Sivuja: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6094661 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5955 : 11.02.2009 22:33:49 »

Kiitos teille.

Näin se on. Elämää, ei sen enempää, mutta ei sen vähempääkään!!
Elämä on väkevä kokemus, otan yhden sellaisen kiitos!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5956 : 12.02.2009 18:45:35 »

Joo, tänään oli jo huomattavasti parempi päivä.  Cool smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5957 : 12.02.2009 19:13:43 »

jaa minusta tiistai oli loistopäivä: firman tilaisuus, sielukumppani, iltatilaisuus, success--

tänään oli vähän sellaista ota-mitä-saat juttua oikeuden kanssa (no parempi kuin ei mitään) ja tuo exä se pilaisi mielen jos sallisi, mutten salli. pitää vaan pelata viivytyspeliä.. tunteetta.. sääli tietysti että ennen niin tärkeä ihminen meni pilalle .. 2 naamaisuus-- onneksi kaikki eivät sentään toimi typerästi.. joissain asioissa sain jopa puolelleni ihmisiä tänään, aamulla oli aikamoista.. mutta joo.. on se edelleen vähän pelin makuista tämä elämä. ei voi ottaa todesta. matkakohteet mielessä ovat mainiot. yksi matka liittyy toiseen henkilöön, odotan toteutuuko. se on vasta oma ideani.

Lauantai 14.02.2009 *

Jousimies

Tämä on aivan loistava päivä palkita itseäsi ilman mitään syytä jollakin pienellä lahjalla tai täysin yksityisellä hetkellä kivassa paikassa. Itselle annettu palkinto on loppujen lopuksi tuhat kertaa tärkeämpi kuin kenenkään muun antama. Sellaisen voisi antaa useamminkin.

Epämiellyttävä tapahtuma on usein merkki vaarasta tai jollain tavalla väärästä suunnasta. Silloin on aina kysymys lahjasta. Jotain uutta on syntymässä elämääsi yllättävien tapaamisten muodossa.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 19:57:12 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5958 : 12.02.2009 19:23:40 »

mä kävin jouskarin kanssa syömässä, tai siis se soitti kyytimis-palvelusta ja vei mut hienoon raflaan ja tarjos ruuan.. Smiley Eipähän oo tarvinnut syödä mitään kotona tänään...

Lisäks sain yhteydenottoa eräältä  kauris -herralta ja saa nähdä, mitä tää tarkottaa.
Pitää katsoa....... Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5959 : 12.02.2009 19:28:05 »

oinas ehdottelee, ja se ei mitään tarkoita. olisiko parempi ettei mikään tarkoittaisi muuta kuin aistinautintoa? sielukumppanin kanssa voi olla niin paljon enemmän.. siis, KATELLAAN.. ai mitä enemmän? no sielun side, tunneside, tuttuus aikojen takaa, seikkailu.. who knows.. >  rapu ilmoittautui, en tiedä olisinko halunnut tavata, hyvä puoli etten vaadi mitään. tänään oli vähän rankka pv. no hyviä rahauutisia on, mutta mitäpä niillä sille leuhkimaan. Smiley vaikka se puhuisi aivan muusta, vaikka niistä futis divisioonista sitten... johan tämä alkaa muistuttaa vuoden takaista, kun nähtiin paljon... olenkin ajatellut kaikkea muuta, mut tulkoon-

tiigris sun kuvat on hassuja  smitten   
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 10:10:11 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5960 : 12.02.2009 22:21:02 »

Elwyn, kuulostaa siltä, että sulla on 8 vuosi nyt lähteny käyntiin.  coolsmiley

En tiedä mikä tässä viikossa oikeen on ollut kun itsellä ollu kans niin raskas olo ja moni sanonu samaa.  Huh

Tiigris, noihin sun eilisiin tunnelmiin pakko kommentoida vielä että mulla on aivan samanlainen olo aina sen jälkeen kun oon käyny omien vanhempieni luona.  buck2

Erona on vain se, että minä en sitä kaaosta enää kaipaa sitten pätkääkään ja siksi käynkin sopivan harvoin...  angel
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5961 : 13.02.2009 09:29:05 »

Tää viikko on kyllä tuntunu jotenki tosi raskaalta... vaikka tuntu kyllä viimeviikkokin...
onneks nyt on sentään perjantai.. neljä tuntia töitä edessä,kyllä sen vielä kestää!!
Pitäs keksiä viikonlopuks jotain,tai sit nukun sen yli  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5962 : 13.02.2009 10:09:10 »

millähän teitä piristäisi.. no Skandinaviaa uhkaa kevät! mikäli satutte siitä pitämään eikä kynttilänvalosta! menkää matkalle! hemmotelkaa itseänne! nauttikaa!

Daily Planetary Overview
Today, Mercury will enter Aquarius. For a few weeks, expect your mind to be very active. You could be restless and unable to relax. Good ideas will be plentiful, and you'll have a sense of what is possible for the future.

Your Horoscope - Tomorrow, February 14, 2009
Today there are many areas that you can shine in. You need only be yourself to win over the hearts of others. There is a graciousness to your manner that draws people close to you, whether you've ever noticed it before or not. Realize this, and know that it is not a fluke. You need not take much action; it will come to you.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 10:15:31 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5963 : 13.02.2009 10:16:08 »

Haha.. No Lizzy, meiän perheessä se onkin rakastavaa kaaosta, siksi jaksan sitä.. Grin

Ette kyllä usko, tai varmasti uskotte, mutta mä en usko..
Mä puhuin eilen kauris-miehen kanssa 4 tuntia puhelimessa..

Kysyin sen syntymäaikaakin sitten. Ja hah.. äsken tein kartan niin olin tippua tuolilta..
Se on  aurinko merkurius  kauris askendentti kaksoset kuu harka
venus jousimies mars skorpioni

Sangen mielenkiintosta. Ei mulla nyt ole mitään ihmeempiä odotuksia, mutta mietin mikä taika siinä on, kun mun jok'ikisen miehen mars on aina skorpparissa.

Toi herra kyllä vaikuttaa hivenen mustasukkaselta...

tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5964 : 13.02.2009 16:06:05 »

4 tuntia  Shocked ohhhoh....- Wink No mut huippua Tiigris... sitä vaan isket kiinni jos kiinnostaa! Cool
Mä piristyin TÖISSÄ ollessani ku oli niin paljon vilskettä ja meininkiä...
ja mikä parasta nyt alkaa viikonloppu!! Cheesy
Huomenna nään varmaan pitkästä aikaa Suklaasilmänkin  smitten

:Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5965 : 13.02.2009 16:18:30 »

Tästä se alamäki taas alkaa. Silti mua ei pelota yhtään. Nää ajat on eletty ennenki.

"Etkö sä opi virheistäs?"
"Opin."
"Miks sä sit teet tän saman paskan koko ajan uudestaa? Tajuutko ettet sä loputtomiin jaksa tollasta?!"
"Aina ei jaksa ite ajaa."
"Täh? Mua vituttaa noi sun vertaukset, puhu niinku normaalit ihmiset!"
"Nii. En mä aina jaksa ite ajaa."

Elämää ei saa pelätä vai mitä?

That's why I will face my life
eye to eye
so we can walk togehter
hand in hand
towards the end.

Lionheart kuittaa, kiittää ja kumartaa.

Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5966 : 13.02.2009 16:20:36 »

No joo saas nährä. Kun tuota, no hra Kauris kun kertoi mulle, että on elämänsä aikana ihastunut vain kaksos-naisiin, ja tietää täsmälleen mitä flirttejä ja pelaajia ja levottomuuksia me ollaan - eikä just sen pintaliidon takia ole kyennyt suhteeseen kaksosen kanssa, vaikka onkin kovasti ollut ihastunut..

Se kuvaili tätä "exäänsä" miten se lähti baarissa yksin kierteleen ja jutteli jokaiselle miehelle ja oli niin elementissään siellä suhaillessaan.. Häntä se kuulemma risoi niin paljon, menetti luottamuksen..

Tämän perusteella voisin sanoa että Hra Kauris ei kestäisi mun kanssa kauaa, mä oon nimittäin juuri samanlainen kun ne sen edelliset kaksoset ketä se kuvaili. Hyvänen aika. Saahan sitä nyt jutella ihmisille ja olla avoin - mulle sosiaalinen kanssakäyminen ei oo pelkkää flirttiä, enkä hae sillä mitään sen kummempaa, eikä se musta oo merkki kevätkenkäisyydestä tai pinnallisuudesta....

Päätin et meen tänään muokkaukseen, eli siis sellaseen tehokkaaseen lihaskuntojumppaan  Cool
Jos tää mun tsydeemi pysyis nyt näin, niin käyn vastedeskin kaks kertaa viikossa jossain uimahallin jumpassa, mukavasti erilaisia vaihtoehtoja ja ne on niin paljon tehokkaampia kun se, että reenaisin kotona - en ilmeisesti osaa kotona ruoskii itseäni tarpeeks, vaan lopetan liikkeiden teon heti kun alkaa poltteleen tai tuleen liian hiki... Grin Ryhmäjumpassa on hyvä se sellanen sosiaalinen paine, joka kannustaa yrittämään parhaansa ja jatkamaan loppuun, vaikka lihakset tärisis... Grin Lisäks vielä se, että vaikka on koko ikänsä jumppaillu ja saleillut, niin yksin jumpatessaan tekee aina niitä samoja vanhoja liikkeitä, eikä se hyödytä siis hirveesti reenata aina samoja, ennestään jo vahvoja lihaksia.. Kunto-ohjaajilta saa ihan uusia niksejä liikkeiden tekemiseen, aina oppii uutta....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5967 : 13.02.2009 17:10:12 »

Pööh.. Mulla on kyll jokseenkin tuhti ja läski olotila...
Tai noh, hah, mun isä sanoi aina "en minä ole lihava, olen solakka"... Grin Grin (15-20kg ylipainoa)
Ja äänialaltaan isä sano olevansa riekkotenori... (ei sellasta olekkaan)  coolsmiley
En tiiä miks nää kaikki isän sutkaukset nyt muistuu mieleen..
Pieraistuaan isä sanoi "henget puhuu"..  2funny

Yritän vaan kuluttaa aikaa. Oon kolmesta asti ollut täällä jumppavetimet päällä menossa kuudelta alkavaan jumppaan.. Puolelta voin jo lähtee, eli enää 20min odotusta..Jes!!
En tajua miksi pitää aina olla niin ajoissa.....

Niin enkä mä mikään lihava ole.. Tää on vaan taas tää ärsyttävä ilmiö: oon alkanut liikkumaan JA syömään... Vaikka liikun tosi paljon, en tosiaankaan laihdu.. Se on pääasiassa syömisestä kii se laihtuminen, mutta kun haluisin saada poltettua rasvaa liikkumalla... Pitäs olla tiukka kuri itsensä kanssa. Toisaalta mulle on pääasia ja tavoite hyvä kunto joten whaaaatever...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5968 : 13.02.2009 17:30:24 »

coolsmiley
               Riekkotenori ! Kuulostaa seksikkäältä! Kiima on se joka puhuu!

knuppel2   smitten   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5969 : 13.02.2009 18:33:27 »

coolsmiley

Kyllä katto päänpäällä on parempi vaihtoehto, kun pelkkä porttikongi.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: