*Kide*
|
|
« Vastaus #5565 : 01.01.2009 19:13:29 » |
|
Iltaa tupahan Vuoden eka päivä meni "noita-akkana" olemisessa, niin kuin lapseni asian ilmaitsivat Keräsi tuossa ihanan oudossa valoilmiössä katajan marjoja ja sitten hämärtyessä sisällä putsasin ne, polttelin neulasi pienessä kupissa ja nyt liian hyvin syöneenä (hyvää oli, mutta nyt halkee! ) ajattelin tutustua pystyiskö noit neulasien tuoksua vangitsemaan johonkin... jotenkin... suitsukkeiden tapaan? Ihan pelkkien neulasten polttaminen rätistää paljon ja on siksi sisällä vähän kyseenalaista toimintaa : Katajan marjoista teen öljyä omiin pikku tarpeisiin... siksi lapset nimittelevät Onkos täällä kaikki vielä varustettu kahdella silmällä, kahdella kadella ja jalalla, missä on kaikissa viisi uloketta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #5566 : 01.01.2009 19:58:47 » |
|
kiitos linkeistä, yhden hyvän jo bongailinkin, isännälle ei vaan tunnu mikään kelpaavan.inca, aada emilia ja pari muuta on jo tyrmätty kerpele. ja mulla kun on ollut luulo että nää ipanat itte valkkaa nimensä hyvää uuttavuotta kaikille tasapuolisesti (nyt kun ei foorumille ole jostain syystä päässyt)
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5567 : 01.01.2009 22:21:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #5569 : 02.01.2009 10:44:02 » |
|
Hei kaikille! Käyn kiittämässä teitä jokaista kahvituvan kävijää,jotka ovat luoneet sen ilmapiirin. Kävijämäärä on ollut runsas ja asioita on setvitty. Kiitos myös siitä.että niin usein olette myötäeläneet viime vuoden vaikeissa haasteissa. Nyt puhaltavat uudet tuulet hieman joka puolelta,joten riemuiten toivotan kaikille oikein Ihanaa,elämyksellistä ja riemuisaa vuotta! Olo on kuin lapsella jouluaattona,niin käsinkosketeltavalta tuntuvat kaikki ihanat mahdollisuudet. Ovet apposen auki uuteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5570 : 02.01.2009 11:12:49 » |
|
Lämmin kiitos itsellesi Chandra, ja kaikille muillekin... Koko sydämeni pohjasta!! Nyt tosiaan tuntuu, että uudet tuulet puhaltaa! Aloin heti herättyäni imuroimaan, en käynyt sitä ennen edes vessassa tai juonut lasia vettä...! Talsin vaan yöpaidassa unenpöpperössä hakemaan imurin, ja nyt on koko kämppä imuroitu!! Mikähän lie mielenhäiriö, nyt on sitten petivaatteet tuulettumassa parvekkeella ja raikasta tulee! Lattiat vielä ja tiskit, pyykkikone pyörii jo... Mä kyllä tykkään siivoamisesta!! Mitä sotkusempaa on, sitä ihanampaa alkaa siivoomaan! Parasta on siivota jotain lattiakaivoa tai ynnä muuta vastaavaa öklöä törkyä, sen kun puhtaaks saa, niin on jo melkein maailman paras fiilis.. Mun ajatukset ei oikeen tahdo kulkee sekasotkussa, siks joka kerta kun siivoo, niin tuntuu kuin elämä sais uuden mahdollisuuden.. Ajatukset ja tuntemukset lähtee ihan kirjaimellisestikkin puhtaalta pöydältä.. Pystyy paljon helpommin meditoimaankin kun on siistiä.. Noh on tässä vielä vähän tekemistäkin.. Ei kun hommiin siis!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5571 : 02.01.2009 11:18:50 » |
|
Chandra Kiitos sinulle, kahvituvan emännälle Kultasuoneen liikeideasi iskit, jos maksua perisit... UPS, mitä tuli sanottua, nyt ilmestyy ovimikko ja kahvikone kolikkoreijällä Katselin eilen sitä 4D ohjelma, Tiibetin kuoleiden kirjasta... katsoiko joku muukin? Siinä sanottiin, että ihminen valitsee itse omat vanhempansa sillä hetkellä kun he rakastelevat ja kun hedelmöitys tapahtuu, sielu siirtyy valoon. Hei, oikeesti Ei kyll natsais ajatuskaan, kun miettii kuinka moni on pistetty alulle kaikkea muuta kuin romanttisessa toiminnassa. Ja muutenkaan Kaikilta muilta osin ohjelma oli mielenkiintoinen ja puhutteleva Uskon, että lapsella on jokin yhteys nimeen... miten muuten selittää, että kun miekin tänne tulin oli nimi valmiina (kaamea!) ja laitoksella aina päästin porun, kun kutsuttiin sillä nimellä. Äitini kokeeksi kutsui nykyisellä nimelläni minua ja olin kuulemma vääntänyt pienen hymyn poikasen kasvoille -siis oikeasti ilmakupla mahassa, mutta anyway Myös oma lapsi katraani nimien suhteen on tarinoita täynnä... yhteensattumia sukuhistorian kanssa, vaikka nimeä valittaessa tietoa ei ollut ja jännää, että on myös ihan persoonallisuus piirteitä, sanovat vanhat suvun jäsenet. Nimissä tarkistin myös symboliikan aikoinaan... nimi on enne, mielestäni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5572 : 02.01.2009 11:40:33 » |
|
Mä olen sanonut joskus 3-vuotiaana äidille että olen itse valinnut oman nimeni.. Sen ikäisenä suurinpiirtein sanoin myös että menen isona neekerin kanssa naimisiin.. (en käyttänyt tuota sanaa rasistisessa mielessä, vaan tosiaan noin olen sanonut)... Noh tummaa miestä ei ole vielä toistaseks näkynyt, mutta eihän sitä 3-vuotiaana voi ehkä kuitenkaan ihan kaikkee voi sanoo niin varmaks... Kun ennustaa kuitenkin kymmeniä vuosia eteenpäin... Nähtäväksi jää kehen ja minkälaiseen mieheen rakastun... Ihon ja hiusten värillä ei väliä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #5573 : 02.01.2009 12:41:14 » |
|
Tämä Andante - on yksi biisi vuosien takaa - siihen liittyy Ja rytminä~tahtina kuvastaa varmasti sitä millä tempolla olen liikkeellä, että ehtii katsoa ... andante:käyden, kävelyvauhtia, tasaisesti ja tyynesti"Andante, Andante"Take it easy with me, please Touch me gently like a summer evening breeze Take your time, make it slow Andante, Andante Just let the feeling grow
Make your fingers soft and light Let your body be the velvet of the night Touch my soul, you know how Andante, Andante Go slowly with me now
I'm your music (I am your music and I am your song) I'm your song (I am your music and I am your song) Play me time and time again and make me strong (Play me again 'cause you're making me strong) Make me sing, make me sound (You make me sing and you make me...) Andante, Andante Tread lightly on my ground Andante, Andante Oh please don't let me down
There's a shimmer in your eyes Like the feeling of a thousand butterflies Please don't talk, go on, play Andante, Andante And let me float away
I'm your music (I am your music and I am your song) I'm your song (I am your music and I am your song) Play me time and time again and make me strong (Play me again 'cause you're making me strong) Make me sing, make me sound (You make me sing and you make me...) Andante, Andante Tread lightly on my ground Andante, Andante Oh please don't let me down
Make me sing, make me sound (You make me sing and you make me...) Andante, Andante Tread lightly on my ground Andante, Andante Oh please don't let me down Andante, Andante Oh please don't let me down...
[ www.azlyrics.com ] http://www.youtube.com/watch?v=cU_2nspV4V8&feature=relatedMielenkiintoista että mitä sitten ... kun tässä nyt "itse nimeäni haeskelen" Ja hoii Chandra - aivan juuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5575 : 02.01.2009 13:48:16 » |
|
Hmm.. Mua kiusattiin lapsena koska mulla oli niin erilainen nimi.... Noh nykyään tykkään etunimistäni ja sukunimiongelmasta pääsee eroon, jos menee naimisiin jonkun miehen kanssa kellä on fiksumman kuulonen sukunimi.. Ei omassa sukunimessä ole muuta vikaa, kun että se kuulostaa vähän liian maalaisjuntilta.. Hehheh.. Sasha, eikö ole mielettömän vaikeaa valita itselle uus nimi? Huh.. Sitten kun sen kerran muuttais ja kyllästyis heti.. Ja haluis muuttaa uudelleen? Mä en ainakaan osais päättää. Maailmassa on niin paljon kivoja nimiä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5576 : 02.01.2009 14:35:05 » |
|
No, johan Sasha Reilua peliä Suomen maalla... ottaisin varmaan ihan uuden nimen : Osaatko pitää mitään niistä 3.sta omanasi? Lapset osaavat olla julmia kiusaamisella, vaikka mitään selkeää syytä kiusaamiselle ei ehkä kuitenkaan olisi. Tapasin ensimmäisen kaimani vasta aikuisiällä ja niitäkin on vain 2. tullut vastaan Silti nimestä ei koskaan kiusattu... muusta kyllä välillä... Lapsillani on erikoiset nimet ja joskus joku aikuinen aiheuttaa käytöksellään enemmän kummallisia tilanteita, kuin mitä lapset keskenään. Onkohan maailma muuttunut niin, että noita erikoisia nimiä on jo niin paljon, ettei ne tunnu missään? Ja nykyäänhän tosi erikoista on ne tosi vanhat nimet Oletteko kuulleet käsitteen lähiönimet? Meillä pennuilla on juuri sellaiset http://kaksplus.fi/keskustelu/t1070245Linkki toisaalle keskustelupalstalle, jossa on puhuttu hauskoja nimistä... Ai, niin... ARVATKAA Posti toi siemenluettelon Loppupäivä suunnitellessa kevättä, piinatessa ukkoa suunnitelmilla, haaveillessa taas sellaisesta unelma kesästä ja unohtaen sen mitä piti tänään tehdä
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 14:39:50 kirjoittanut *Kide* »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5577 : 02.01.2009 21:37:13 » |
|
lue-- löysin valtavia "valotyyppien" verkostoja.. http://hans.wyrdweb.eu/about-pleiades-or-how-a-fool-destroyed-paradisemuuten seulaset tosiaan mainitaan Raamatussa monta kertaa, en ollut tullut ajatelleeksi According to Linda Schele the names are: Aries (Kuc= vulture), Libra (Xoc = shark) Taurus (Kuh = owl), Scorpius (Sinan-Ek'=scorpion) Gemini (Ak-Ek'=turtle), Sagitarrius (Chan= rattlesnake), Capricorn (Balam= jaguar), Cancer (Ok= dog?), Pisces (Zotz= bat), Virgo (Chitam= peccary)
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 21:43:45 kirjoittanut ^^Celaeno^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #5578 : 02.01.2009 21:46:44 » |
|
Joo, menin ja ostin uuden dvd-soittimen -matkan varrelta tarttui mukaan myös kengät Eli perinteistä meininkiä.. Onneksi on tehty myös duunia joten ollaan tasoissa tuotannon ja kuluttamisen kanssa Huominen menee töiden parissa ja sitten virittelen soittimen.. tänään en jaksa alkaa säätämään. Jos saisi sitten katsella ihan urakalla leffoja telkkarista Sitä hupia ei ole ollut sen jälkeen kun vanha soitin kieltäytyi näyttämästä elokuvia. Muutoksia tosiaan.. itsellä tällaisia melko pieniä mutta olen kuullut tänään jo yhden merkittävän uutisen. Saa nähdä että mitä siitäkin seuraa.. mie kanssa kenkiä havittelen - nyt on mahkut saada NE kengät, jos vain on kokoja jäljellä, ja soitin on kanssa hakusessa ... S A S H A sain kiertomatkani päätökseen " Andante" ihan kuljin - ja joskus sitä on todettava että jotain voi jäädäkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5579 : 02.01.2009 21:57:12 » |
|
Mä en haaveile tällä hetkellä oikeastaan uudesta mistään materiasta.... Ihme!
Kaikkee on jo... (joo siis kaikki ihan välttämätön nyt ainakin) Voin keskittyy olemassaolevaan ja valita värejä.... Värit, mun elämäni suola ja sokeri ja kaikki muut mausteet!! Tällä hetkellä oon pukeutunut päästä varpaisiin violettiin ja suihkugeeliäkin ostin violettia...! Ihan siis vahingossa..
Yleensä pukeudun hyvin värikkäästi, mutta nyt pyykkiteline näytti siltä että kaikki vaatteet oli violetteja, vaaleanpunaisia, magentanpunaisia, kanervanpunasia, kirkkaanpunasia ja tummanpunaisia.. HMMM! Taitaapi olla tarve saada feminiinisiä värejä!!
Ensin oli oranssi kausi... Itse asiassa vaihdoin just oranssi-valko-raitaiset pussilakanat, joten kai se oranssi on vieläkin voimassa.
Kesällä pukeuduin paljon tummanruskeaan, harmaaseen, turkoosiin, petrolinsiniseen ja smaragdinvihreään.. Nyt ei jotenkin yhtään tee sinivihreää mieli..
Oikeastaan se väri, mitä tekee mieli on persikka! Tai siis sellainen pinkin ja oranssin välimuoto, hyyyyvin feminiini väri mielestäni....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|