Sivuja: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6097611 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5625 : 06.01.2009 12:36:05 »

http://www.youtube.com/watch?v=p5t7XacVs4w

Ihanaa istahtaa tähän tuttuun tuoliin, ja hei mitäs mitäs TÄÄLLÄHÄN on tapahtunut jotain aivan ihqua - onkos täällä tehty remontti vai mitä - kaikki näyttää niin kirkkaalta ja tuoksuu raikkaalta, hmmhh taitaa olla santelipuun tuoksu ja häivähdys sitruunamelissaa ... tai vaikka hmm, Kotkan sulka  Wink liekö käynyt ... no kuitenkin - mukava katsella ja kuulostella mitä täällä on meneillänsä - kaikenlaista  smitten

Ai niin sitähän tätähän tulin kertomaan ETTÄ nyt on löytynyt sellainen " kostyymi" YLLE = AVATAR YNNÄ IKIIHANA AAVIISUINEN Wink Grin coolsmiley että onpa taasen mukava olo  Kiss smitten kaikille toivottelee aaviisuinen ja hörppäisee kupillisen kuumaa  Smiley
 ja kertoo samalla että unimaailma on tosi melkoinen nykyänsä - ja unirytmit miten milloinkin ... kuuluu kaiketi ajan laatuun  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=xf8-KtfDcAY&feature=related
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5626 : 06.01.2009 12:44:45 »

Ihana kostyymi sinulla aaviisuinen!  smitten

Tämä hörppäsi jo yhdeksältä aamulla makoisat kahvit ja nautti jostain aivan uskomattomasta rauhan tunteesta.  smitten

Minullakin tuo unirytmi mennyt sekaisin ja yritän sitä korjata. Olin onnellinen kun en muistanut uniani. Ne on ollu niin ahdistavia viime aikoina. Huomasin tuon Uralin perhosen ohjelmatiedoissa, mutta en katsonut kun siinä mainittiin ahdistavista kohtauksista. Tuli sellainen olo että ei kiitos. Sen sijaan katselin Californicationia. Se on ihan kreisi sarja.  idiot2 Grin

Tämä on ollut tähän asti tämän vuoden paras päivä.  smitten Muistin jotenkin aamulla miltä tuntuu kun opiskelee ja oikeasti keskittyy siihen. Aivan mahtava tunne, jota ei ole ollut moneen vuoteen! Se  tr. jupiter 9.huoneessa toimii!!!  coolsmiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5627 : 06.01.2009 12:56:37 »

Ahaa siis perustuiko toi Pratchettin romaaniin? En ole itse lukenut, mutta tiedän kyllä kirjailijan nimeltä ja olen selannut kirjojansa kirjastossa. Jo kannet tekee vaikutuksen.  2funny

Mä en jotenki fantasiamaailmaan ole päässyt mukaan sitten millään. Oon enemmän sellanen tunne-eläytyjä en niinkään eläydy mihinkään ympäristöön tai johonkin fantasia olentoihin.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5628 : 06.01.2009 13:00:28 »

Lizzy  Kiss angel ja aivan samoin teen itsekin, siis kuulostelen hyvinkin herkällä että mitä katson ja mitä en .. tavallaanhan se on valintaa siihenkin suuntaan että millaisissa meiningeissä=energioissa haluaa hengailla  Wink

Eikäs ollenkas tarkoita että ylipäänsä haluaa sulkea silmänsä joltain tosiasoilta - ei ole edes mahdollista nylyisin - mutta oma kokemani on että ok. että tiedostaa että sellaistakin on olemassa, tarkoitan nyt vaikka asioita ja elementtejä jotka ovat hyvinkin ahdistavia ja sitten tahtoo niitä vältellä.  Ok. yksi näkökulma on tietty sekin että " ei halua nähdä" jotain jota itsessään olisi vielä katsottava - totta, mutta vakaasti luotan myös siihen, että kaikki ajallansa ja kun aika on oikea, niin sitten on valmis näkemään asioita itsestään ja itsessään.

Taisi livahtaa offiin the saitilta mutta kun tällainen vuodatus tähän avautui niin anti olla ... ei varmasti tullut kirjoitettua joka kantilta - ja joka näkökulmasta - mutta tulihan nyt avattua  Wink

ETTÄ LIZZY  angel onnea  tähänastisen Vuoden parhaalle päivälle  Kiss

Ok. kiitos Elwyn  Shocked  että minulla mitään on peniksiä tai tekosellaisia  ym.juttuja, ja ylipäänsä ko.kuvauksia ja sensellaisia vastaan. mutta johonkin aina se raja on vedettävä - hmm. animaationa sinänsä ehkäpä naivistisen humoristinenkin saattoi olla - kuin ihan livenä kuvattu  Cool

Ja jiikoo vielä Lizzylle mie kanssa olen enempi sellanen tunne-eläytyjä kuin että eläytyisin johonkin tiettyyn fiktiiviseen hahmoon tai fantasiaan ...  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5629 : 06.01.2009 13:45:38 »

Huomenta! Smiley
Aamukahvien jälkeen tässä oleskelen kahvilan lobbyssa ja mikä ihme siinä on,
että kun otat läppärin julkiselle paikalle, niin heti on tyyppejä olan takana
katselemassa ja/tai pyytämässä, että saanko käyttää konettasi? Huh tickedoff

Ja sitten kun huomauttaa, että sori vain, et, minä teen (jopa) töitä(-kin)
ja tämä on henkilökohtainen läppärini,
enkä luovuta sitä kenellekään, niin ollaan loukkaantumassa ja heittelemässä vtumaisuuksia. uglystupid2

Ja ne pyytäjät ovat aina turkkilaisia tai arabi-miehiä tai yli 5-kymppisiä miehiä ja kersoja.

Myöskin minua ärsyttää olla jokin yleinen microtuki-henkilö,
kun joku mies ei osaa käyttää omaa läppäriään,
vai onko se jokin avuton kontakti-yritys? Huh
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5630 : 06.01.2009 13:48:19 »

Afro no nyt muisti alkaa palata pätkittäin ETTÄ näinhän minä muutamat dokumentin ynnä ajankohtaisiohjelmat aiheesta   http://www.katariinalillqvist.com/uralinperhonen.htm viime vuonna. Liittyi olettamukseen että Marskilla eli  
http://www.mannerheim-museo.fi/mm.php  ja http://www.mannerheim.fi/tori_s/tori.htm olisi ollut olemuksessaan piirteitä jotka on määritelty homoseksuaalisiksi.

Lainaus
Uralin perhonen kertoo onnettomasta rakkaudesta

Uralin perhonen kertoo Mannerheimin salaisuudeksi muuttuneesta kirgisialaisesta kamaripalvelijasta, punaleskistä ja punaorvoista. Siinä on kyse sodasta, menetyksestä ja rakkaudesta.

http://www.katariinalillqvist.com/Uralin-perhonen-kuunnelman-kasikirjoitus.pdf

http://yle.fi/elavaarkisto/

Muutama päivä takaperin kuuntelijn radiosta Renny Harlinin haastattelun tulevasta elokuvastaan JA ohimennen sivuttiin haastattelussa ko. animaatiota  Huh http://www.solarfilms.com/elokuvat/kaikki/mannerheim/

Ok. ei tästä tämän enempää, tai ainakaan itse en aio ottaa kantaa Marskin suhteen. Sensijaan Katariina Lillqvist on  smitten

Tulipas nyt sitten juurta jaksain kaivettua tämäkin asille eli näkösälle. Kiitos Elwyn smitten

« Viimeksi muokattu: 06.01.2009 13:54:05 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5631 : 06.01.2009 14:45:35 »

Voi kökkö, mun pitkä viesti katosi jonnekin!!  uglystupid2
Noh näppäillään uusi...

Niin, arvatkaa mistä haaveilen?

Bileistä, jossa ois paljon selvin päin olevia ihmisiä, jotka haluis pitää hauskaa ja tutustua toisiinsa!
Arvatkaa onko sellasia bileitä missään?  idiot2 Suomessa siis... Kaikki on niin takakireitä että... uglystupid2

Mä haaveilen siitä, että ihmiset lopettais kyräilyn, niinku kaikki olis joltain toisilta planeetoilta! Mä haaveilen siitä, että uusi tulokas ei otettais paikassa kuin paikassa vastaan supisten ja arvioiden ulkonäöstä/puhetyylistä/vaatteista/luonteesta...

Miks ihmiset on niin ylpeitä? Miksi ihmiset on niin hirveen muurin takana? Tylyjä? Ignooraavat vieraat ihmiset? Miksi ei voi hymyillä? Miksi pitää paheksua niin paljon?

Mä olin tosi ilonen yksi päivä, kun eräs alkoholisti mies jutteli mulle kassajonossa ... 2funny

Musta on vaan kummallista se, miten jotkut ihmiset ikään kuin vetävät itsensä pois keskuudesta, kun istuvat jossain yksinään keskellä ihmisten... Voi sitä silti katsoo ihmisiin päin ja hymyillä, eikä olla sellanen ilme naamalla että "v*** mä haluun pois näiden v**n ihmisten seurasta"... Oon mäkin ujo, tosi ujo, mutta ei sellanen rupattelu ihmisten kanssa tapa tai oo ollenkaan kauheeta. Jos ei halua jutella niin ok, mutta asennollaankin viestii paljon. Istuuko kädet puuskassa tuijottaen maahan tiukka ilme kasvoilla, vai jotain muuta..

Mä niin toivon että ihmiset olis välittömiä ja rentoja!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5632 : 06.01.2009 15:03:14 »

Niin mä tiedän! Täällä ihmiset lämpenee sisäänpäin ja töissäkin useimmiten ne työkaverit kehen saa ekana kontaktia, on muuttanut tänne jostain muualta!!  Cheesy

Ja nuoret ihmiset on niin omissa piireissään, ettei uusiin porukoihin pääse, muuta kuin alkamalla seurustelemaan jonkun kanssa. Ihan oikeesti.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5633 : 06.01.2009 16:16:45 »

Tää on lomailu on karseeta, unirytmi siirtynyt pari tuntia lepikkoon koko perheellä, paluu arkeen voi olla vähintäänkin hyhmäinen  Sad
Älä muuta sano  crazy2 meillä siirtyi 5-6 tuntia - tuleepi komea jetlag  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5634 : 06.01.2009 19:50:43 »

Wuuuhuuu!!! Tyyppi joka on ollut 5v sinkkuna, löysi naisen itselleen.. Cool
Mä oon niin ilonen!! Siis hänen puolestaan, mutta ennen kaikkea siksi, että se näköjään on kuin onkin mahdollista!  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5635 : 06.01.2009 20:03:09 »

..koska olen viime päivinä oikeasti miettinyt, sori tää kuulostaa niin typerän epätoivoselta, mutta..

Onko mitenkään mahdollista, että joskus vielä rakastuisin mieheen, joka rakastuisi muhun, ja se kuvio olis oikeesti toimiva? Tapahtuuko elämässä sellasta? Vai onko se jotain ihan mahdotonta...?  idiot2 idiot2
Siis meneekö se vielä niin......?
Onko se jotenkin liikaa toivottu...?

Koska se on niin utopistinen ajatus................... crazy2

Oon ollut niin kauan nyt sinkkuna (joo, en ehkä teidän mielestä vaan omasta mielestäni)..

Ennen muinoin kun meni poikakaverin kanssa poikki, niin enpä kerennyt paljoo huilata kun joku jo vei jalat alta ja siinä mentiin.. Eikä ne olleet väkisin alotettuja juttuja, vaan että oikeesti rakastui. Sitten se lakkasi vaan tapahtumasta, naps... Enkä ole kohdannut ketään.

Käytinkö jo kaikki tälle elämälle varatut miehet liian nopeaan tahtiin, vai?  uglystupid2 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5636 : 06.01.2009 20:29:56 »

Kiitos Saturnalia, tuossa piilee varmaankin kultainen totuuden jyvänen...
Ehkä torjun rakkauden tuloa tällä epäilyllä...?

Muoks, katso en huomannut että Elwynkin oli vastannut.  Smiley Joo, joo. Mutta mihkä täältä kotoota lähtis,
kun ei tässä kaupunkipahasessa mitään tapahdu.  2funny
Hyvällä lykyllä kohtaan vaan ne samat vanhat naamat, eli exän ja sen kaverilauman joka puolella...
Menneisyys ei kiehdo niin paljoo, että niitä haluisin turhaa kohdata liian usein....
« Viimeksi muokattu: 06.01.2009 20:32:35 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5637 : 06.01.2009 20:35:16 »

Ehkä mun sisäinen maailma on sitten pelkkää paskaa..... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5638 : 06.01.2009 21:29:08 »

Niin... Mitä voisin menettää muuttamalla täältä pois, kun ei täällä niin hirveästi mitään ole.

Juttu vaan on niin että puoli vuotta menee vielä siihen, että valmistun koulusta.
Miten jaksan?? Ai että voi joskus ottaa päähän, ettei asiat tuu eteen samalla hetkellä kun niitä toivoo!  Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5639 : 06.01.2009 23:11:32 »

Oli tuotava tänne Tupaankin osa tätä viestiä - joka löytyy ihan omalta saitilta MUTTA olen aivan  Cheesy - uskomattomia asioita kokee kun kuuntelee ....

angel ELI angel

Kuulkaas tätä  smitten angel ,

Kirjoittanut ja arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 5.1.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Nerouden löytäminen

Viimeisten kymmenen vuoden aikana olen kuullut lapsista, joista hyvin nuorella iällä tulee laulajia, kirjailijoita, muusikkoja ja jotka menevät myös collegeen. Näitä lapsia kutsutaan neroiksi ja heidän taitonsa hämmästyttävät meitä. Elämäntarina on usein surullinen tai vaikea, mutta he löytävät tapoja ilmaista lahjojaan ja saavat huomiomme. Kuulemme enemmän tällaisista lapsista, koska he ovat enemmän kuin neroja - he osoittavat meille, miten voimme löytää sisäisen nerouden ja käyttää erityislahjojamme innoittamaan toisia. Tämä on erityisesti totta kaikilla indigoilla ja kristalleilla.

Silloin kun indigo löytää sisäisen neroutensa, hän keksii keinot ilmaista itseään ja saavuttaa itseluottamusta. He ovat upeita johtajia ja aktivisteja, jotka edistävät aatetta ja innostavat muita. Tämä voi kestää jonkin aikaa, koska heillä usein ei ole itseluottamusta tutkia erilaisia väyliä. Mutta kun he sen tekevät, he ovat omalla tiellään. Tämä pätee kaikkiin indigoihin, aikuisiin ja nuorempaan sukupolveen. Jokaisella indigolla on ainutlaatuinen lahja, joka on sisäistä neroutta, ja kun hän laajentaa sitä, hän hyödyttää ja innostaa muita ja voi löytää oman tarkoituksena. Tuen ja opastuksen avulla kaikki indigot löytävät lopulta oman polkunsa ja oppivat ilmaisemaan nerouttaan.

Kristalleilla on myös sisästä neroutta ja heidän lahjansa ovat usein taiteissa, musiikissa, maalaamisessa ja kirjoittamisessa. Koska he ovat hiljaisia ja vetäytyvämpiä, hekin tarvitsevat opastusta auttamaan heitä ilmaisemaan lahjojaan ja löytämään tapoja käyttää niitä. Vaikka he ovatkin ujoja, niin sitten kun he tietävät, että heidän työnsä voi innostaa toisia, he voittavat ujoutensa ja heistä tulee avoimempia. Katselin äskettäin videoita Charisesta, nuoresta filippiiniläistytöstä jolla on kaunis ääni ja joka oli tuntematon siihen saakka, kunnes Oprah löysi hänen videonsa YouTubesta. Nyt hän laulaa ympäri maailmaa ja innostaa nuoria ihmisiä omassa maassaan. Hänellä on myös erittäin paljon kristallienergiaa ja hänen äänensä on upea, ja kun hän laulaa, voitte nähdä hänen sydämensä avautuvan ja neroutensa loistavan.

Miten tietää, mitä heidän lahjansa ovat? Kiinnittäkää huomioita siihen, mitä he tekevät, kun he luulevat, ettei heitä katsella. Ja jos olet aikuinen indigo tai kristalli, niin mitä teet, silloin kun olet hiljaisuudessasi, mitä teet, kun uneksit ja toivot voivasti tehdä jotain tai mitä ihailet muissa. Tässä on sisäinen neroutesi. Jokaisella teillä on sisäistä neroutta odottamassa löytämistä. Tämä nerous on erityislahjasi, lisäarvosi maailmaan, ja kuin paljastat sen, löydät sen tarkoituksen elämällesi, mitä olet etsinyt. Sitten ota askeleita aloittaaksesi työskentelemisen sen kanssa. Maailmankaikkeudella on upea tapa avata ovia, silloin kun olet valmis astumaan niistä läpi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: