Mahdottoman suloinen pitkäkuono..
Hei oon aikas huono pitämään foorumitaukoa, mutta jos kutsuisin tätä elämänrealisoimis-jaksoksi, että keskityn muuhun elämään normaalisti suhteessa netissä vietettyyn aikaan (toisinsanoen en pakenisi elämääni sillä että liimaudun höpöttelemään tänne joka päivä neljäksi tunniksi)..
Voi pyhä kolminaisuus, miten tuottoisa oon ollut kolme päivää!
Kirjotin toissapäivänä yhen 4 sivun esseen kuntouttavasta hoitotyöstä 3 tunnissa,
sitten täyttelin yhden harjoittelun paperit (puol vuotta myöhäs tosin mut..) eli tavotteet ja itsearviointi kuntouttavasta näkökulmasta, täytin työvuorotaulukon ja kiikuttelin niitä ihme papereita mun duunipaikalle ja kouluun..
Eilen kirjoitin myös
kaksi sivua (paljon!!) opinnäytetyöhön lisää ja tänään teen vielä yhden johtajuuden tehtävän ja lähetän sen, ja viikko sitten tekemäni toisen johtajuuden rästitehtävän e-maililla opettajalle.. Kohta alkaa ropisemaan opintopisteitä, koska mulla on moni kurssi jäänyt roikkumaan sen takia, että joku yksi tehtävä palauttamatta. Jos hyvin käy ja opettajat merkkaa suorituksia samaa tahtia mun tietoihin kun palautan tehtäviä, mulle kertyy viikossa 20 opintopistettä!
Oon tehnyt aamusta iltaan kaikkia tehtäviä kolme päivää ja hoen itselleni vaan, että hyvin menee!!
Vaihdoin vaan
ongelmavaihteen pois ja
ratkaisuvaihteen päälle..
Itselleen rehellisyys kannattaa!
Katsoa elämäänsä rehellisesti: mitä minä piilotan itseltäni?
Lempeästi sitten vaan kiinni niihin epäkohtiin ja puhdistamaan pöytää..
Itsekuri on avain vapauteen!
Tosin tähän vaikutti eräs miespuolinen henkilö, joka sanoi mulla maanantaina kasvotusten, että ei saatana Iiris. Jos sä jatkat tota kitinää, mä en maksa sun kahvejas enää. Mutta, jos teet sunnuntaihin mennessä oman osuuden opparin teoriasta loppuun ja kaksi muuta rästitehtävää, ostan sulle timanttikorvikset.
Kättä päälle, deadline sunnuntaina klo 23.59, siihen mennessä kaikki tehdyt pitää olla herran mailiboxissa.