Sivuja: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6082226 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5715 : 13.01.2009 08:12:38 »

ex joukkarini, jota nuhtelen tänään - tapasimme tasan x ja puoli vuotta sitten - otti jälkeeni leijonan. jos hivelet sen itsetuntoa, paapot ja tarjoat matkoja maailmalle, eiköhän suju  Wink .. no se joukkareista (nyt huomaankin miten rapu vaikutti aikansa helppohoitoiselta noihin verrattuna, mutta miehen pitäisi olla se joka toimii perheen eteen siis, esim oinas) .. missä muuten  kiinnostavat ja sivistyneet leijona ja  oinas piileksii..
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 08:34:36 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5716 : 13.01.2009 10:42:40 »

Mä ajattelin saada sen ihastumaan itteeni ja sitten ku se ihastuu niin se saa tehä saman duunin mun eteeni. En tiiä käykö näin mut katotaa  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5717 : 13.01.2009 13:21:17 »

joukkarimies ei noin vaan ala paapoa, on siinä kovia riitojakin heillä. joukkarimies olettaa tosiaan ennen kaikkea matkoja, uutta ja kehittymätön sellainen, uusia naisiakin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5718 : 13.01.2009 13:21:58 »

Mä oon nyt kyllä loukkaantunut vähän yhdelle mun kaverille, ja inhoon tätä tunnetta,
koska sille ei voi tehdä mitään.. Eikä mulla ole edes oikeutta loukkaantua.  Sad

Sanoin sille, että kieltäydyin tän päivän iltavuorosta yhteen paikkaan, jossa pääasiassa teen keikkaa,
ja sit huomasinkin että mulla oiskin ollut aikaa mennä sinne..
No tää vastasi, että hyvä, no miks sua ees kiinnostais kun hän oli siellä pitkästä aikaa yhden työvuoron -ja ei millään pahalla siellä työskenteleviä kohtaan- mutta se työ aina aina sitä samaa ja tylsää ja p*rseestä..
Ja ne työntekijät on osa vähän yksinkertasta tai muuten vaan outoa porukkaa..

Okei, tajuan, että jossain sisätautien vuodeosastolla on hieman erilaista ja ammattimaisempaa..
Hän tekee siellä keikkaa ja kuuleman mukaan saa tehdä paljon erilaisia toimenpiteitä ja on enemmän vastuuta ja tykkää olla siellä.. Ymmärrän että hän on paljon pidemmällä ammatillisuudessa kuin mä. No onhan hänellä pohjana lähihoitajan ammatti ennen tätä koulua, mutta silti katson häntä aina ihaillen, miten hän kohtaa potilaat niin hyvin ja tietää aina mitä pitää tehdä..

Mutta entäs jos en olekaan sellainen, että minusta olisi sinne, vaan oon itsekkin niin tylsä ja hidas oppimaan,
että sovin jonnekin tuollaiseen niin sanotusti rauhalliseen paikkaan (vaikka työ siis on kiireistä, mutta mitään niin kovin yllättävää harvoin tapahtuu)..

Miks se mun kaveri sano niin, tuskin se tarkotti sillä mua kohtaan mitään...
Mutta kun mä muutenkin tunnen itseni jotenkin niin huonoks sairaanhoitajaksi,
että se vaan kirpaisi.

Millä selität ihmiselle, mä en oo samanlainen kuin sä.
Vaikka mä valmistun sairaanhoitajaks,
en varmaan tee sitä työtä ikinä, vaikka se sulle on intohimo..

Jos se ei vaan tajuu ja pitää mua tyhmänä että oon niin kunnianhimoton työpaikan suhteen.
Se ei tunnu oikeen kivalta........

Tiedän, että tää koko pohdinta kuulostaa nyt typerän lapsellista,
mutta oikeesti tunnen tällä hetkellä huonommuutta.  Sad Sad
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5719 : 13.01.2009 14:34:45 »

Pläh, meni jo.. Grin

Tuota, katselen tässä ihan huvikseni AMK:iden nettisivuja ja eri koulutusohjelmia..
Kaikki kiinnostaa vähän, mutta mikään ei tarpeeksi.
Miten ihminen voi olla näin päättämätön?
Mun kutsumukselle ei oo ammattinimikettä... Mun kutsumus on elää mukava elämä ja rakastaa läheisiä ihmisiä ja niin edespäin......

