No joo saas nährä. Kun tuota, no hra Kauris kun kertoi mulle, että on elämänsä aikana ihastunut vain kaksos-naisiin, ja tietää täsmälleen mitä flirttejä ja pelaajia ja levottomuuksia me ollaan - eikä just sen pintaliidon takia ole kyennyt suhteeseen kaksosen kanssa, vaikka onkin kovasti ollut ihastunut..
Se kuvaili tätä "exäänsä" miten se lähti baarissa yksin kierteleen ja jutteli jokaiselle miehelle ja oli niin elementissään siellä suhaillessaan.. Häntä se kuulemma risoi niin paljon, menetti luottamuksen..
Tämän perusteella voisin sanoa että Hra Kauris ei kestäisi mun kanssa kauaa, mä oon nimittäin juuri samanlainen kun ne sen edelliset kaksoset ketä se kuvaili. Hyvänen aika. Saahan sitä nyt jutella ihmisille ja olla avoin - mulle sosiaalinen kanssakäyminen ei oo pelkkää flirttiä, enkä hae sillä mitään sen kummempaa, eikä se musta oo merkki kevätkenkäisyydestä tai pinnallisuudesta....
Päätin et meen tänään muokkaukseen, eli siis sellaseen tehokkaaseen lihaskuntojumppaan
Jos tää mun tsydeemi pysyis nyt näin, niin käyn vastedeskin kaks kertaa viikossa jossain uimahallin jumpassa, mukavasti erilaisia vaihtoehtoja ja ne on niin paljon tehokkaampia kun se, että reenaisin kotona - en ilmeisesti osaa kotona ruoskii itseäni tarpeeks, vaan lopetan liikkeiden teon heti kun alkaa poltteleen tai tuleen liian hiki...
Ryhmäjumpassa on hyvä se sellanen sosiaalinen paine, joka kannustaa yrittämään parhaansa ja jatkamaan loppuun, vaikka lihakset tärisis...
Lisäks vielä se, että vaikka on koko ikänsä jumppaillu ja saleillut, niin yksin jumpatessaan tekee aina niitä samoja vanhoja liikkeitä, eikä se hyödytä siis hirveesti reenata aina samoja, ennestään jo vahvoja lihaksia.. Kunto-ohjaajilta saa ihan uusia niksejä liikkeiden tekemiseen, aina oppii uutta....