Nauroin tuolle Saturnalian unelle...
Jooh, mä oon mennä viipottanut tänään, vaikka heräsin vasta klo.12.15... (herätyskello oli soimassa ysiltä, mutta halusin jatkaa unta vielä ihan "hetken aikaa vaan"...)
Musta on aika liikuttavaa, kun
on soittanut mulle tänään jo viisi kertaa, mutta olen aina ollut vähän "pahassa paikassa".. Eilen mä soittelin sille illalla monta kertaa, ja se ei oikeen ehtinyt puhuun.. Sitten me läheteltiinkin tekstareita, jossa tuli sanottua taas kaikennäköstä suloista.. Muhun meinasi jo paniikki iskeä, ja kysyin että entä jos muhun iskee menneisyysrajoitepaniikki ja alan varmisteleen tuhat kertaa samoja asioita, niin se vastas mulle että kyllä hän sen jaksaa, jaksaa mitä vain minulta koska haluaa mut eikä mitään muuta..
Tsihihii.... Oikeesti, jännittää...
Aloin jo panikoimaan sitäkin että apua, pitää äkkiä laihtua 5kg ennen kun nähään....
Mutta mutta... Ei se ehkä niin justiin oo ja mikäli musta on kiinni niin en ajatellut ihan heti hypätä sänkyyn, vaikka tuon kanssa ei olisikaan ensimmäinen kerta.. Nyt vaan haluun ottaa rauhallisesti ja kerätä fiilistä ja luottamusta ennen kuin....
Aika hienoa muuten, että tosi moni meistä on kyennyt lopettamaan polttamisen, ainakin minä, Saturnalia, Elwyn, dawnchild... Hyvä me!!
Pitää tunnustaa, että sillon kun olin viimeks baarissa, poltin muutaman mutta sen jälkeen ei taas ole ollut mitään vaikeuksia jatkaa savuttomalla linjalla... tuntuu hyvälle että on kerrankin onnistunut ryhdistäytymään jossakin asiassa ja eron huomaa!! jaksan urheilla paljon paremmin, enkä oo enää niin usein kurkkukipuinen ja kähee kuin ennen!!