Voisinko OIKEESTI muuttaa jonnekin ihan muualle ja ottaa riskin.. Siis että hakisinko luontaishoitaja-koulutukseen?? Sen ohessa voi tehdä nimittäin töitä samalla........ Mutta se on Vantaalla, eikä mulla ole siellä päin tuttuja.. Aika hauska ajatus sinällään. Vai oonko tylsä ja jään tänne ja yritän asettua ja saada vakipaikkaa itselleni kun valmistun? Ja jätän haaveet opiskelusta kauemmas? WHAT.... uglystupid2

Tsihiih, aika hauska ajatus, että elämä voi mennä joskus eteenpäin ja ihan kummaan suuntaan,
jonnekin mihin ei olis ajatellut, ja sit antaa vaan mennä...!  :Smiley
Oon ehkä liian turvallisuushakuinen....
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5720 : 13.01.2009 15:20:55 »

Ilmastonmuutos. :Smiley

Ensin luulin olevani jotenkin yliherkkä lämpötilan vaihteluille kun olen joutunut pitämään toppatakkia päällä useita päiviä, mutta niin pitävät kaikki muutkin, eli näköjään Bangkokiin on kirjaimellisesti tullut talvi. Että se siitä tropiikissa lämmittelystä. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5721 : 13.01.2009 20:14:48 »

tigris, kaikki laiffihan on aina kunkin maan pääkaupungissa hehe.. vai että kylmää idässä.. no, joukkariexän kanssa ei mennyt ihan putkeen, laitanko senkin aikojen muutoksen piikkiin. toisaalta olen huojentunut kun sanoin sanottavani vastuusta ja tulevasta, mutta hänhän ei sitä kestänyt. no nyt saa miettiä. jos ne Italiaan menee, en välitä. pari maata sivuun omista suunnitelmista. sitäpaitsi Italiaa hallitsee Leo, Jousimies vähän muuta.. whatever.

on se kun jälkeenpäin aina kysyy, mitä tuossakin näin. sitä näki sen hetken.

pieni paikka olisi itselleni ok, kunhan hot ja exciting positiivisessa mielessä.
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5722 : 13.01.2009 20:54:58 »

Joo tänne vaa.  Grin

Hmm.. Mä ajattelin vaihtaa amikseen mutten keksi mille linjalle.. Ehdotuksia? Myös kauppis kiinnostais ja muitaki vaihtoehtoja jos tulee mieleen ni vois tähä heittää, olisin kiitollinen.  Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5723 : 13.01.2009 20:58:00 »

Jooh katsoo nyt mitä mä teen tällä elämällä.

Mulla on paniikki, jota en osaa selittää, mistä johtuu... Sad
En oo koko päivään pystynyt oikeen syömäänkään ja hengittäminen on raskasta....
Energiakeskuksissa varmaan joku tiltti juurichakrasta sydämeen..... crazy2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5724 : 13.01.2009 21:16:43 »

Muaki ahdistaa ku kaikki menee päin vittua.

Oli äsken pakko taas lähteä pihalle haukkaamaan happea.. Huusin taas niin kovaa ku jaksoin, hakkasin rystyseni verille valkoiseen tiiliseinään.

Rauhotuin ja päätin.

Se lehmä löi mua viimisen kerran.

Mul ei oo enää äitiä.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5725 : 13.01.2009 22:00:06 »

jaahas.. no halauksia sinnepäin ja miten muuten menee kengulla, jolla oli näitä juttuja? neuvojakin oli aika paljon sielläpäin kahvitupaa.  riidan jälkeen jotenkin huvittaa; miten edes voi riidellä ihmisen kanssa, joka ei kuulu nykyhetkeeni saati tuleviin vuosiin. ei kuulu, mutta kyseessä olikin lapsen juttu. joka ei mitenkään pysty kiintymään isäänsä näin ollen.

sillä ex joukkarilla on tällaista, ehkä sekin sanoo jotain.

Sun sign Horoscope - Today, January 13, 2009

You could be feeling more than a little sentimental today. In fact, your emotions might be intense. Try to give yourself some space to process these strong energies. Maybe you are thinking about someone from your past life. You could find yourself missing someone who used to be an important part of your life. It's OK to acknowledge these feelings and to let them flow. Don't keep them bottled up.

Sun sign Horoscope - Tomorrow, January 14, 2009

Your energy levels could be high right now. You could feel a little nervous about an upcoming vacation. Maybe you don't feel terribly confident about your personal life right now. A romantic relationship could be going through some challenges, and maybe you are nervous about family gatherings with this person. Try to relax and adopt a more positive attitude. If you can be of good cheer, you'll tap into some harmonious energy.

« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 22:02:32 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5726 : 13.01.2009 22:47:17 »

Mikä tätä foorumiakin vaivaa?
Mun mielestä tän henki on muuttunut jotenkin latteaksi..

*tarjoaa kierroksen cafe lattea*
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5727 : 13.01.2009 23:23:51 »

Mä olin tiernapojissa kerran Herodes... Tuli vaan mieleen... Meiän ala-asteella pojat ei suostunut laulamaan, joten tiernapojat koostui sillä esityskerralla yhdestä pojasta ja loput oli tyttöjä.....

Löysin äsken nettisivun missä oli tiernapoikien käsikirjotus..

Aloin vaan miettimään, että osaan ne kaikki repliikit vieläkin ulkoa. Heh heh. Se oli hauskaa se. Jännä, kun en sellaisessa tilanteessa pelännyt esiintyä yhtään, päin vastoin. Kaikissa näytelmissä ja lauluesityksissä olin ihan elementissäni.... Jännitys tuli vain esitelmissä ja sen semmoisissa.

Jaa, minä tykkään, etten minä ole mikään styranki, vaan kuningas Herodes, joka kannan minun kultaista kruunuani minun esi-isieni jälkeen. Hoo, miksi sinä olet noin musta?  2funny

Arvatkaa saanko nyt nukuttua, kun ne laulut alkoi soimaan päässä.... crazy2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5728 : 14.01.2009 02:03:25 »

*repee tolle tiernapoika jutulle*  2funny

Millanen tän foorumin Tigris sun mielestä pitäis olla? Miten tänne sais espressoo?

latteasta en tiedä

Mutta jukoliste kaupungilla oli tänään vihasia ja äkäsiä ihmisiä.  Huh Shocked Cry

helvetin raskaita energioita vaan koko ajan. Tai oikeestaan sellaista ihme heilumista joskus tosi hyvä olo joskus ihan tajuttoman paska

Lionheart, en osaa valitettavasti sanoo muuta ku että voimia pikkuinen.

nyt pakko mennä kokeileen saako unta  crazy2
« Viimeksi muokattu: 14.01.2009 02:08:10 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5729 : 14.01.2009 08:03:03 »

Kepeämpi... Juttelevampi... Tiedostavampi...

No, ehkä aika on muuttunut ja on tullut jokin uusi aalto, porukanvaihdos jollain tapaa...
No onneksi täällä on vielä joitain hyviä vanhoja konkareita niin astrologian kuin henkimaailman asioiden saralla..

Ehkä se latteus vaan peilaantui astron kautta, siis ongelma on että minä olen lattea. Fyysisesti sekä henkisesti... Grin Enemmän henkisesti, koska bootyä löytyy......  Grin Ja minulla sama juttu. tajuttoman hyvästä olosta tajuttoman paskaan. Eilenkin mietin että v*ttu vihaan mun elämää ja voi kun oliskin niin simppeliä että vois vaan vetää ranteet auki... En siis suunnitele mitään sellasta mutta kyllä tuollaisia mielessä liikkuu, itsemurha vaan ei oo mikään ratkaisu, koska oikeasti haluan elää, haluan nähdä mihin tää kaikki johtaa ja saanko muodostettua unelmistani mitään.. Se jos mikä on kiehtovaa, vaikka se tapahtuu mun kärsivällisyysasteikoilla ihan v*tun liian kauan!!!!! knuppel2 Mä rakastan mun elämää ja itseäni, mutta en nyt niin hirveesti välitä tästä kivasta pikku kaaoksesta mikä mun ympärillä on.. Oon ollut ihan päätön kana pitkän aikaa joka asiassa ja kaikki on jäänyt kesken, ja nyt sitä vaan ollaan ja mietitään mikä ***** tähän auttais, kun ei ois niin paljoo energiaa... Siis siihen, että hoitais hommat loppuun ja siivois jäljet, tuntuu että joudun puristamaan itsestäni kaikki mehut, vaikka mehuu on itsellekin siinä ja siinä..

Anteeksi tämä.

Nyt pitää lähtee hoitaan asioita kohta, en edes tiedä missäpäin kaupunkia se osoite on, jossa pitää olla 50min päästä, joten alan ottaa selvää.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2009 08:04:34 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Sivuja: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: