Sivuja: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085561 kertaa)
0 jäsentä ja 71 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5160 : 28.11.2008 17:02:30 »

Kengu, jumankauti nyt sanot sille typerälle kaverilles että hae itte juomas jos saat. Sä oot kipeenä etkä nyt lähde polkeen yhtään mihinkään etkä hakee yhtään mitään. PISTE!  knuppel2 Ei tollain voi käyttäytyä kaveria kohtaan, jos toinen sanoo että on kipeenä ja heikko olo. Saakelin pissis se sun kaveri.

Sorry, älä ota henkilökohtaisesti. Mulla on paha päivä ja ärsyttää, joten olen aika kärkeväsanainen. Mutta siinä olen tosissani, että toi ei ole kyllä sun kaverilta kovin huomaavaista käytöstä ja sulla ei ole mitään velvollisuutta tehdä mitään mitä et nyt jaksa tai pysty tai halua.

Pidä itsestäsi huolta.  smitten

hienot kengät, aivan törkeä hinta.  Shocked
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5161 : 28.11.2008 17:50:17 »

Lizzy: Oot ihan oikeessa että törkeesti käyttäytyi tuo mun kaveri... Munki tekis mieli vähän jotain
hyvää,esim pari siideriä,mut ei oo rahaa.. tyydyn juomaan tota vitamiini mehua  angel
Suklaasilmäki sano ku kerroin sille miten mun kaveri oikeen käyttäytyi että
"no sano sille että hakee itse omat juomansa tai sit maksaa sulle ainaki 10e että joudut sairaana
lähtee ostaa sille jotain!"
prkl ku jotku ihmiset on välistä niiiiiin itsekkäitä  knuppel2

Tuo kyseinen kaveri on kuitenki yks mun parhaimpia kavereita mutta tota puolta välistä
vihaan siinä että innostuessaan se ei välttämättä edes kuule mitä sille sanoo,se vaan
haluaa saada äkkiä sen mitä se on päähänsä saanut...

Mulla on ihmeellinen olo,kuuntelen vaan tippa linssissä täällä kaikkia rakkauslauluja  Cry
Tekee mieli vollottaa oikeen kunnolla  Huh
Ja tuli hirvee ikävä Suklaasilmää ku ei olla muutamaan päivään nähty..
toivoa saattaa ettei menis juomaan tänään,mut jos menee niin helpottuupa mun
päätös että mitä teen sen suhteen. Cry 

Oon ihan pökerryksissä ja ku meinasin alkaa lukee yhtä kirjaa ja aikani luettuani huomasin että
mitä hittoa tässä kirjassa nyt on tapahtunu ku en pysyny yhtään kärryillä..
sit huomasin että se oliki väärä kirja  Grin

Mun mielestä tuo "älä osta mitään päivä" on aivan naurettava idea. hohhoijaa.

kyllä nyt tuli vaikee olo... soittais se yks aasi nyt niin pääsisin siitäki eroon.

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #5162 : 28.11.2008 19:09:30 »

Tänään on kansainvälinen Älä Osta Mitään-päivä. Cry

Ja minä olen suunnitellut juuri meneväni hemmottelemaan itseäni shoppailulla
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääääään aikaan. Undecided

...
Ja huomaan,että kerrankin vietän jotain kansainvälistä päivää;"Älä osta mitään."
En ole lähdössä kauppaan,vaan saunaan ja vietän rauhallisen illan. ...

Hei Ystäväin

Minä en ole poistunut kotoani koko päivänä,
joten tämä Älä osta mitään päivä
onnistuu minulta tosi hyvin.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5163 : 28.11.2008 20:03:32 »

kauhee hiki ja pyörryttävä olo vaikka kävelin vaan lähikauppaan ja takas  Shocked
Pitää tosiaan levätä!
Sain itselleni kujeiltua myös yhden siiderin... kyllä se ei mun mielestä ollu edes iso palkkio siitä että sairaana
lähdin tonne luistelemaan..
Kohta mennään pikkusiskonkans vuokraa joku leffa ja ostaa herkkuja illaks  smitten
Tekee mieli kattoo joku oikeen romanttinen elokuva  Kiss Sisko voi tosin olla erimieltä  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5164 : 28.11.2008 22:19:27 »

Huuto keskellä hiljaisuutta,
sekin äänetön.

Kuinka paljon mahtuu pettymystä tyhjän katseen taakse.
Kuinka paljon sanoiksi pukematonta surua.

Rakas, sinä tiedät, että huomenna on uusi päivä.
Sinä tiedät, että auringon nousuun voi luottaa.
Sinä tiedät, että sinä kestät, koska kestät aina.
Jotkut asiat jäävät ikuisesti sanomatta,
mutta sinä kestät.

Sillä sinä jos joku ymmärrät, mistä on kyse.
Sinä jos joku, voit auttaa itseäsi.
Kyllä aurinko nousee taas huomenna,
ja sinäkin jaksat taas hymyillä.

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5165 : 28.11.2008 23:19:46 »

Tahtoo kanssa runoilla...

Menneisyys...
kuin ei toivottu rakastaja josta ei millään pääse eroon
Aina se yllättää ihanalla viestillä, kauniilla kukilla
suloisilla sanoilla...

Joka kerta lumoudut sen kaiusta ja annat sen kietoa viltin ympärillesi
Viltti alkaa tuntua raskaalta, mutta rakastaja suuttuu jos laitat sen pois
sehän on niin kaunis ja sinä niin soma sen keskellä

Yhtäkkiä huomaat hukkuvasi viltin alle, katoat sinne ja mietit...
voiko menneisyys olla ilman tulevaisuutta vai onko menneisyydestä aina lopulta seuraus tulevaisuus
onko pimeä aina lopulta väistyvä ja ei toivottu rakastaja lopulta uskoo ettet halua hänen kauniita sanojaan et kukkia etkä peittoa, jonka alle hukut

pääseekö sieltä huovan alta pois omin avuin? Mietit ja nukahdat... etkä tiedä missä heräät.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5166 : 29.11.2008 06:19:46 »

Huomenta...

Vielä pitää hampaat pestä ja pukee loputkin rytkyt päälle, sitten huristella pienellä punaisella menopelilläni metsän siimeksessä sijaitsevaan vanhainkotiin, jossa asukkaat saavat yksilöllistä ja kuntouttavaa hoivaa sekä huolenpitoa... smiley6600

Tämä ei sitten ollut sen enempää mainos eikä vitsi, en tiedä mikä.. Joo vähän ehkä väsyttää, mutta nukuinpa kerrankin ilta ja aamuvuoron välissä jopa 5 tunnin unet!! Siis se on hyvin enkä ole yhtään niin kuolleen väsynyt kuin yleensä! Niillä 2-3 tunnin zombailuilla olen yleensä vähän liian hervoton töissä iltapäivällä.....
 smitten

Noniin ne hampaat.. Ja sit kerrankin suljen kahvinkeittimen pois päältä tietoisesti, jotta en joudu palaamaan takaisin kuten eilen palasin.. Häiritsi niin paljon ajatus siitä, että koko kerrostalo olisi täällä hiiltynyt ja savuinen palatessani, ja savusukeltajat olisivat löytäneet mystisen palon aiheuttajan minun asuntoni keittiöstä.. Undecided Okei ei ne niin helposti syty vaikka olis tuuuunteja päällä mutta olen neuroottinen.. Ja myöhästyn kohta!!! *juoksee peseen hampaat*
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5167 : 29.11.2008 13:49:36 »

Noni.. jos nyt lopettais rääkymisen ja yrittäis koota itsensä.
Mun pää on ihan sekaisin ja Suklaasilmä ei yhtään auta asiaa.
Muttah... pian pikkusiskon kans mennään ratsastamaan,
jos se auttais  Smiley

Särkee päätä ku itkeny liikaa,se on merkki että nyt loppu itkemiset  knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5168 : 29.11.2008 15:30:48 »

kävinpä kunnon regression taas, mutta alkaa riittää tälle vuodelle. kävin jossain ajassa ja tilassa ennen tätä maailmankaikkeutta, ennen maapallon luomista, toisessa tähtikuviossa.. (Pleiadit).. nyt on kai sitten käyty Orion ja Pleiadit eli nämä, joiden väitetään hieman kinaavan maapallon kehityksestä, taloudesta jne.. aika mielenkiintoista, menneitä elämiä putsattiin satamäärin ja vielä tämän jälkeen luotiin menestyksen matriisi tälle elämälle (koin jonkinlaista auran laajenemista tälle päivälle! ja eilen jännää liittymistä moniin moniin sieluihin tehtäväni kanssa.).. noh, oli hauska kuulla että olen kuulema henkisesti pitkällä.. tuo tyttö.. ei halua enää niin kovin paljon, kun itse huomasin että kyllä tämä elämä naisen kehossa vielä kävisi ja aineellisesta nauttiminen, vaikka henki ja ilo on tosin sen yllä.. karman herrat ym mestarit eivät tuomitse erillisyyttä ja egoa, mutta ne ovat vain kokemuksia.. ei sen kummempaa. jos on jotain putsattavaa vaikka korkeassa asemassa jossain elämässä, sen voi tehdä..

ja taas matkakuvia kattomaan, eikö ne päästä meitä yhdelle aurinkosaaristolle ilman hillitöntä preppausta..

joulua pakoon, paitsi siellä yli 200 000 joululamppua...
« Viimeksi muokattu: 29.11.2008 16:49:47 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5169 : 29.11.2008 16:28:18 »

Mä meen vuoristorataa....whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Eilen illalla olin jotenkin tosi hajalla, en kyennyt tekemään mitään, halusin vain apua olooni, kun tuska oli niin suuri.. uglystupid2 En edes tiedä mistä se tuli yhtäkkiä. Varmaan kun muistelin niitä kiusaamis-juttuja ja sitä että en koskaan ole puhunut niistä kelleen, enkä muutenkaan, pari psykologikäyntiä joskus 15v:nä, nekin järkkäsin vain päästäkseni pois koulusta ruotsin ja matikan tunneilta...

Aloin miettimään, että kestänköhän mä tätä kaikkea sittenkään yksin? Tuli heikko olo..

Sitten aioin soittaa selvänäkijälle, mutta pistinkin puhelimen pois ja ajattelin että minä en tarvitse mitään, mikä tulee ulkopuoleltani, koska kaikki on jo minussa Itsessä. Pelkästään se ajatus tsemppasi niin paljon, että kuin kivi olisi vierähtänyt sydämeltä ja huojennuin siitä, että en tosiaankaan ole yksinäisyydessänikään ikinä yksin, enkä ole riippuvainen kenenkään muun avusta kuin omastani... Tuntuu että pärjään sittenkin.. Smiley

Sain hyvin nukuttua ja töissä oli ihan kiva päivä.. Yksi työkaveri kehui mua monta kertaa siitä että oon niin luotettava sijainen, ahkera, huolellinen, mukava asukkaille, tehokas, teen ergonomisesti, hoidan kaikki jutut loppuun rauhassa enkä sinkoile sinne tänne...

Se sanoi ne ensin mulle, sitten vielä muiden kuullen pari juttua tuosta vielä uudelleen.  Embarrassed Tongue :Smiley Grin

Tuliko vähän sellainen olo että whaaaaat.. Cool angel mutta toisaalta mukavaa, kun huomaa jonkun huomaavan, että annan ihan kaikkeni tuohon työhön. Vaikka siis olenkin hyvin keskeneräinen tiedoissani ja taidoissani...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5170 : 29.11.2008 16:30:57 »

maanpäällinen rajoittaa, mut onhan täällä rahaa ja ihmisiä

no vitsi vitsinä, jatketaan samalla huumorilinjalla. ihmisten henkinen ja taloudellinen vapaus on kuitenkin mielestäni sivistyneen planeetan tunnusmerkki; vaikka tuolla jossain luodaan mielellä eikä tunneta 8h työpäiviä, niin täällä sellaisenkin eteen on pitänyt ammattiliittojen taistella.. saati että tuolla muualla olisi lamaa, työttömyyksiä tms.

nimim. Atlantisko takaisin?

ajatelkaa jos Atlantis on tosiaan ollut, täällä, ja sitten energian käsittelystä kaikki meni sekaisin.. ja sivilisaation taso romahti noustakseen taas.
  laugh
« Viimeksi muokattu: 29.11.2008 16:47:12 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5171 : 29.11.2008 18:23:24 »

Nyt yhtäkkiä tuli kurkku ihan hemmetin kipeeksi.. Undecided Kun nielasee niin tuntuu että siellä ois kilo piikkilankaa ja pari kaktusta... Krääh.. Undecided Eilen ja toissapäivänä (iltana) oli oikeestaan kuumeinen olo, mutta en uskonut että mulla olisi kuumetta. Helvatan väsyny olen joka tapauksessa... Niin että meinasin nukahtaa suihkuun..
Varmaankin pitäisi mennä sitten nukkumaan, että jaksan aamulla taas mennä töihin...

Nukahtaisin varmaan heti, vaikka yleensä ei kiinnosta eikä huvita mennä nukkumaan ennen kuin viimeistään kahdeltatoista.. Mutta joo, en varmana oo niin nössö että ihan vielä menisin nukkumaan..
Laulan vaikka hoosiannaa pysyäkseni hereillä.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5172 : 29.11.2008 18:25:24 »

Hoosianna, Daavidin Poika,
kiitetty olkoon hän!
Kiitetty Daavidin Poika,
joka tulee Herran nimeen.
Hoosianna, hoosianna,
hoosianna, hoosianna!
Kiitetty Daavidin Poika,
joka tulee Herran nimeen.  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5173 : 29.11.2008 23:15:14 »

kyllä on ravulla senpäiväiset pulinat, en tajua miksi suostun tapaamaan sen keskellä yötä. aivan hirveen levoton, miettii töitä ja koulutusta ja menoa ja maailman kriisiä. kaverien kanssa kiidetty pitkin maailmaa, Tallinnaa ja Tartoa myöten ja muita paikkoja, ja on valmis lähtemään sinne ja tänne. kysynpä siltä kohta että anteeksi miksi auttaisin sinua? vaikka olis sielukumppani? eihän se minua ajatellut pätkääkään kun katosi pitää hauskaa.

politiikkaa ja bisnestä puhumaan keskellä yötä, todella järkevää?

hän valvoo maailmanmuutosten takia?

huomasin että luulee minun alkavan antaa neuvoja elämässä, kun ei oikeen seksi ja henki kiinnosta? vähän vitsaili niistä kyllä? saapi poika vähän updatea minulta kyllä. eli en tosiaan tiedä.. no oppiihan hänestä
jotain. elämäntehtävä puuttuu? miksi minulle kerrotaan tällaisia? heh?
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 10:18:59 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5174 : 29.11.2008 23:42:50 »

voi tylsyys. oon meikannu ja oon ihan valmis kaupungille.. ni pitää sit miehiä ootella. ne pelaa jotain tyhmää peliä tuolla. rupesin jo miettiin asuvalintaani, että pitäsköhän vielä vaihtaa.. plaah Tongue vaakamaisia mietintöjä. ja sit toisaalta ihan sama vaikka löis pään tyynylle ja menis peiton alle Cheesy alkuillasta vaan oli olo et tahon johonki kuppilaan istumaan Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: