Sivuja: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6075657 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5370 : 09.12.2008 22:37:01 »

Mäkin mietin että pitäiskö mun nyt oikeasti sanoo sille elvarille että nyt jotain tai ei mitään, mä en venaa.
Koska tuntuu kohtuuttomalta, että hakkaan päätäni seinään ja vaan odotan.

Parasta siinä mun yhdessä rapu exässä oli se että siinä oli oinasta ja leijonaa..
Me tavattiin sillon yks ilta ja seuraavana päivänä jo sovittiin että seurustellaan  Wink
mitäs sitä tutustumaan etukäteen.. 2funny Ja kolme onnellista vuotta! Paras suhteista...

Mulle ei sovi sellanen hissun kissun tökitään vähän kepillä jäätä ja testataan toista...
Mun mielestä kaikki voi olla ihan tosissaan olemista alusta asti, koska se tuntuu paljon varmemmalle..
Sitten ainakin selviää äkkiä tullaanko toimeen vai ei. Ja ratkaisu on tehtävissä nopeesti, eikä satuta ja riivi hermoja yhtälailla kun tietämättömyys ja jahkailu.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5371 : 09.12.2008 22:51:09 »

mussa ei oo yhtään leijonaa... Wink ja vain venus oinaassa... tekiskö nousujouskari musta tulisen..?
tai kaksonen vaan hemmetin levottoman?  Grin Grin

En tiedä, mutta ei oo heleppoo.......... 2funny

Joku leijona ois kyllä kiva ehkä..... Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5372 : 09.12.2008 22:53:38 »

Niin, leijonat on ihan kivoja..  :Smiley

Lionheart has fallen in lööööv. Hyvää yötä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5373 : 10.12.2008 10:44:32 »

Päiviä tupahan  smitten
Neela -  smitten smitten Helppoa ei ollut, mutta nyt tuntuu kevyeltä  Wink

Tigrix -nousu joukkari ja venus pässinpäässä... moro, mikä kuumakissa  Cheesy Saako susta kukaan otetta, jos siel et ite taho? Oletan (korjaa jos olen väärässä), sie olet se joka vie tai sitten ei kukaan?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5374 : 10.12.2008 15:28:11 »

Niin, enpä tiedä *Kide*... Grin Oonhan mä tässä juossut karkuun jos jonkinnäkösiä tyyppejä.. 2funny Mutta sit kun itse kiinnostun, enkä saa sitä mitä haluan, niin menee pasmat sekasin... Sad
Suistun raiteiltani ihan totaalisesti - hetkeksi...
Niin kuin eilen olin niin sekaisin että itkin ja nauroin ja oli hullu olo ja söin kokonaisen suklaakakun.  :Smiley

Mä sanoin sitten Elvikselle eilen lopulta, että lopetetaan tää yhteydenpito, kun mä tiedän, että hän haluaa olla kaveri ja mä taisin sittenkin vähän ihastua, että hajottaa vaan pään tällainen..
Kyllähän se ymmärsi ja sanoi sitten, että olen kyllä aika avoin näiden tunteitteni kanssa!!
Ehkä oli vähän hämillään....

Sitten kun saatiin se keskusteltua ja lopetettiin puhelu, niin mä vaan itkin... Keskellä yötä yksin täällä, kolmeen asti,  2funny 2funny

oli niin sellainen olo että jees, pitkästä aikaa joku sai mut innostumaan, mutta mä en sitten kelpaa........
Whoaaaaaa, voittaja.... uglystupid2 2funny
Melkein tuli säälittävä fiilis, tosin tajuan ne syyt niin hyvin, miksi tästä ei tullut mitään, ettei sen mun itsekunnioitusta pitäs laskea... Kyse nyt oli vaan luonteiden erilaisuudesta ja siitä, että toisella on se lapsi... Enkä mä tiedä olinko ihastunut Elvikseen ihan todellisista syistä, vaan herättikö se mussa vaan niin paljon toivoa, että päätin kohdistaa tunteet siihen.. Siis ne tunteet, jotka on muhinut mun sisällä niin kauan odottaen vaan jotakuta, kehen ne kohdistais......

Täältä löytys sitten intohimoisia tunteita jollekin kunnon miehelle koko loppuelämäks,
joka päivälle...  knuppel2 smitten Kiss

Noh, rauhoitutaanpa.  angel

Äiti sanoi puhelimessa mulle, että mun auraan on tullut lisää valoa ja värit on kirkastuneet,
olin kuulemma haalea ja samea jonkin aikaa sitten. Ja valoa on kuulemma tulossa lisää,
ja se mies  :Smiley on kuulemma "lähempänä kuin uskotkaan".  Smiley Wink

Noi oli siis vaan mun äidin sanoja, onhan se selvänäköinen, nähnyt paljon itselleen tapahtuvia asioita ja enneunia, mutta suhtaudun silti varauksella,,  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5375 : 10.12.2008 16:18:19 »

Joo, mutta ehkä meitä vaan valmistellaan johonkin niin hyvään ettei uskotakkaan  Wink
ja sen takia pitää vähän malttaa odottaa...!

Äidin kanssa naureskeltiin että me ollaan kyllä ehkä kaks niin samanlaista olentoa sen kanssa kun vaan olla ja voi.. Aina silmät ja sydän nauliintuu jonnekkin, tulee pakkomielle, ollaan pilvissä, unelmoidaan, tunteet roihuaa, sitten tullaan ryminällä alas, vollotetaan hetki ja terapoidutaan äidillä tai tyttärellä ja hetken päästä KAIKKI on taas hyvin.... Kunnes kohta taas tapahtuu ja entiset virheet ei hidasta vauhtia yhtään.... Vaikka pakokauhu saattaa olla pilviähipovaa, niin riskejä otetaan rakkaudessa...
Se näissä viime yrityksissä on ollut vikana, että en kai mä oikeesti oo menettänyt jalkoja altani koska oon pystynyt olemaan niin analyyttinen...

Äiti on ollu 3v rakastunut yhteen mieheen joka on varattu, ja nyt vuoden ajan se mies on ollut kanssa äidistä kiinnostunut mutta mitään ei oo tapahtunut koska se roikkuu siinä sen huonossa suhteessa.. Ja äiti vaan haaveilee ja uskoo, että he ovat vielä joskus yhdessä. Sitä hän ajattelee joka päivä. Arvatkaa vaan onko tyttärellä kestämistä niissä kausissa kun epätoivo iskee äitiin.....
uskon että heistä tulee vielä pari....

Mietin vain että onpa tuossakin sielunsopimus, kolme vuotta odotusta. Tunteellisia tekstiviestejä ja katseita ja hymyjä aina kun kohtaavat.

Tämä mies on eronnut, oli pitkään naimisissa ja nyt vain sitten seurustelee jonkun naisen kanssa. Isä ennen kuolemaansa kertoi äidille tästä miehestä, että hän on juuri eronnut ja äiti oli vaan töksäyttänyt että mitäs sä tuollaista kerrot, ettei häntä kiinnosta tuollaiset juorut. Ei isä yleensä juorunnutkaan. Mutta toi oli ihan selvä merkki.  Wink

Noh, nytpä tiedätte äitini rakkaustarinan, kerron sitten kun se saa onnellisen loppunsa, ja sinä päivänä koko foorumi kyllä täyttyy sydämistä, kun olen niin myötäelänyt tätä juttua läpi, että on se mullekin suuri asia... Äiti ansaitsee sen rakkauden...!  Smiley Smiley Smiley Smiley

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5376 : 10.12.2008 20:31:08 »

sain leijonalta tänään lahjaks tällasen http://i195.photobucket.com/albums/z125/maribeibe/PC100537.jpg

voidaanko suhde laskea vakavaks ku tällasen lahjan saa? Smiley ainakin rupes siivoaminen käymään mielessä mulla..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5377 : 10.12.2008 20:55:40 »

Joo ollaan vaan kaikki yhtä isoo pers ..  Tongue eiku perhettä..!  Kiss laugh smitten

Oon ihan in lööv with luomuviili! Nam.. No tämä oli vaan välikommentti joka ei liity mihinkään..

Googletin sanan "pylly" kuvahaulla ja repesin liitoksistani siitä ekasta kuvasta-- Hehhehee...
(en siis laita tähän linkkiä, koska tiedän ettei kaikki innostu niin paljon oksettavista karvasista miesten perseistä kuin minä)

Joo, ei mulla tainnut muuta asiaa nyt ollakaan.
:Smiley

Ja kyllä, kyllä minä kärsin jonkin sortin pahoista mielenhäiriöistä. Se on se suuri illuusio nimeltä elämä, se kaikkein kummallisin ja pinttynein harha. Mutta hyvinhän ja rattoisasti se elämä meiltä sujuu, eikö. Joo. Kun ei me oteta tätä liian vakavasti. kattellaan vaan pyllyjen kuvia, niin johan hymyilyttää.
 smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5378 : 10.12.2008 23:37:05 »

Kivahan tuo koru on marix... Mutta tuskin suhteen laatua mitataan lahjojen arvolla tai määrällä... Wink
Ihmiset kun ovat erilaisia. Toisilta saa, toisilta ei... Mutta olisin minäkin iloinen tuollaisesta!
Se yksi nousujellona kuuoinas rapu lahjoi mua ihan pilvin pimein. Kaikkia pikkujuttuja muuten vaan, usein kukkia ja synttäreinä, jouluina koruja, vaatteita ja kallista kosmetiikkaa... Whii..

Parasta oli kuitenkin tuon nousujellonan omatekemät kortit, kirjeet ja askarrelmat (hmm, kyhäelmät?).. juu, se harrasti sellaista ja se oli aika liikuttavaa, koska innostusta oli hieman enemmän kuin todellista taitoa!  Grin :Smiley
Se kirjoitti mulle syntymäpäiväks piiiiitkän kirjeen leikkaa liimaa systeemillä ja siihen oli varmaan mennyt tosi paljon aikaa. Musta se oli ehkä maailman ihanin lahja ikinä poikakaverilta.  Kiss

Joo, viime exää en voi mainita ees tässä samassa viestissä, kun se ei nähnyt vaivaa ollenkaan.

Hellurei... Mä juon täällä teetä ja kuuntelen CMX:ää ja ehkä synkistelen hieman.
Vaikka yksi syy iloon on: oon menettänyt ruokahaluni ja liikkunut aika paljon,
ja oon laihtunut 3kg!! Vielä toinen samanlainen pois niin jees...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5379 : 11.12.2008 08:35:32 »

Huomenta  smitten
Täällä yksi yksinäinen hiljaisessa tuvassa pupeltaa aamupalaa  Cheesy Menee hitaasti alas, kun tietää sen jälkeen olevan pakko mennä ulos ja lumihommiin  Grin
Katselin tuossa teidän juttujanne ja heitän joulupukin kirjeen pöydälle... meillä on sääntö, että vain yhtä asiaa saa toivoa  police Pitää oppia miettimään, mikä ois se kaikista tärkein ja miellyttävin juttu  Wink

Oma toiveeni ois kliseemäisesti rauhallista joulua  Tongue
Mutta oikeasti, jos jotakin kaipaan se on tämä... istun todella hiljaisessa talossa ja en kaipaa mitään ääntä. Ulkona ruumiillinen työ nostaa hien pintaan ja katselen lintujen touhua laudalla välissä. Tössyttelen omia askareitani ja päivittäisiä rutiineja... tiedän kaipaavan aikaa ja rauhaa  angel alitajuntani ei ole ihan kaikkea vielä käsitellyt,m itä syksy heitti eteeni ja mitä niistä syntyi...
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5380 : 11.12.2008 09:25:46 »

Kerranki ajoissa hereillä!
Kävin aamulla labrassa C-hepatiitti ja HIV testeissä koska koskaan ei voi olla liian varovainen...
ihan oman mielenrauhani takia,etten oo saanu pilleristiltä mitään tauteja.
Illalla tuli sen äitiltä viesti että "miten voit turmella poikani kasvot,sillä jää ikuiset arvet jne...jne.."
vastasin vaan että "vie sä se sairas pilleristi poikas hoitoon äläkä puutu asioihin mistä et
mitään tiedä,olisko mun pitäny antaa sen kuristaa mut hengiltä."

Mutta mutta,mulla on ehkä tänään sen yhden  kalat:n kans "treffit"... Cheesy
Paitsi jos sillä on tosi pitkä työpäivä niin sit nähään vasta viikonloppuna  Smiley

Vois kohta lähtee koirienkaa lumiseen metsään lenkille  smitten
ensin täytyy nostella vähän kortteja...

näin muuten intiaaneista unta viimeyönä että menin matkalle sinne niiden luokse. angel

Kide: kuulostaa hyvältä sun päivän ohjelma. munki pitäs osata nyt antaa aikaa itselleni
ja ajatuksilleni mut en jaksa hirveesti jäädä murehtimaan mennyttä,eteenpäin vaan vaikka väkisin.
En anna itseni kärsiä enempää exän takia.
Paitsi hirvittää kun ensviikolla on poliisilla sovitus johon molempien pitää mennä
yhtä aikaa.. se vähän pelottaa.. tai aika paljonki... mut turhaa sitä vielä miettii...
tuskin se mua poliisin edessä ainakaan tappaa voi  2funny
« Viimeksi muokattu: 11.12.2008 09:29:27 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5381 : 11.12.2008 10:17:07 »

Ei varmastikaan voi ja poliisi taatusti pyrkii kummankin asiaa viemään eteenpäin. Tuskimpa kaveri sinua sanallisestikaan hellii... hyvin muuten sanottu viestissä mitä sanoit  police
On se vaan kumma, kuinka täällä saa uhri usein vielä puolustaa itseään oikeutta hakiessaan. Muutut heti pahikseksi itsekin, jos et suostu passiivisena ottamaan vastaan vaikka mitä. Jos jotakin kaivataan niin maalaisjärkeä noihin hommiin  Angry
Kyllä itseään ja omaisuuttaa täytyy saada puolustaa!

Anna toki aikaa... siellä on upea keli  smitten Sain lumityöt tehtyä ja pesin hiet pois, nautin lasin vettä täällä  Wink
En minäkään tahdo miettiä menneitä, annan pään käydä tyhjällä... jos jokin juttu mieleen tulee syksyltä, saa taas mennä menojaan. En jää kii oikein mihinkään nyt, kuhan vaan olen  :Smiley
Ei eilistä, ei huomista, vain tämä hetki ja nämä päivän perusrutiinit  angel

Arvatkaa, kuulin pihalla punatulkun helisevän äänen. Yhden ukko selliasen näinkin  smitten Tulisivatkohan laudalleni...?
Osaako kukaan sanoa, miten lintuja saisi enemmän? Tarvitaanko useampi syöttöpiste vai miksi tuossa pyörii vain kymmenkunta talitinttiä, keltasirkkuja pari paria, muutama tikka, hömötiasia tasan yksi pari ja muutama mustarastas keväsin. Tahtoisin niin kovin paljon lintuja ja kesällä perhosia pihaani. Kesällä tuulen suojaamat kukkamaat ovat hyviä ja perhosia ajatellen kasvatettut kukat... OI!  Shocked Tajusin just... minulla on aikaa laittaa parin kuukauden päästä taimia taas kasvamaan kesää varten  smitten Viime kevät jäi väliin koulun takia... Mutta oikeasti... IIIKKK  Cheesy  smitten  2funny
(...joku sekos...)
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5382 : 11.12.2008 10:40:55 »

Nimenomaan ärsyttää se että muaki pidetään heti syyllisenä koska PUOLUSTAUDUIN...  idiot2
niin välillä tuntuu ettei olis pitäny soittaa koko poliiseja ku ne tekee niin vaikeeks
kaikki asiat  Angry
hui hirveetä jos on toisella pari naarmua naamassa,se on ne ansainnut!!
Mustaki yritetään heti leipoa suunnilleen jotain murhaajaa... onneks pilleristillä on paljon rikostaustaa
ja pahoinpitelyitä takana niin ehkä ne siitäki vähä kattoo että kumpihan se toisen päälle ekana
hyökkäs..
hitto säikähdin äsken ku harjasin hiuksia mun huoneessa,niin yhtäkkiä kuulu ihan selvästi että joku koputti ikkunaan.. alko tärisee kädet ja otin puhelimen
käteen ja melkeen jo soitin hätänumeroon ku aattelin että se hullu on tullu tappamaan mut
tjt... sytytin joka huoneeseen valot ja avasin verhot ja kattelin varovasti pihalle mut ei ketään näy
missään.. voi olla et kuulin harhoja...

Mutta nyt musiikki soimaan etten kuuntele ääniä ja aamupalalle ja sit koirienkaa sinne metsään  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5383 : 11.12.2008 11:15:07 »

Kengu, jospas se olikin tipulintunen ruokaa etsimässä?

Ihan asiasta puujalkaan, tietääkö kukaan mitä tarkoittaa kun  etusivulla on se lista josta näkee, ketkä on paikalla, mutta siinä lukee et piilossa..Siis miten sinne piiloon pääsee vai onko se vaan modeille-tuntus vähän hassulta kun nytkin piilosta leikkii 7 idiot2 Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5384 : 11.12.2008 11:57:04 »

eppana: niin se varmaan oli  Smiley

Yks  leijona mies kysy mua kahville tai sit juomaan niin sanoin että juominen vois tehä nyt ihan hyvää..
en kyllä mitään kännejä aatellu vaan vähä silleen et rentoutuu jos nään sen  kalat:n sit illalla
niin on rennompi olo  Grin
Jännittää vähä nähä tota leijonaa vaikka ollaanki sovittu että ollaan vaan ystäviä eikä
siinä mitään ihmeellistä,no ei me nyt onneks ihan kahdestaan olla ku mennään jolleki sen kaverille
käymään.
Saa ainaki puhuttua asioista ku seki tuntee "suklaasilmän" ja tietää sen tempaukset.

Pitää vaan lähtee sotkee pyörällä tonne  buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: