Saturnisss!! Sä oot pelottavan ailahtelevainen ja tunnistan tuosta niin paljon itseeni - tosin olen ehkä hiiiiiieman rauhallisempi... En ole niinkään hirveen tempperamenttinen (joo siis enpä) mutta olen vain tuuliviiri joka vaihtaa suuntaa ihan vaan hyvin vuoksi ja sekoan paineen vaihteluista...
Älä nyt kaikkea irtisano!
Jos skopu ei tuonut enempää hyvää kuin huonoa niin anna mennä...
Mä en voi mennä nukkumaan koska on tekstailu kesken.
Aloin kanssa jo melkein kiukutteleen että vihaan
ttä
enkä yhtään tajua mistä tuokin tunne tuli
pelkoa kai
no sitten se soitti ja puhelun jälkeen tipahdin lattialle ja rojahdin makaan selälleni, sätkyilin ja hihittelin maanisesti.............
(no Terve)
Maanis-depressiivisyydessä on positiivisiakin puolia, onon...
pidä sitä maniaa yllä niin kauan että saat kaikki ikävät velvollisuudet hoidettua täpinöissäs,
niitten jälkeen voi romahtaa hetkeks..
Joo huono vitsi, ei siis mielisairauksissa ole mitään hauskaa (vaikka siis MUN mielestä olis, se on vaan mun sairas näkemys) ja lähinnä tuo oli itseironinen kommentti, koska tulevana mielenterveyshoitajana kyllä pystyn kartottaan hyvin omat maaniset ja depressiiviset kaudet, ne ovat ihan selkeet, mutta oon vaan tullut että pärjään ihan hyvin itseni kanssa tällaisenakin...
Ja olen jutellut asiasta toisten kanssa, jotka ovat samaa mieltä että kun itse tietää missä mennään ja huomaa millon menee ylitse ja osaa jotenkin pelastaa itsensä ylilyönneiltä, niin ei siinä hätää oo. Mulla vaan tuppaa jäämään joskus yöunet siihen 3-5 tuntiin ja silleen mennään joskus parikin viikkoa, tehdään töitä ja koulua ja virtaa riittää.. Sen jälkeen oikeesti joskus on ihan kuoleman väsynyt olo ja tahtois vaipua ikiuneen ja on vihanen koko elämälle ja möllää viikon putkeen himassa tekemättä mitään ja näkemättä ketään.... Tulee pohjaton toivottomuus ja elämäntuska, kaipaa vaan Jumalaa ja Pelastusta niin syvästi, ettei mikään muu tunnu miltään kun se että kokisi jotain tosi henkistä..
No sellaista se, tällaista täällä taas avaudun yömyöhään (öh joo mun maaniseen kauteen kuuluu myös se että oon hirveen avoin kaikille kaikesta enkä tajua "suojella" minuuttani yhtään vaan kerron kaiken)..
No ihan normaaleita mielialan vaihteluita kait.. toiset herkempiä..
Taiteilijasieluilla on 100 kertaa mielenkiintosempaa elämää kun tasasilla taviksilla..