Sivuja: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6082585 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5685 : 10.01.2009 21:44:56 »

Juuri siksi, täytinpä lasini toiseen kartaan jo *hik*  Cheesy
Mokoma kuu  Wink
Viime yö oli jo riittävän levoton ja aikasemmmat kokemukset ovat todistaneen, tämän sulkevan hieman tuota vastaanottokanavaa...
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 21:47:34 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5686 : 10.01.2009 21:45:52 »

smitten

Mullakin on ollut ihan ihme öitä...
Viimesin yhteensattuma, tai viesti minkä sain unessa, on niin kummallinen että en osaa sitä oikein tulkita...
En vielä ollut nukahtanut, kun näin naiset kasvot, se nainen katsoi muhun, sanoi mun etunimen ja "neljä".

Sitten säpsähdin, mitä neljä? Heräsin yöllä tunteeseen, että se neljä tulee nyt. Avasin silmät ja katsoin kelloa ja se oli 04.04.... idiot2

Soitin eilen selvänäkijä-tutulleni, niin se sanoi että alkoi piirtää heti kun olin esitellyt itseni puhelimessa,
hän oli piirtänyt neljä viivaa, sitten hän sanoi niiden olevan koskia, neljä voimakasta virtaa..
Ei oikein osannut selittää mihin ne liittyvät, muuta kuin että neljässä kuukaudessa saan käsiteltyä neljä eri asiaa, joka kuukausi yhden... Sitten kerroin hänelle unesta ja hän vaan nauroi, että mitä mä hänelle soitan kun näen itse samat jutut (kerroin myös unesta jossa sukelsin krokotiilin kanssa)...

4 vaan teillekin!!  Grin Mitä ikinä tarkoittaakaan... idiot2

*muoks. kirjotusvirhe
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 22:02:19 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5687 : 10.01.2009 21:52:52 »

maa - vesi - tuli - ilma
 smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5688 : 10.01.2009 21:53:52 »

Aivan sama tuli minulle mieleen.  Smiley kuten myös vuoden kierto ja neljä vuodenaikaa... neljä pääilmansuuntaa...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5689 : 10.01.2009 22:13:59 »

Ihminenkin on jakautunut 4.kasvukauteen...lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja vanhuus  Wink jokaiseen kuuluu jokin opittava juttu ja jos jotakin on jäänyt väliin, se tulee varmasti uudelleen esille  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5690 : 10.01.2009 22:15:08 »

Okei.. mutta mitä mä niillä teen? Keskityn tasapainottamaan ne?

Kaikella kunnioituksella henkimaailmaa kohtaan, mutta oon niin typertynyt yksittäisin sanoihin ja symboleihin, miksi sieltä ei vois tulla mitään ihmisentajuttavaa viestiä... Grin Kaikki kun on niin tulkinnanvaraista.. Mutta ehkä juju onkin se, että pitää oppia ymmärtämään itse ja luottamaan siihen että ymmärtää....
Intuition ääni....
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5691 : 10.01.2009 22:21:57 »

Homma menee näin... ensin kutitetaan poskea höyhenellä ja jos et tajua, potkasee se yksisarvinen tai joku muu sorkka sinua takapuoleen... johan huomaat  Grin
Eli kyllä se sie sen hoksaat, sit kun on sen aika  angel
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5692 : 10.01.2009 22:40:01 »

En osaa noita henkimaailman käsittämättömiä yksisanaisia tai numeroisia? viestejä tulkita minäkään, mutta minulle tuli intuitiivisesti jotenkin sellainen mielikuva tuosta numerosta, että tulet rakentamaan elämääsi voimakkaasti. 4 on perustusten luku. Jotenkin muokkaat elämäsi perustaa vahvemmaksi.

Olen tulkinnut niin, että henkimaailma yrittää opastaa meitä sellaisen tiedon avulla mitä kulloinkin pystymme käsittelemään. Kaikkea ei ole tarkoitus tietää etukäteen vaan ennen kaikkea ne tilanteet tulee elää. Niin ja joskus meille ei kerrota sen takia, että meidän varallemme on mukavia yllätyksiä, jotka halutaan pitää yllätyksinä.  Smiley

Lässyn lässyn...  Grin Mutta siis yritän sanoa, että oli se mitä tahansa niin varmasti tulee selviämään aikanaan ja pääset mukaan mistä on kyse.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5693 : 10.01.2009 22:51:50 »

Uijui, tuliskin ykssarvinen potkiin persuksiin, kuulostaa ihunalle.. Kiss 2funny

Joo, kai sitä joskus tajuaa jotain.
Pitäs nyt sukeltaa taas sinne unien muailmoon, että jaksaa ahertaa huomenna aamuvuoros,
herätä siis jo puol kuudelta suihkuun ja muutenkin valmistautumaan.

Hmm, mulla oli taas töissä niin hauskaa ja huomenna on kanssa koska teen yhden ihanan 45v leijona-naisen kanssa aamutyöt toisella käytävällä... Se on niiiiiiin super kiva nainen.. Smiley äidillinen...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5694 : 11.01.2009 13:06:38 »

Alkoiko Saturnaliaa huolettamaan nyt?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5695 : 11.01.2009 14:42:03 »

kivaa..

paitsi nykylapset on joskus vähän outoja, vaikka olisi lahjakkaita.. ystäviä ja tapahtumia piisaa ja events.. pitää vaan kestää että joskus tyypit vähän rassaa, sapattivuosi tulossa, niin en itse rassaa pomoa, siis..

jee..

ai niin ja taas löytyi rahaa. oli aika uskomaton juttu, olin lukenut yhdestä magiakirjasta miten tyttö löysi kalliita kolikoita takin taskusta, jonka juuri osti. samoin kävi, mutta pienempi summa.

ja hevonen liukastui jäisellä polulla tänään! Italian ystäväni kyseli onko Suomessa viileä messutilassa, no heh! täällähän on lämmintä sisällä, Italiassa keväistä.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2009 14:45:27 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5696 : 11.01.2009 16:30:10 »

Warning: seuraava tekstinpätkä sisältää kuvauksia ulosteesta, jos ei kiinnosta niin älä lue.

Kaks työvuoroo ja oon ihan puhki... Töissä tapahtu jotain, noh... Ei niin epätavallista.

Kaikkee voi sattua kun vaihtaa aggressiiviselle mummolle vaippaa ja se pitää nostaa pytylle, sit kesken pytylle nostamisen se laittaa kätensä johonkin ei puhtaaseen paikkaan ja heittää täyden vaipan paikkaan johon ei pitäis ja lääppii kaikkialle.. Positiivisena koin tuossa tapahtumassa sen, että naamaani ei mennyt mitään, ja säästyin mustelmilta ja haavoilta (sama mummo on joskus raapinut mun kädet verille)
mutta vaatteet, työkaverin vaatteen, mummon vaatteet, mummon lakanat, lattia... Siinä itsessään..
Voi pojat............ Uumoiltiinkin että jotain tällaista tulee varmasti kun eilen oli aamupalalla pajalanpuuroa ja iltapalalla luumusoppaa........

Jos olisin oikee rinsessa, olisin tiputtanut mummon lattialle ja kiljunut, iiik, paskaa!
Mutta potilaiden turvallisuus ennen kaikkea, vaikka kuinka toinen yrittää purra ja potkia ja levittää paskaa joka paikkaan... Se on elämää se. Pitää pysyy rauhallisena, siivota jäljet ja hoitaa mummeli... Ja mennä vaihtaan työasu.. Ja jatkaa..

Ugh, olen puhunut.

Ja sitä paitsi, se mummeli on ihan mun lemppari..... 2funny

Vie vaan kaikki voimat hoitaa sitä niinä päivinä kun se tekee kaiken vastustaakseen hoitoa...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5697 : 11.01.2009 16:46:00 »

Tigrix -  Shocked johan oli vilskettä mummolla... Nostan hattua sinulle  police minussa on kai sen verran rinsessaa, etten tuohon työhän alkais /kykenis  :Smiley
Mitä noita juttuja olen vaan kuullut, teillä vanhustyöntekijöillä vois olla aineisto kirjaan jos toiseen, jota sain nauraa ja itkeä yhtä aikaa  Wink Muutama ystävä tekee samaa duunia...
Miten ois vaikkapa muutama haiku menneestä ja kunnon riita, kun napurisängyn mummo (joka oikeasti ei edes nouse itse enään tai ole tajuissaankaan) vikittelee toisen punkan mummon 15v. sitten kuollutta ja kuopattua miestä  Smiley
Tai... mites pistetään suu, kun mummo kysyy saisko lihapullia lisää ja tänään oli soppaa ruuaksi? Ja sillä suu käy koko ajan, eli suussa on "lihapullia"  Shocked (sitä itteänsä)
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5698 : 11.01.2009 16:57:40 »

Hei tupaan.

Onko kellään muulla tunne, ettei ole ihan synkassa ittensä kanssa  idiot2?
Moon sählänny ja vommeltanu koko viikon (eli lyönyt pääni joka paikkaan, saanut mustelmia ja naarmuja huomaamattani, hirveitä sähköiskuja jokapaikasta, tiputellut asioita..kaikkea  Tongue)

Ihan kun ruumis olis edellä tai jäljessä muusta osasta. Enkä eilisen jälkeen ole ihan varma et oonko ylipäätään "herännyt" ollenkaan..Kaikki näkyy usvan läpi ja korvissa paukkuu ja humisee.
Lisäksi joku nostaa mun käsivarsien karvat koko ajan pystyyn  Grin

Unissa (tai ainakin luulen niin) sovin ja selvittelen asioita mm.entisten avokkien kanssa-kuusen latvassa (missäs muuallakaan  Shocked )

Ja jotenkin tuntuu, et jos tähän pöydälle nyt ilmestyis pieni vihreä ukko joka ilmottais olevansa vaikka toiselta planeetalta-olis sekin ihan normaalia.

Onkohan tähdissä mun kartalla joku sekoamis aspekti just täysillä  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5699 : 11.01.2009 17:23:00 »

eppana... Cheesy Kuuluu varmaan tähän aikaan... :Smiley Jotenkin todellisuus ja epätodellisuus ovat yhä enemmän käsikädessä näin arjen kiemuroissa ja kaikkea erikoista saattuu niin hereillä kuin unessa..
Totta kai kaikki riidat exien kanssa käydään kuusen latvassa, mikäs sen loogisempaa!!  2funny Grin

*Kide* joo, ammatin ehdottomasti ilahduttavaan puoliskoon kuuluu ne kaikki mitä ihmeellisimmät puheet ja tekemiset, mitä sattuu kun ollaan dementikkojen kanssa... Siis ne joihin ei liity vaaratilanteita tai aggressiivisuutta....
Ei tätä työtä jaksais, ellei olis aina jotain mille voi hymistellä. Ja toivottavasti kukaan ei nyt vedä hernettä nenään siitä että nauran dementoituneiden jutuille. Kyllä ymmärrän heidän ihmisarvonsa, enkä millään pilkallisella mielellä naura. Yks mummeli on oikee super-mummo.. Grin Vuodepotilas, mutta vaihtaa itse vaippansa ja avustaa kaikessa vähän liikaakin. Kerran löysin hänet alastomana sängystä, koska hän oli lähdössä saunaan.. Odotellessa saunavuoroa hän oli ottanut pussilakanan ja tyynynliinan pois ja viikannut ne nätisti yöpöydälleen.. Ja tuolla osastolla kun ei ole saunaa..

Hassuimmat jutut liittyy juuri siihen kun joku päättää lähteä jonnekin tai luulee olevansa jossain muualla..Kai ne on muistikuvia menneistä ajoista ja heille todellista. Vaatii hoitajalta taitoa saada potilas ymmärtämään tilanne, tai hienovaraisesti harhauttaa.. Onneksi suurin osa unohtaa minne oli menossa ja vältytään pettymyksiltä... Mutta ei sitä aina tarvitse palauttaa maan päälle ja sanoa että ei, sinun ei tarvitse mennä korjaamaan sitä verstaan ovea, kun olet täällä vanhainkodissa, vaan voi sanoa että kuule, minä kävin korjaamassa sen verstaan oven, joten ota ihan rauhassa ja katso vaikka TV:tä... Wink Miksi vanha ihminen ei saisi elää siinä todellisuudessa missä elää, jos siitä ei ole kellekään haittaa? Mietin usein että moni heistä varmasti näkee henkimaailman olentoja yms... Ehkä heidän sielunsa tekee töitä osittain jo jollain aivan toisella tasolla...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: