maarita, juuh, olen ajatellut kyllä että tuosta meiningistä ei hyvää seuraa!
Mulla on melko monta asiaa, joihin tarviisin sitä 'avuliasta aatua' ja oonhan mä teettänytkin niillä poikakaveriehdokkailla nyt vaikka mitä ja se alkaa jo nolottaa, kun ne on niin avuliaita.....
No ehkä mr Urakoitsija vois tulla laittaa tuon koneen kuntoon, se nyt varmaan ainakin ymmärtää mistä on kyse..
Juttelin eilen sen yhden oinaksen kanssa, ketä tapailin muutamia kertoja ja soittelin paljon..
Se sanoi mulle että mä oon niin epämääräinen ihminen ja mun naiselliset piirteet on suoraan kuin jostain oikukkaiden naisten käsikirjasta että hän ei jaksa enää... pieni vastus on turn on, mutta mä olen jo liikaa..
Hahhahaa.. tietäispä vaan... Mä olin tahallani vaikee kun en ollut niin kiinnostunut,
en vaan tohtinut sanoa sitä ääneen.. (joo eli aika epämääräinen olen kyllä)...
Sasha, ajattelin kuitenkin jatkaa noiden vitamiinien ottoa... Niin eikös se mene niin että vitamiinit kannattaa ottaa mieluiten aamusta/päivästä, hivenaineet taasen illalla?
vai olenko keksinyt koko jutun?
En ota niitä yliannostusta, tiedän että minulla on sinkki- ja seleeni-vaje tupakoinnista johtuen, joten nyt syön niitä kuurin, kun olen lopettanut polttamisen..
Helokkiöljy on varmaankin täysin vaaratonta, kun sitä ei ota yliannostusta ja syö tarpeeksi myös omega3 rasvahappoja..
En vain tiedä mihin aikaan kannattaisi ottaa tuollainen "sekoituspilleri" jossa on c-vitamiinia, biotiinia, piimaata ja kromia? Olen ottanut sen aina aamuisin. Iltaisin otan sinkin ja seleenin.
En syö ravintolisiä ympäri vuoden vaan kuuriluontoisesti. Koska olen kyllä lukenut että sisäelimille on paljon ystävällisempää yrittää saada kaikki tarvittavat aineet oikeasta ravinnosta, silloin ne imeytyvätkin paremmin.
Tuo kuravesi on mielenkiintoista, muistaakseni luin jostakin saven terveydellisistä vaikutuksista sisäisesti otettuna, ehkä se on sitä?