Sivuja: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6082052 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5745 : 14.01.2009 11:33:31 »

Nyt mää aattelin tärräyttää keittää kunnon munkkikahvit. Siitä tulee oikeen iloinen olo Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5746 : 14.01.2009 13:05:22 »

Uusia kirjoittajia sais juuri sillä aikaan jos ne jotka ovat ties milloinka rekisteröytyneet, alkaisivat kirjoittamaan foorumille, kuin vain päättäneet jäädä sanattomaksi.  Cool

Tätä olen suuresti ihmetellyt!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5747 : 14.01.2009 13:28:38 »

Saatan olla vähän suppea ja inhottava ja rasistinen kun sanon näin, että en kaipaisi tänne yhtään lisää kirjoittajia, ellei heillä ole oikeaa asiaa.. Tänne kun näyttää tulvivan uusia kirjoittajia, jotka eivät ota osaa muuten keskusteluihin, kuin kysyvät ja kinuavat tulkintaa tulkinnan perään ja jopa ihan väärissä ketjuissa.. uglystupid2
Ennemminkin kaipaisin vanhoja kirjoittajia takaisin, jotka ovat lähteneet (varmaankin juuri tämän latteuden takia).. Tai sitten uusia kirjoittajia, joilla on laaja näkemys astrologiasta ja/tai henkimaailmasta...

Ja päinvastoin kuin TuuliHiuksissa kirjoitti, en kaipaa tänne mitään väittelyä aiheuttavia topicceja, vaan sellaisia mitkä rönsyäisivät runsaina, sisältäisivät paljon näkökulmia ja informaatiota ja henkistä viisautta,
ilman henkilökohtaisuuksia.

Nykyään tänne kirjoittelee vaan kaikkia ihme skeptikoita, jotka haluaa vain epäillä kaikkea.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5748 : 14.01.2009 13:44:42 »

Tigrixsen kanssa olen samaa mieltä uusista kirjoittajista.

Miksi niitä rekisteröityneitä jäseniä jotka eivät saa mitään kirjoitettua, vois poistaa kokonaan??

Itselläni on astrologian oppimisessa vielä paljon hommaa, mutta aika ei millään riitä. Kaikki kuitenkin ajallaan oppiessani tätä lisää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5749 : 14.01.2009 14:00:23 »

Noh mutta monikaan ei rekisteröidy kirjoitellakseen, vaan pystyäkseen tekemään karttoja omassa rauhassa..
Varmasti on paljon hiljaista tietoa noiden puhumattomien nimimerkkien takana..

Joo, tuntuu että kaikki muuttuu ja hajoaa.
Olen minäkin miettinyt "paikanvaihtoa" jollekin henkisen kasvun foorumille, koska ne asiat kiinnostavat ehkä hitusen enemmän kuin astrologia ja siellä ehkä olisi enemmän itseni kaltaista porukkaa, mutta totta on että tämä foorumi on ulkoasunsa ja vapaan ja värikkään ilmaisunsa puolesta yksi lämpimimpiä foorumeita, mihin koskaan olen tutustunut. Täällä on noin kymmenisen kirjoittajaa, kenen takia kahlaan kaikki kirjoitukset läpi, ja lukiessani heidän juttujaan hymyilen ja nauran ja tunnen sympatiaa. En tiedä, ovatko ne ihmiset sitten enemmänkin se syy, miksi pyörin täällä, vaikka henkiset asiat tietenkin kiinnostaa.

En tiedä onko minulla enää oikeastaan edes asiaa tänne, kun 90% teksteistäni on turhaa kitinää.
Olen jotenkin alkanut häpeämään itseäni ja sitä, että en tuo tänne enää mitään uutta.
En kehtaa kysellä typeriä kysymyksiä tai avautua asioista samalla innolla, kuin 3v sitten...

Olen kuin vanha huonekalu, joka pitäis jo heittää menemään.. Koska täällä ikuisesti pyöriminen on kuin jäisin lojumaan johonkin pölyiseen nurkkaan käytettynä ja hylättynä.. 2funny

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5750 : 14.01.2009 14:53:27 »

Ei aina voi loistaa, niinpä, kuin olisi koskaan loistanutkaan... angel 2funny

Mä tein tänään jotain äärettömän fiksua ja tärkeetä, kiertelin kaupasta kauppaan sovitellakseni eri värisiä vaatteita ja tulin lopulta siihen päätelmään että erään analyysin mukaisen pehmeän kevään värit sopivat mulle parhaiten... Wink Oon jo kauan miettinyt, oonko enemmän syksy vai kevät, koska toisaalta mun ihossa ja silmissä on syksyille ominaiset värit, mutta kullanharmaat hiukset puoltaa enemmän kevättä.. No niillä on samoja värejä paljon ja minun kohdalla ainakin on tärkeää että sävyt on murrettuja ja heleitä...

Eli tein henkilökohtaista värianalyysitutkielmaa..
Parhaiten mulle sopi keltapohjaiset värit, mutta ei kirkkaan keltaista.. Pistaasipähkinän vihreä, okra, lohenpunainen, persikka, oliivinvihreä, turkoosi, pronssi, koralli, eri ruskean ja harmaan sävyt... Paljon eri vihreitä.. Löysin itselleni ihan uusia värejä ja tajusin että en kyllä saisi enää käyttää mustaa ollenkaan lähellä kasvoja, housuissa ja hameissa sen ei väliä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5751 : 14.01.2009 15:19:55 »

Sinulla taitaa olla sitten kylmä pohjaväri ihossa, silmissä ja hiuksissa, kuulostat päinvastaiselta kuin minä..
Musta tulee ihan kalpea tai punakka jos käytän kirkasta valkosta tai mustaa, mutta harmaan sävyissä mun iholla on normaali terve väri... Wink Ja luonnonvalkoinen menettelee....

Onhan se harmi ettei kovin kirkkaat ja dramaattiset värit oikeen sovi, mutta toisaalta tykkään myös noista kaikista murretuista ja ne on siitäkin kivoja, että kovin useat ei käytä mitään kanervanpunaista tai sinapinkeltasta, vaan peruspinkkejä ja kirkkaankeltasia. Ehkä sitä vähän erottuu..

Se mistä tykkään omissa väreissä on että mulle sopii hirveen hyvin kaikki kultainen ja pronssinen.  Smiley
Joskus olen pitänyt hopeisia korviksia ja huomannut, että mun naama muuttuu ihan punaseks niiden vaikutuksesta, hopea ei siis sovi yhtään.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5752 : 14.01.2009 15:56:24 »

No mutta kesälle sopii kylmät värit kuten talvelle, tosin hieman hillitymmässä muodossa... Wink

Mun isä oli ihan selkee syksy vihreenharmailla silmillä, pisamaisella iholla ja oranssilla tukalla..
Äidistä on tosi vaikea sanoo mikä se on, kun sillä on tumma iho, tosi vaaleat siniharmaat silmät ja pehmeän tumman ruskea tukka, jossa on sekä hopeisia että kultaisia hiuksia..... crazy2 Olisko se sitten joku kesä ehkä, en tiiä....
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5753 : 15.01.2009 12:07:26 »

Puoli päivää tupahan  smitten Joko on lounaan aika?  Cheesy
Tuosta keskustelusta aikaisemmin, käyn täällä myös ihmisten vuoksi... tulin astrologian takia ja oman kartan kehittymistä seurailen /yritän opiskella sitäkin asiaa  :Smiley Mutta jumiin tänne höpöttelemään jäin, kun alkumetreillä purin muutamia negaatioita sielustani ja sain aivan käsittämättömän hienoa palautetta... sellaista, jota koskaan ennen kukaan ei ollut sanonut minulle. Täällä olen myös tajunnut juuri tuon, että ongelmat ovat mielen tasolla olevia juttuja. Ne voivat olla todella todellisia ongelmia, mutta asenne ja varsinkin se kuinka paljon antaa niiden vaikuttaa... on mielestä kiinni  Cheesy

oinas ongelmia nyt taivahalla, tiedän... tunnen nahoissani  Angry mutta tässä kun ns.löysin lankakerän pään, olen vetänyt kerää auki ja pistänyt palikoita jonoon  Cheesy Juuri eilen nukkumaan mennessä puhuin ukolleni, joka murehtii tätä maailman touhua, että eipä ne murehtimalla koskaan ole parantunut  angel Päinvastoin... mutkistuvat vain ja suurentuvat, kun nukkuu huonosti ja syö huonosti. Vaikka myönnän, jos en pääse itse ongelman kimppuun, selvittämään sitä olen yksi iso hermopussi. Mutta nyt on vain niin, että tämä ns.lama ei ole minun murheeni sillä tapaa, että sille jotakin voisin. Siksi kai en osaa kantaa huolta siitä ja sen vaikutuksista. Pitää vaan katsoa omat kuviot sellaiselle tasolle, että riittää rahat välttämättömimpään.
...  :Smiley *heh* paraskin tässä hurskasteleen menojen karsimisesta... ostin uuden näytön tietokoneeseeni... ISON  Cheesy Tämä on käheä A3 kokoinen sivu avautuu eteeni nytkin ja istun näpäimistö sylissä metrin päässä  smitten Tykkään ja tämä on minun oma synttäri lahja itselleni tänä vuonna  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5754 : 15.01.2009 12:25:50 »

Ihan totta, Elwyn  Cheesy
Korvessa kun asuu, niin city on metka paikka katsomassa ihmisiä... ne vasta outoja ovat isoissa kaupungeissa ja ne rullaportaat... lapsista näkee hyvin, että ollaan maalta  2funny
Täytyisköös minunkin poistua makseleen laskuja...  idiot2 Kyl varmaan ja sit lenkille... Heippa!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5755 : 15.01.2009 13:10:36 »

Heh, juu, kaupungit on vähän pelottaviakin...

Mä oon joskus ollut vihainen porukoille/elämälleni siitä, että asuin lapsuuden ja nuoruuden niin korvessa..
8000 asukkaan kaupunki ja keskustaan matkaa 20km. Ala-asteella ollessa oli jännää se, kun lähti isän tai äidin kanssa käymään ruokakaupassa keskustassa ja olin ihmeissäni siitä liikenteen ja ihmisten määrästä (hei oikeesti, "kaupunki" jossa tyyliin kaks tietä risteää toisensa ja siinä keskusta.. :Smiley)..

No yläaste sitten onneksi sijaitsi tuolla keskustassa, niin tuli sekin tutuksi..

Ehkä muutaman kerran vuodessa käytiin shoppailemassa jossain S-joella ja Tre:lla ja se oli aina ihan huippuhienoa, vaikka syödä jossain mäkkärissä, wau.... Grin

Joskus sillon nuorena hengasin mun Pk-seudulla asuvan serkun kanssa ja kun kävin joskus niillä, niin se haukku mut joka asiassa ihan maan rakoon, esim kun en osannut käyttää raitiovaunua ja bussia tai ymmärtänyt niiden aikataulujen päälle. Pitää sanoo että en edelleenkään osaa yksin liikkuu jollain kaupunkibusseilla, kun en vaan tee sitä koskaan...

No sitten muutin tänne Hämeenlinnaan, onhan tääkin aika pikkunen kaupunki, mutta jotenkin tää on suuri helpotus mun elämässä. Se että voin käydä kaupassa ilman autoo ja useemmin kun kerran viikossa. Siellä kotikaupungissa olin kuin vanki, eikä mulla ollut oikein muuta kuin se metsä meidän talon ympärillä ja oma mielikuvitus.. Ei mua kuskattu kavereille 10km päähän tai harrastuksiin. Nykyään voin itse päättää ketä haluan nähdä ja koska...

Siksi joskus kadehdin niitä, jotka osaavat liikkua isoissa kaupungeissa ja pysyvät siinä rytmissä mukana. Ovat lapsesta asti saanet mahdollisuuden viettää sosiaalista elämää ja harrastaa. Tajuaako ihmiset edes arvostaa sellaisia asioita? Kun toiset syntyy olosuhteisiin joissa ne on jo valmiiks eristettyjä.. Jos haluaa oppii elämään normaalisti, pitää raivata itse tie ulos ja tutustua maailmaan, joka on ihan vieras... Tunsin niin kauan jääneeni paljosta paitsi, mutta nyt onneks ymmärrän että tässä on aikaa vielä.. Matkustella ja sen sellaista. Turhan usein vaan jään yksin kykkimään tänne kämpille vanhasta tottumuksesta ja poistun neljän seinän sisältäni vaan mennäkseni lenkille viereiseen metsään.. 2funny Eli mikään ei oo muuttunut!  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5756 : 15.01.2009 13:19:26 »

asiasta toiseen; mitä tarkoittaa  kuunsolmu  oinas  aspect_opp venus  tai    kuunsolmu aspect_squ mars  ja  kuunsolmu aspect_kvi uranus ?? kiitos. tulevat esiin 7-huoneessani. tuleekohan liitto onnistumaan, nämä radixilla.

Noususolmu 7. huoneessa tarkoittaa sitä, että tämänkertaisen elämäsi oppiläksynä on oppia toimimaan ryhmässä, parisuhteessa, ihmissuhteissa yleensä käyttäen hyväksi sitä vahvaa persoonallisuuttasi, jonka olet kehittänyt itsellesi edellisessä elämässäsi (Laskusolmu 1. huoneessa). Noususolmun merkkisijainti kertoo vielä, miten onnistut tehtävässäsi. Myös 7. huoneessa olevat planeetat joko helpottavat tai vaikeuttavat tehtävää kukin oman luonteensa mukaisesti.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 13:39:16 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5757 : 15.01.2009 14:21:17 »

eikö teistäkin ole aika hupaisa tuo anteeksianto henkisenä läksynä, jos kaikki on yhtä ja kaikki sielut rakastaa toisiaan? kovasti on oppia maan päällä. jos ketään ja mitään ei olisi koskaan eriytetty olemaan toisiaan vastaan, jumaluuden osasilla ei olisi mitään mitä antaa anteeksi. anteeksi, toistan itseäni, tämä vaan huvittaa kovasti.  Cool

voi voi.  Grin ENSIN pitää siis irrottaa kaikki toisistaan (ja luoda tunnetaso), että edes voisi tulla erillisyys, ristiriita ja niin edelleen, olemassaoloon. (kilpailu, eturistiriita, haukkuminen, vahingoittaminen, ymv  jne) roolipeliä. varmaan rasittavaa olla Jumaluus kun koko ajan pitää miettiä, minkähän keinomaailman nyt loisi "erilleen itsestään", kun muuten ei huomaa itseään.

pitäiskö minun syyttää sukua Pohjolasta, jossa kaikki on ok, vai siitä että sain aina matkustaa? ps pikkukaupunki-ihmiset ovat myös välttyneet sellaisilta asioilta kuin yleinen piittaamattomuus, rikokset, saasteet, ymv mitä aina on isommissa paikoissa.. suhteessa enemmän. puhumattakaan pintailmiöistä..
  :Smiley  Grin  Wink Cheesy Angry Cool

http://www.hookedoncycling.co.uk/pictures/spain_Major_3_.jpg
« Viimeksi muokattu: 15.01.2009 15:24:36 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5758 : 15.01.2009 16:46:39 »

Söin äsken sushia ekaa kertaa elämässäni ja olo on vähän kuin neitsyyden menettämisen jälkeen..
*pitäiskö tän tuntuu hyvälle, miks kaikki hehkuttaa tätä*

iuuu.. Niljakasta ja outoa! Mutta silti kuitenkin aavistus, että tähän voi tottua... coolsmiley 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5759 : 15.01.2009 16:57:18 »

Söin äsken sushia ekaa kertaa elämässäni ja olo on vähän kuin neitsyyden menettämisen jälkeen..
*pitäiskö tän tuntuu hyvälle, miks kaikki hehkuttaa tätä*

iuuu.. Niljakasta ja outoa! Mutta silti kuitenkin aavistus, että tähän voi tottua... coolsmiley 2funny

2funny 2funny 2funny

Oi voi.. Ja sitte rauhotutaan..  Grin Tai ei.

Illal ulos jouskarin kans.. Jeeeeeeeeeeeeeeeeee  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1167