
lähti aina perään ja sylki päälle ja kerran talvella ne porukalla kaatoi mut lumeen ja antoi lumipesut,
muistan vieläki ne kovat hanskat jotka "runnoi" mun kasvoja. Aloin itkemään sen jälkeen
ja kaverin rohkaisusta menin kertomaan rehtorille.. ei se kuitenkaan mitään auttanut vaikka ne puhutteluun
joutuikin,aina ne oli perässä koulun jälkeen lumipalloineen ja niitä sai juosta karkuun.
Ja silloin mulla tulikin sellainen olo että mussa on jotain vikaa,että mun syy että
saan sellaista kohtelua kun oon niin ruma tms...
Sit ku kotona huudettiin ja hakattiin niin se vaan pahensi tilannetta,
ylä-asteella yritin olla syömättä niin kauan että kuolisin ja mietin vaan että miten vois tappaa
itsensä.. sit tuliki se hyväkskäyttö homma vielä siihen ja viiltelin itseäni.
Ylä-asteellakin oli kiusaamista mutta se oli sit enemmän henkistä eikä fyysistä...
Esim ku menin kouluun niin jotku jätkät nauroi ku kävelin ohi ja sanoi jotain ilkeää.
Mutta sit ku menin kymppiluokalle niin tilanne muuttui,mua kohdeltiin samanvertaisena ihmisenä
ja koin kuuluvani joukkoon.
Iltalukiossakaan ei minkäänlaista kiusaamista ollut ja oon saanu lisää itseluottamusta pikkuhiljaa.
Se on kiusaajien päässä vikaa eikä siinä ihmisessä oo ikinä mitään vikaa tai syytä että miks
sitä pitäis kiusata!
Vielä ylä-asteellakin piti pyöräillä karkuun yhtä tyyppiä joka tuli perässä ja sylki päälle
ja haukkui yms.. kerran mun kaveri potkas sen tyypin ojaan ja me jatkettiin täysillä matkaa  Cheesy
sen jälkeen se ei enää ollu niin innokkaana kiusaamassa...
Itse oon aina ollu ihan liian kiltti ja hyväksyny kaikenlaisen kohtelun,
ja oon mä edelleen nöyrä ja myönnyn helposti muiden tahtoon.. (paitsi perheenjäsenten)

No ei siitä sen enempää ettei mee ihan itsesäälissä rypemiseks  knuppel2

nyt syömään aamupalaa  Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5135 : 26.11.2008 13:13:52 »

Lunta..
Tänään mä siivoon mun huoneen, joka on siivottu viimeks.. ööh.. elo-syyskuun vaihteessa?  Grin Joo on tää vähä sekasin ja likanen mut mut mut.. mä viihdyn kyl  Grin Pikku-sottapytty  Tongue Siihe asti huone on siisti ku siellä ei enää kävelemää mahdu. Nyt ei enää mahdu, eli tää on kai sotkuinen..

Ensin meen kyl ulos med Romeo, joka pöllytti äsken naapurin kissaa lumihangessa. Noh, tyhmä katti ku mun terroristin tielle eksy.  Grin smitten

World sleeps quietly under white snow.
God, don't u dare to wake it up yet.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5136 : 26.11.2008 14:22:54 »

Kiva saada tupaan uusia kirjoittajia  smitten
mä en jaksa kyllä lähteä enää mihinkään tänään,paitsi omaan sänkyyn
nukkumaan tätä oloa pois... yritin soittaa lääkäriinki aikaa mutta ei nekään vastannu puhelimeen.
Tänään on joku ihmepäivä ku kukaan ei vastaa mihin yritän soittaa ja hoitaa jotain asioita,
mutta ei väkisin! Wink

näin muuten viimeyönä sellaista unta että leikkasin itseltäni sormen irti  Shocked
Sit keksin kaikki valheita muille että miten mun sormi oli muka "vahingossa" irronnut. Grin
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 14:25:58 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #5137 : 26.11.2008 15:13:33 »

....
Rakas ystäväni ja sielunkumppanini tulee tekemään minulle flunssaiselle hoidon ja eilen pikavisiitillä käydessään meille sattui aivan ihme juttuja. Shocked
Hän oli Jalkasen kurssilla,mihin minä en päässyt,mutta kun hän siitä kertoi,niin olinpa tehnyt aivan samaa työtä kuin hekin siellä.
Kokeilin myös hänen varpuaan ja  Shocked ,sepä ei taipunutkaan,vaan sen päähän ilmestyi valoaura aina kun mittasin hänen fyysistä energiakenttäänsä.
Ja samassa kohtaa se joka kerta syttyi. Grin

Nyt kun tästä flunssasta toivun,niin haen itselleni varvun,vaikken mielellään oksia taita puista.
Tiedän myös,että toinenkin voimakkaasti minuun sielun kautta sidoksissa (väärä sana)oleva ihminen,oli myös Jalkasen kursilla,joten ei ihme,että jutut mm Buddhan kanssa tein,kuten ainakin tuolla toisella kurssilla tehtiin. smitten
....

Hei "Chandra"

Minä kävin viime viikonloppuna varputaito kurssilla
- kaksi päivää upeita kokemuksia

BE eli BioEnergia kentän värähtely nousee,
kun hakee esim. varvun oksan sisälle.

Mittasin juuri varvun avulla hunajan BE-kentän
ja se oli 1-10 asteikolla 4.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5138 : 26.11.2008 15:29:21 »

Mulla on joku mainion sitoutuvainen tauti. Jos jollain on sellainen olo, että haluaa lähettää kauniita ja hyväntahtoisia kaukoparannussäteitä ja -ajatuksia meikän suuntaan, niin otan ilolla vastaan!
 Smiley

köh köh.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Norna
Vieras
« Vastaus #5139 : 26.11.2008 16:27:54 »

Voin pistää sulle illalla jotain tulemaan jos kaipaat Indiima Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5140 : 26.11.2008 16:34:10 »

Mainiota!  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5141 : 26.11.2008 18:28:20 »

Jos joku haluu käydä kurkkaa pari kuvaa Romeosta ni tästä lähtee:
http://mymadmind-ace.blogspot.com/2008/11/kuvia-eilisest.html

Smiley

Ja nyt meen tekee suklaakakun valmiiks..  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5142 : 26.11.2008 19:19:54 »

Mullekin saa lähettää parantavaa energiaa jos haluaa...
ihan hirveen tukkoinen olo,koko pää tuntuu olevan limaa täynä  Lips Sealed
Nukuin äsken 4 tuntia ja pari kertaa oon meinannu oksentaaki..
Niin kipeet korvat,pää ja kurkku että jos ei hellitä niin huomenna lääkäriin.
Sattuu niin saakelisti nielaista että nukkuminenki on hankalaa ku ei pysty niellä edes omaa
sylkeään  Cry
Viimeyökin oli niin hirvee ku vaan pyöri ja kärsi sängyssä.. en ymmärrä miks olo aina iltaisin ja
öisin vaan pahenee  Undecided

Ei pysty ees syödä mitään ku niin huono olo,yhden omenan puolikkaan ja vettä oon saanu alas.

Nyt takas peittojen alle. buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5143 : 26.11.2008 20:25:26 »

kaksoissäteet, astrologia, magia.. kannattaakohan ihan tosta päästä alkaa ravun kanssa.. ehkä kannattaa alkaa työasioista ja sen sellaisesta.. kokeilla onko se vetovoima vielä, jos on niin selitän sen sille lyhyesti. jos miehen mieli on raha-työ-harrastus-relaaminen-tytöt akselilla, on vähän vaikea viedä sitä sfääreihin mutta voin kokeilla.. paitsi tytöt-juttu ei kiinnosta enää, koska sitten minä sanon miehet ja ei nautita enää leikistä.. juttu jäi keväällä siihen, että käveltiin konserttiin ym mestoissa.. oli tarkoitus lähettää yksi juttu liittyen hänen harrastukseensa.. olis hauska kuulla sen omat kommentit. enkeleitähän se piti mahdollisina, menneitä elämiä ainakin huumorin kannalta ja mitä muuta. enneunia hän näki. muutamaan paikkaan oli poika matkustanut tällä välin, kuten minä. no siis ei se mitään, jos ei hän niin joku muu sitten omaa kyseistä henkistä kypsyyttä.. tai sit kosketusta, miten vain. oinas on kuvannut omia suhteitaan aika sielukkaasti, siis yhtä sellaista, ja äitiään.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 20:38:22 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #5144 : 26.11.2008 21:32:19 »

Sullekin sit kengururotta  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: