|
|
marix
|
|
« Vastaus #5387 : 11.12.2008 17:24:07 » |
|
mun mielestä toi lahja leijonalta oli aikamoinen rakkaudenosotus! kun ei se sitä ainakaan sanoin tee.. se nauro mulle tänä aamuna ku löin jonku pooloneuleen päälle ja sit kauhistuin et nyt mun kaulakoru ei näy.. ja hiplasin kaulaani. sit oon loppupäivästä muistanu et ainiin, kaulakoru ja sit on ollu hyvä ja lämmin mieli
..muuten on sitte mennykki jotenki päin persettä oonko liian kriittinen? miksen nää itteäni hyvänä? ku tuntuu et viimeset kaks viikkoa töissä on menny henkilöstöjohtamis-puoli aivan päin persettä. en oo saanu mitään asioita meneen läpi. niinku en tänäänkään. en tajua! oonko jotenki liian kiltti kuitenkin? pitäskö mun olla se saatanan paska kusipää joka vaan tulee ja vie kaiken sanomalla, että sori nyt tehostetaan? vaikka kyllä mä yhen muutoksen tänään jo melkeen ajoin läpi.
silti on tosi semmonen olo, että onko musta ikinä mihinkään ja saanko mä ikinä ketään tekemään niinku haluan. (ne ei oo vielä nähny ku mä suutun)
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5388 : 11.12.2008 18:48:38 » |
|
Eeeen malttais odottaaaa.... Sitä että meen kaverille... Kun lupasin sille että lähden vasta puol kahdeksalta.. Mä en tykkää odottaa lähtemistä jonnekin tai jonkun saapumista tänne, oon aina heti valmiina, aamusinkin yleensä istuskelen vaan puoli tuntia täys vaatetus päällä ennen kouluun/töihin menoa ja silti oon sielläkin liian ajoissa...! Mutta kun mun maailma käy varmaan aina tunnin tai puoli tuntia edellä!!! En ole ikinä myöhästynyt mistään, muuta kuin sillon, kun se on ollut jostain toisesta ihmisestä kiinni.. Hmm, ehkäpä keitän itselleni nyt kahvit ja vaan relaan. Eipä se maailma tässä varmaan kaadu. Oon sitäpaitsi taas ihan syväjäässä... Täällä ei oo kylmä, vaan tuntuu että se kylmyys on jossain mun ytimessä ja hohkaa sieltä, sen takia mitkään lämmikkeet ei auta.. Hyrrrrrrrrr...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #5389 : 11.12.2008 18:55:18 » |
|
Ei oo todellista miten tollanen on mahdollista? Etkö todella ikinä oma aloitteisesti myöhästynyt mistään? Tossako se vastaus sitten on miksi olen melkein aina myöhässä. Mun sisäinen kello on tunnin tai puoli jäljessä. Olen hyvin harvoin, mutta joskus ajoissa. Yleensä aina myöhässä ja puolivalmis sittenkin. Ainoa asia missä olen erittäin oma aloitteinen niin myöhästely. Kind of sad when you think about it.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5390 : 11.12.2008 19:07:52 » |
|
Muistaakseni en ole myöhästynyt koskaan. Lähes poikkeuksetta oon ekana joka paikassa.. Ja jos meen jonnekin "normaaliin" aikaan niin mulla tulee myöhästymispaniikki.. Kyllä... Ja arvatkaa onko mulla tapana hoputtaa muita... Ja soitella "tuu jo! mä oon venannut sua jo minuutin!" ... Onneksi nämä kaverit ovat vähän palauttaneet mua maan pinnalle... Kuskaan heitä sen verran usein että multa palais käämit jos joka kerta olisin autoni kanssa 15min etuajassa odottamassa pihalla, kun kaverit on systemaattisesti 5-10min myöhässä...... Oon oppinut tän äidiltä. Se herää aina aamusin viideltä. Ja aina se on painottanut sitä että parempi olla liian ajoissa kuin liian myöhässä. Mutta hei se on moninkertanen oikku. Ihme jos tuli palaa perseen alla.. Olen joskus kyllä nukkunut pommiin, saattanut herätä tuntia myöhemmin kuin oli tarkoitus herätä.. Mutta silloinkin olen aina ehtinyt kouluun tai töihin, koska varaan itselleni aamuihin aikaa 2-3 tuntia, niin yhden tunnin ylinukkuminen ei oo vaarallista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5391 : 11.12.2008 19:13:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #5393 : 11.12.2008 19:20:39 » |
|
Ai sä Tigrix oot sellanen hermostuttava soittelija. Niin sen verran piti vielä lisätä, että yleensä jos toisia ihmisiä on mukana kuvioissa niin silloin ihan kunnioittaakseni näiden toisten aikatauluja pyrin tietenkin olemaan parhaani mukaan ajoissa. Enkä aina sittenkään. Mutta jos olen vain ittekseni menossa johonki niin joo... No eipä se kai niin paljon ketään haittaakaan. paitsi mua itteeni joskus. tuo tieto vähän helpotti, että varaat niin paljon aikaa että jos vaikka nukkuu tunnin pommiin niin ei haittaa. Mä yleensä lasken aika tarkkaan aamulla ajan ja siksi myöhästyn kun yhtälö ei täsmää ja olen aamuisin aina hitaampi kuin edellisenä iltana lasken. Ei meikäläisen älykkyysosamäärä riitä noin vaativiin laskutoimituksiin. Nykyään olen ottanut paremmin huomioon virhemarginaalin ja varaan enemmän aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5394 : 11.12.2008 19:26:33 » |
|
Joo, aikataulut olla pitää Mutta niistä poikkeaminen... HUI Just tänään akuutissa puhuttiin tästä nyky nuortenaikuisten jatkuvasta menosta... pitäis osata aikataulusstakin kaivaa vaihteet 1-5 menotahdille hmm... yleistä, kun mennään NIIN mennään. Kotona voi sitten pistää sen kilpikonnan draivin jos tahtoo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5395 : 11.12.2008 21:10:56 » |
|
Täydet ihailuni Tigrisille tuosta ajoittamisesta!!! Vaikka täytyy sanoa, että silloin kun lapset olivat pieniä ja ukko ajoi meidät matkaan aina puolta tuntia ennemmin, niin meinasi lapset hermostua, ennen kuin touhut alkoi. Ja kyllä minä joskus hermostun ukkoni hoputtamiseen....minäkin sellaisia just-ihmisiä. En tykkää odotella! Eikä ukko tykkää odotella minua. Siis täys säpinä päällä, kun lähdemme johonkin!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #5396 : 11.12.2008 21:54:40 » |
|
multa ei oo painonhallinta onnistunu nyt oikeen.. ? voiko vaikuttaa? lisäks on tietysti se chironin transiitti kans joka aiheuttaa väsymystä ja vaikka mitä.. äh. muutenki neliöitä luvassa aika paljon seuraavan kk:n aikana..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5397 : 11.12.2008 22:01:47 » |
|
No joo, jotta en ihan täydellinen olisi ""aikataulutuksessa"" niin myönnettäköön se, että olen ollut aina kova tyttö lintsaamaan koulussa. Yläasteella pelastuin kymppiluokalta vain siksi, että keskiarvoni oli ysi siitä huolimatta, että käytännössä katsoen olin istunut vain puolet ysiluokasta koulun penkillä.. Nykyään on helpompaa kun amk:ssa ei tarvitse selitellä poissaoloja - tosin joillakin kursseilla on poissaolorajoitukset ja minulla on ylimääräisiä tehtäviä pino siitä hyvästä, että joudun korvaamaan liialliset poissaolot korvaavilla tehtävillä.. Lukion kävin kolmessa ja puolessa vuodessa kun en millään saanut kursseja kokoon kun lintsasin niin paljon. Minä vain en väkisin ole jossain, missä en jaksa olla, piste. Se on hermojen ja pakaralihasten turhaa kuluttamista, eikä maailmankaikkeus hyödy siitä mitenkään. Nykyään minulla on koulussa tapana lähtee kesken päivää pois, yleensä ruokailun jälkeen tai kahdelta, en tosiaankaan tykkää istua auditoriossa myöhäiseen iltapäivään asti koska en kuitenkaan kuuntelisi/oppisi. Mieluummin sitten olen lintsaillut ja ollut vain oleellisilla tunneilla ja tehnyt niitä korvaavia tehtäviä. Lintsaaminen on pop. Mutta töistä en lintsaa, se on ihan eri juttu. Vastuu pitää muistaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #5398 : 11.12.2008 22:10:12 » |
|
Kuunkierrosta johtuen ( nimittäin ) juuri tuo vasemmalle kääntävä paluuperä on tosi paha, ja aikaa myöten aiheuttaa jopa sukupuolisuhteissa kieroutimisia, jotka eivät sinänsä ole poikkeavia yleisestä maailmanmenosta. Ainoa selviytymiskonsti on tietenkin, että juo teetä vain vasen sormi pystyssä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #5399 : 11.12.2008 22:34:22 » |
|
Kontaktipintaa kohteeseen ottaminen voi joskus olla kuin, merikotkan raapaisu joutavaan veteen. Jos pinnanalla on elämää, se reagoi, toivottavasti. Toki, toimitin minäkin arkiset askareet kohtuullisissa järjestyksissä pois päiviltään.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|