Sivuja: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6082236 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5730 : 14.01.2009 09:37:42 »

helvetin raskaita energioita vaan koko ajan.

**no eilen ehkä..

tänään nostelen fiilistä..otatko tigriX muuten koskaan rauhallisesti ja katsot mitä haluat, ja teet sen? itse en halua eilisen kaltaisia scenejä enää (ex) joten onneksi sitä ei tarvitse tavatakaan, kuin kolmansien osapuolten kanssa sovittelussa, ei tarvitse kuulla sen asiattomuuksia jne. eikä sen höhlä vaimo ymmärrä miten vähästä voisin suuttua ja aiheuttaa heille vastaavaa tuhoa.. ei kannata pelleillä.. ehkä heilläkin on jotenkin ankeeta, vaikka ihana Italia edessä.. siellähän on työttömyyttä, sen tiedän. tosin! oman bisneksen kautta olen tavannut pari italialaista multimiljonääriä viime aikoina.. niin että vedämme puoleemme oikeat asiat, vai mitä.  Wink

mutsi reagoi noihin juttuihin vähän liikaa. jos joku mies ei osaa tarjota muuta isyyttä kuin tavata pari kertaa v, ehkä se onkin parempi niin. omat ap karttani on kuitenkin vahvat raha ja rakkaus asioissa (ainakin 7v). voipi olla tuo uranus vitosessa joka mullistaa kaiken. saa olla itsekseen, tätä vahvistaa tuleva  aurinko ykkösessä. no siinä välissä kyllä myös  kuu vitosessa. ei siis todella ole aika yrittää jonkun kanssa .. hyvä..
   smitten

Your Horoscope - Tomorrow, January 15, 2009
This will be a good day for you. You should be feeling happy, excited, enthusiastic, and optimistic for the future. Relations with family, friends, and neighbors are likely to be warm and congenial. Today could involve a lot of time on the phone, or in the car running errands. Expect a surprise encounter with someone you haven't seen for a long time. You will spend some time reminiscing and catching up.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2009 10:24:56 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5731 : 14.01.2009 10:10:39 »

Huomenta tupahan  smitten
Tuosta caffe lattesta... saako laktoosittomana?  Grin

Ei, kun oikeasti... joku fiksumpi saa korjata, jos olen väärässä  police mutta itse olen siinä luulossa ja mitä omaa karttaani tuossa olen katsellut ja sen kehittymistä (onko nyt sitten ap kartta oikea nimitys?), niin nyt on se aika kun muutos on ihan kulman takana. Ne jotka ovat tehneet muutoksen vaatimat ennakkovalmistelut omissa ympyröissään, voivat tuntea vain tuon jännän virittyneisyyden joka nousee ihmisten ärsyyntymisestä, kun "tarttis tehdä jotain"  :Smiley Itselläni ainakis oli minitulkinnassa, jotenkin niin että viimeistään nyt on aika toimia ja poistaa kaikki ne mitkä ei palvele tarkoitusta ja viimeistään nyt on tehtävä päätöksiä, jotta suunta lukittuu haluttuun suuntaan. 
Negaatiot auktoriteettejen kautta, varsinkin sellaisten jotka käyttävät valtaa väärin ja negaatiot, ihan oman pahan käsittelemättömyydestä johtuen koetetaab kipata toisten tonteille, tulee nyt ottaa vakavasti ja tehdä selkeä raja-aita. Ei saa alistua, edes omalle mielihalulle jos se ei palvele tarkoitusta ja synnytä hyvää. Sisäiset asiat on helppoja, kun niistä puhutaan. Todeksi tekeminen vaikeaa ja varsinkin, jos siihen liittyy jokin ulkoisen muutos tarve.
Onnea vaan, meille kaikille kärvistelijöille... kevät tulee ja aiheuttaa aina vipinää  Wink tänä vuonna tavallista enemmän  :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5732 : 14.01.2009 10:45:06 »

Stna.. Heräsin just. Koulus piti olla about tunti sitte.. Noh, meen vikalle tunnille joka alkaa 14:45 ja loppuu 16:00.. Ihan sama, kai..

Mun silmät on ihan turvoksissa  Shocked
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5733 : 14.01.2009 10:59:05 »

ei, paitsi tulimerkkiexällä  Wink .. heh.. taas sain juristilta apua.. kyllä juristia ja poliisia piisaa ympärillä, jos niinkseen on.. ja bisnestä..

noh

vieläkö uskotte astrologian määräävän elämäänne, persoonaanne jne? että sitä ollaan niinkun tuli, vesi, ilma ja maamerkkiä tms?
« Viimeksi muokattu: 14.01.2009 11:16:35 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5734 : 14.01.2009 11:17:36 »

Taitaa olla tulimerkeillä jokin paha neliö!

Mua ahdistaa ihmissuhdeasia - liittyen erääseen mieheen. Tekis niin maan perkeleesti huutaa kovaa! tickedoff

TAAS tullut näköjään johonkin saatanan sikiöön seottua. Ja ihan tahallaan olen kuin kadonnut - en anna kuulua ittestäni mitään! Tongue
« Viimeksi muokattu: 14.01.2009 11:19:12 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5735 : 14.01.2009 11:19:22 »

naisella on ihmissuhde

mies panee

älä ole siinä "ihmissuhteessa"

oliko muita ongelmia+?  Cheesy
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5736 : 14.01.2009 11:20:51 »

Ootkö sää nyt psykologi,~~Celaeno~~ ?? Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5737 : 14.01.2009 11:21:12 »

kokeilkaapa tosissanne (nyt tämä ärsyttää) elää yksi päivä ILMAN ONGELMIA. niin, kyllä! ilman suhdeongelmaa, terveys, työ, raha, äiti ja isäongelmaa. "antakaa ongelmien kadota sinne tyhjyyteen mistä ne tulivatkin".

katsotaanko sitten illalla, mitkä tunnelmat on kahvituvassa?

ei, TH, ihmettelen vain että koska ihmiset ottavat NISKAOTTEEN elämästä ja ongelmista ja elävät onnellisesti ja tuottoisasti. palsta on TÄYNNÄ ohjeita siihen.
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5738 : 14.01.2009 11:23:20 »

Ihan tiedoksi vaan, että mun pitäis päästä pois Suomesta että mä voin täällä olleet ihmissuhdeongelmat ihan toden teolla haihduttaa mielestä.

Ja seudun kyllä tiedän minne menisin! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5739 : 14.01.2009 11:24:10 »

ei pidä.

jollain on ongelmia vaikka minne vaihtaisi. kyse on MIELESTÄ ja siitä mitä sillä luo, ei paikasta.

kukaan ja mikään EI seuraa sinua ellet salli.

kannattaa perehtyä henkisiin teksteihin.
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5740 : 14.01.2009 11:25:23 »

Kyse on mielestä, siinä oot ihan oikeessa.

Nyt ois paikallaan aivojen totaalinen tyhjentyminen. Oisko vinkkejä??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5741 : 14.01.2009 11:25:50 »

meditaatio, rukous, luonto, hauskanpito.
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5742 : 14.01.2009 11:27:13 »

LUONTO on mulla ihan YKKÖNEN! Mulla on sellainen salapaikka jonne olen aina mennyt rauhottumaan. Niin talvella kuin kesällä.  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5743 : 14.01.2009 11:28:38 »

Vaikeimpina hetkinä on tuo yläkerran herra auttanut kun on tuntunut ettei vaan jaksa enää mitään.

Henkinen tie varmasti myöskin. Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5744 : 14.01.2009 11:29:46 »

minusta tuntuu että jaksan mitä vain, eri asia huvittaako. kun olen Maan päällä huviksi.
  Cool
tallennettu

Sivuja: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: