Sivuja: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6089994 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5385 : 11.12.2008 14:23:32 »

MITÄ MÄ TEEN?!!  Cheesy Cheesy Cheesy

Moon niin ihastunu. Apua. AAAAPUUUUUVAAAA! En osaa rauhottua, en osaa nukkua, en osaa syödä, en osaa olla hiljaa, en osaa olla paikoillani, en osaa keskittyä.. En osaa muutaku leijuu!  Grin smitten
Nään sen huomenna.. Huomenna.. Apua.. Okeiokei mä hengittelen syvään ja lasken vaikka äärettömiin mut EN PYSY HOUSUISSANI! Tai siis en nyt tarkoita että mä heittäisin heti housut nurkkaan okei ei kukaa sitä varmaan niin käsittänykkää mut koskaa ei voi olla varma paitsi että.. JOOOOOOOOOO!

Meen istuu alasti tonne lumihankee ni ehkä rauhotun. Ehkä en. Ehkä en mee kummiskaa ku saattais naapurit ihmetellä. Ottaisivat vielä kuvia..

Joo. Kiitos ja anteeksi.  Grin smitten smitten smitten Cheesy Cheesy Kiss
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5386 : 11.12.2008 15:19:04 »

Muuten.. Toi astron joulukalenteri.. Ni siinäku käsketää pistää niit päämäärii jnejne juttuu sillee ni mä vaa mietin.. Mitäs teillä on päämäärinä? Mä kun laitoin siihen heti ekaks
"Päämääränä: Valloittaa mister J:n sydän" Mää tahron sen jätkän ja mää aion sen saada  knuppel2
Tää leijonaneiti on pitkästä aikaa näin päättäväisenä  Grin

Juu mä menen nukkumaan.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5387 : 11.12.2008 17:24:07 »

mun mielestä toi lahja leijonalta oli aikamoinen rakkaudenosotus! kun ei se sitä ainakaan sanoin tee.. se nauro mulle tänä aamuna ku löin jonku pooloneuleen päälle ja sit kauhistuin et nyt mun kaulakoru ei näy.. ja hiplasin kaulaani. sit oon loppupäivästä muistanu et ainiin, kaulakoru ja sit on ollu hyvä ja lämmin mieli Smiley

..muuten on sitte mennykki jotenki päin persettä Sad oonko liian kriittinen? miksen nää itteäni hyvänä? ku tuntuu et viimeset kaks viikkoa töissä on menny henkilöstöjohtamis-puoli aivan päin persettä. en oo saanu mitään asioita meneen läpi. niinku en tänäänkään. en tajua! oonko jotenki liian kiltti kuitenkin? pitäskö mun olla se saatanan paska kusipää joka vaan tulee ja vie kaiken sanomalla, että sori nyt tehostetaan? vaikka kyllä mä yhen muutoksen tänään jo melkeen ajoin läpi.

silti on tosi semmonen olo, että onko musta ikinä mihinkään ja saanko mä ikinä ketään tekemään niinku haluan. (ne ei oo vielä nähny ku mä suutun)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5388 : 11.12.2008 18:48:38 »

Eeeen malttais odottaaaa.... Sitä että meen kaverille... Kun lupasin sille että lähden vasta puol kahdeksalta..

Mä en tykkää odottaa lähtemistä jonnekin tai jonkun saapumista tänne, oon aina heti valmiina, aamusinkin yleensä istuskelen vaan puoli tuntia täys vaatetus päällä ennen kouluun/töihin menoa ja silti oon sielläkin liian ajoissa...! Mutta kun mun maailma käy varmaan aina tunnin tai puoli tuntia edellä!!! En ole ikinä myöhästynyt mistään, muuta kuin sillon, kun se on ollut jostain toisesta ihmisestä kiinni..

Hmm, ehkäpä keitän itselleni nyt kahvit ja vaan relaan.
Eipä se maailma tässä varmaan kaadu.  Smiley

Oon sitäpaitsi taas ihan syväjäässä... Täällä ei oo kylmä, vaan tuntuu että se kylmyys on jossain mun ytimessä ja hohkaa sieltä, sen takia mitkään lämmikkeet ei auta.. Hyrrrrrrrrr...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5389 : 11.12.2008 18:55:18 »

Ei oo todellista miten tollanen on mahdollista? Etkö todella ikinä oma aloitteisesti myöhästynyt mistään?
 Shocked

Tossako se vastaus sitten on miksi olen melkein aina myöhässä. Mun sisäinen kello on tunnin tai puoli jäljessä. Olen hyvin harvoin, mutta joskus ajoissa. Yleensä aina myöhässä ja puolivalmis sittenkin.

Ainoa asia missä olen erittäin oma aloitteinen niin myöhästely.  Tongue Grin Kind of sad when you think about it.  Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5390 : 11.12.2008 19:07:52 »

Muistaakseni en ole myöhästynyt koskaan. Lähes poikkeuksetta oon ekana joka paikassa.. Ja jos meen jonnekin "normaaliin" aikaan niin mulla tulee myöhästymispaniikki.. Grin
Kyllä... Ja arvatkaa onko mulla tapana hoputtaa muita... Ja soitella "tuu jo! mä oon venannut sua jo minuutin!"  knuppel2 ... Onneksi nämä kaverit ovat vähän palauttaneet mua maan pinnalle...
Kuskaan heitä sen verran usein että multa palais käämit jos joka kerta olisin autoni kanssa 15min etuajassa odottamassa pihalla, kun kaverit on systemaattisesti 5-10min myöhässä......

Oon oppinut tän äidiltä. Se herää aina aamusin viideltä. Ja aina se on painottanut sitä että parempi olla liian ajoissa kuin liian myöhässä. Mutta hei se on moninkertanen oikku. Ihme jos tuli palaa perseen alla.. Wink
Olen joskus kyllä nukkunut pommiin, saattanut herätä tuntia myöhemmin kuin oli tarkoitus herätä.. Mutta silloinkin olen aina ehtinyt kouluun tai töihin, koska varaan itselleni aamuihin aikaa 2-3 tuntia, niin yhden tunnin ylinukkuminen ei oo vaarallista.  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5391 : 11.12.2008 19:13:05 »

Tigrix - SAAKO HALATA?!?  smitten smitten smitten smitten smitten
...joku muukin on tuolla tapaa elävä ihminen  Cheesy Olen todella harvoin myöhässä ja jos olen, annan itselleni korville ja kovaa. Jos joku muu on, kärventyy käämit sauhuten  Angry paras olla hyvä syy...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5392 : 11.12.2008 19:19:45 »

Joo kiitos!! *halii takasin* mutta nyt pitää juosta äkkiä koska olen vain 5min etuajassa! eihän sitä tiedä jos tulee matkalla jokin viivytys... Wink  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5393 : 11.12.2008 19:20:39 »

Ai sä Tigrix oot sellanen hermostuttava soittelija.  knuppel2 Grin

Niin sen verran piti vielä lisätä, että yleensä jos toisia ihmisiä on mukana kuvioissa niin silloin ihan kunnioittaakseni näiden toisten aikatauluja pyrin tietenkin olemaan parhaani mukaan ajoissa. Enkä aina sittenkään. Mutta jos olen vain ittekseni menossa johonki niin joo... No eipä se kai niin paljon ketään haittaakaan.  Smiley
paitsi mua itteeni joskus.  knuppel2

tuo tieto vähän helpotti, että varaat niin paljon aikaa että jos vaikka nukkuu tunnin pommiin niin ei haittaa.  Grin Mä yleensä lasken aika tarkkaan aamulla ajan ja siksi myöhästyn kun yhtälö ei täsmää ja olen aamuisin aina hitaampi kuin edellisenä iltana lasken.  Ei meikäläisen älykkyysosamäärä riitä noin vaativiin laskutoimituksiin. buck2

Nykyään olen ottanut paremmin huomioon virhemarginaalin ja varaan enemmän aikaa.  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5394 : 11.12.2008 19:26:33 »

Joo, aikataulut olla pitää  police
Mutta niistä poikkeaminen... HUI  Shocked

Just tänään akuutissa puhuttiin tästä nyky nuortenaikuisten jatkuvasta menosta... pitäis osata aikataulusstakin kaivaa vaihteet 1-5 menotahdille  Wink
hmm... yleistä, kun mennään NIIN mennään. Kotona voi sitten pistää sen kilpikonnan draivin jos tahtoo  2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5395 : 11.12.2008 21:10:56 »

Täydet ihailuni Tigrisille tuosta ajoittamisesta!!!

Vaikka täytyy sanoa, että silloin kun lapset olivat pieniä ja ukko ajoi meidät matkaan aina puolta tuntia ennemmin, niin meinasi lapset hermostua, ennen kuin touhut alkoi.

Ja kyllä minä joskus hermostun ukkoni hoputtamiseen....minäkin sellaisia just-ihmisiä. En tykkää odotella! knuppel2  Eikä ukko tykkää odotella minua. Siis täys säpinä päällä, kun lähdemme johonkin! knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5396 : 11.12.2008 21:54:40 »

multa ei oo painonhallinta onnistunu nyt oikeen..  jupiter aspect_squ askendentti? voiko vaikuttaa? lisäks on tietysti se chironin transiitti kans joka aiheuttaa väsymystä ja vaikka mitä.. äh. muutenki neliöitä luvassa aika paljon seuraavan kk:n aikana..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5397 : 11.12.2008 22:01:47 »

No joo, jotta en ihan täydellinen olisi ""aikataulutuksessa"" niin myönnettäköön se, että olen ollut aina kova tyttö lintsaamaan koulussa. Yläasteella pelastuin kymppiluokalta vain siksi, että keskiarvoni oli ysi siitä huolimatta, että käytännössä katsoen olin istunut vain puolet ysiluokasta koulun penkillä..

Nykyään on helpompaa kun amk:ssa ei tarvitse selitellä poissaoloja - tosin joillakin kursseilla on poissaolorajoitukset ja minulla on ylimääräisiä tehtäviä pino siitä hyvästä, että joudun korvaamaan liialliset poissaolot korvaavilla tehtävillä..

Lukion kävin kolmessa ja puolessa vuodessa kun en millään saanut kursseja kokoon kun lintsasin niin paljon.

Minä vain en väkisin ole jossain, missä en jaksa olla, piste.
Se on hermojen ja pakaralihasten turhaa kuluttamista, eikä maailmankaikkeus hyödy siitä mitenkään.

Nykyään minulla on koulussa tapana lähtee kesken päivää pois, yleensä ruokailun jälkeen tai kahdelta, en tosiaankaan tykkää istua auditoriossa myöhäiseen iltapäivään asti koska en kuitenkaan kuuntelisi/oppisi. Mieluummin sitten olen lintsaillut ja ollut vain oleellisilla tunneilla ja tehnyt niitä korvaavia tehtäviä. Lintsaaminen on pop.  2funny Mutta töistä en lintsaa, se on ihan eri juttu. Vastuu pitää muistaa.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5398 : 11.12.2008 22:10:12 »

Undecided

Kuunkierrosta johtuen ( nimittäin ) juuri tuo vasemmalle kääntävä

paluuperä on tosi paha, ja aikaa myöten aiheuttaa jopa

sukupuolisuhteissa kieroutimisia, jotka eivät sinänsä

ole poikkeavia yleisestä maailmanmenosta.

Ainoa selviytymiskonsti on tietenkin,

että juo teetä vain vasen

sormi pystyssä.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5399 : 11.12.2008 22:34:22 »

coolsmiley

Kontaktipintaa kohteeseen ottaminen voi joskus olla kuin, merikotkan

raapaisu joutavaan veteen. Jos pinnanalla on elämää, se reagoi,

toivottavasti. Toki, toimitin minäkin arkiset askareet

kohtuullisissa järjestyksissä pois päiviltään.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: