Sivuja: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6094219 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5985 : 16.02.2009 10:31:04 »

Se on TIIGRIS muuten jännä huomata että aina niitä miehiä tulee sit kerralla 2-4 siihen palloilemaan...
Mullaki nyt yks yö soitti yks  harka mies ja laitto viestiä,sille en tosin jaksanu vastata mitään..
sit yks  kaksoset haluais tulla kylään ja itseasiassa yks toinenkin mutta niitä en halua
ku tiedän mitä ne pelkästään haluaa ja mitä mä en tässätilanteessa missään nimessä halua  buck2
Sit on tuo  kalat jonka tänään tapaan ja  rapu ....

Muttei mikään noista oo oikeen varteen otettava... paitsi EHKÄ tämä kalaherra jonka tänään nään,
jännittää jo pikkasen  Cheesy
Se on muuten jännä että kerään vesimerkkejä ympärilleni.. No onneks tällä kalalla ei oo mitään alkoholi tai
muitakaan päihdeongelmia,se on jo aika iso plussa!!

olis jo ilta ja työpäivä ohi.. pitää täysiä töiden jälkeen siivota kämppä että sinne kehtaa ketään päästää...

Hyvää maanantaita  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5986 : 16.02.2009 10:43:11 »

Oli muuten aika paha eilen ku mun piti laittaa kaverille viesti että *kalaherra tulee huomenna taas kylään mun luo! mitähän sitä keksis tekemistä...: D* niin lähetin sen viestin vahingossa itse kalalle  2funny
Vähä hävettää... no sitä sattuu  idiot2 

Ei kyllä oikeesti oo hajuakaan mitä senkaa tekis,ei mulla oo ruokaa kaapissa,ei voi kattoo
leffoja... varmaan istutaan vaan ja jutellaan. Cool
Mut eikai aina tartte olla kauheesti jotain.... kyllä se näköjään on silti ihan viihtyny ku tulee
toisenki kerran  Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5987 : 16.02.2009 11:00:58 »

onko kaksonen ja kaksonen samaa kuin  jousimies ja  jousimies, merkkien huonot ja hyvät puolet äärimmäisyyksiin korostuu?

Cheesy

eikös eräs toinen  kaksoset ole sitä mieltä että hyvä jos muutama pyörii? täytyyhän sitä vertailla.. mutta jos ei kukaan merkkaa oikeasti mitään.. minulla pause, kun yksi juttu muuttuu kaveruudeksi (niinhän ne sanoi joistain sielukumppaneista).   jos tunne ei ole touhussa mukana, kaikki pysyy edelleen teoreettisena .. miehiä siis ON muttei ole kuitenkaan. miksei joku huoltoaseman kassa voi kolahtaa 2funny

no ei, kun joku diplomaatti joka suhaa autolla

eikö elämä pyöri FIILIKSEN ympärillä aika paljon? miksi musiikki on tärkeää tai viihde, tai urheilu, tms. fiilis. mikä on tunnelma jollain messuilla, matkoilla, tms. se kai siitä mieleen jää? enkeli ym kokemuksissakin on kyse TUNTEESTA. kuulostaa itsestäänselvältä, mutta kun olen miettinyt mikä lopulta luo merkitystä tällä matkalla. jos on fiilis tehdä jotain, se voi esim tuottaa tulosta. siis rahaa. ensin oltava fiilis. 

meneekö joku noille Sepon räjäytyskursseille? -
« Viimeksi muokattu: 16.02.2009 11:57:23 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5988 : 16.02.2009 12:54:44 »

Noh, esimerkiksi mun  kaksoset -sisko seurustelee+asuu yhdessä ties monennetta vuotta  kaksoset -miehen kanssa ja erittäin hyvin näyttäsivät toimeen tulevan..

Kaksoset voivat olla toisilleen hyvä pari, varsinkin jos on molemmat sellaisia melko rauhallisia kaksosia. Mun mielestä monet käsittää kaksosen ihan väärin. Mä en ole varsinaisesti pinnallista ja epäluotettavaa kaksosta tavannut elämässäni, moni kaksonen kenet tunnen on oikeastaan melko rauhallinen, mutta osaa käyttää sitä vauhtia, sosiaalisuutta ja kuplivaa luonnetta silloin kun tilanne vaatii. No ehkä mulla on myös jokin kumma luontainen kyky ymmärtää kaksosen sielunelämää.  Grin

Ainakin tää mun sisko ja mies matkustelee ja tekee paljon yhdessä. Ne on kyllä sellanen erottamaton parivaljakko ja niillä on just sellasen oloinen suhde, missä minä viihtysin erinomaisesti.. (hah, mutta en halua kolmanneksi siihen.. Wink )

Tiedä sit häntä, eipä mua kiinnosta kuinka moneen joku mun "kiinnostus" on parhaillaan tutustumassa, ei ole väliä. Ymmärrän, että tapailuvaiheessa ei ole mitään uskollisuus-lupauksia tehty ja aika paljon ahdistaisi jos joku multa niin vaatisi.. Ja sillon kun tapailee eri ihmisiä, ainakin huomaa lopulta kenen kanssa sitä oikeasti synkkaa. Jos hän tapailee jotain tylsän tavallista tyttöä mun lisäksi, niin sehän on mulle edullinen tilanne. Tuskin tässä kukaan mitään "pelaa", me ollaan vaan ihmisiä, jotka haluaa löytää sen vastaparin itselleen... Saatan muuttua hieman mustasukkaiseksi sitten siinä vaiheessa, kun suhde on todellinen, mutta mä en perään kysele että kuka soitti ja miks sulla on niin paljon naispuolisia kavereita, koska itse odotan kumppanin sietävän sen että puhun paljon puhelimessa ja treffailen miespuolisia kavereita ihan kaverimielessä.  Smiley

Jaaha, mutta nyt taas kauris lähetti mulle sen verran kivan viestin, että pisteitä kauriille.
 Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5989 : 16.02.2009 20:30:31 »

Mua on alkanu pelottaa. Moon nähny jo melkein vuoden sellasia järkyttäviä flashbäkkei mun elämästä, ajoilta joita mä en muuten muista. Nyt sit viime yönä ku olin tulossa himaan ni mul hävis kokonaan tajunta mua ympäröivästä maailmasta, tuijotin ulos ikkunasta ja näin mun silmissä yhen tapahtuman, missä yks mun vanha kaveri sai kunnolla turpiinsa.

Tää mun vanha hyvä kaveri kuoli eilen.

Kun mä aamul kuulin asiasta ni mä järkytyin aivan totaalisesti. En siltikään oo itkeny koko päivänä, kaikki tuntuu koko ajan ihan unelta.. Eli mikään ei tunnu miltään. Tuntuu et elän illuusiota tai pimennossa elämältä, ihan ku jonku oman pienen kuplan sisällä, eikä mikään voi mua satuttaa, mikään ei muhun koske. Tää olo on hirvee ja mä kaipaan mun tunteita vaikka ne onki viime aikoina olleet pelkkiä puukkoja selkään ja jääpiikkejä sydämeen, silti mä niitä kaipaan.

Vois lähtee ulos. Haluun vaa matkata jonnekki. Sama se vaikka vain tiksimunkkia läpi yön.. Se on silti liikettä. Can't stand standing still.

Ainii.. Pitää muistaa pyytää tänään joltakulta suojelusta mun ystäville ja ohjausta tälle jo lähteneelle.

Musaketjuun jo pistinkin Steen1:sen biisin "Jarden träkki".
http://www.youtube.com/watch?v=JrZ_gOMN2ig

Hyvää yötä vanha frendi näe parempia unia
Mä istun himas katsellen vanhoi valokuvia
Muistokansioon sun valokuvat kerään
Sä nukut vieläkin kun mä uuteen aamuun herään
Hyvää yötä veriveli näe kauniimpia unia
Mä istun himas katsellen vanhoi valokuvia
Koko itä puhuu sulle tän biisin kautta
Oisit sanonu ees jotain oltas ehkä voitu auttaa.

Hyvää yötä.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2009 20:34:10 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5990 : 16.02.2009 22:32:15 »

Mä oon ihastunut... Cheesy smitten Kiss Ne silmät ja se hymy  smitten
ahhh.. Oli kivaa vaikka istuttiin vaan vierekkäin ja juteltiin! :Smiley
Välillä se katsoi sen ihanilla silmillään suoraan mun silmiin ja mun mahassa alkoi lentää perhosia..
meinasin kirjottaa et kärpäsiä  2funny
Sovittiin että nähään uudelleen taas joku päivä.... tuskin maltan odottaa!
Enskerralla mä meen sen luo..  Smiley
ja JEE mulle oli tullu rahaa tilille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy
Huomenna shoppailee  kaksoset kaverin kans! Ihanaa ihanaa ihanaa!
Saan kaiken tarvittavan ostettua kämppään ja vähä uusia vaatteitakin  smitten

Kauniita unia tupalaiset... elämä voittaa vaikka joskus on vaikeaakin  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5991 : 16.02.2009 22:53:49 »

Cry smitten

Kuoleman hetkellä
elämä muuttui aidoksi
valhe totuudeksi
sirpaleet eheäksi pinnaksi

Juuri tämä hetki
kokosi kaiken
muodosti menneisyyden repaleista
selkeän jatkumon tähän sekuntiin saakka

Kuin salama kirkkaalta taivaalta
oli kaikki tyhjyys täyttynyt
kyyneleet kuivuneet
sanomatta jääneet sanat
menettäneet merkityksensä

Ei ole enää kadotettua aikaa,
on vain ikuisuus joka on aina läsnä,
onneksi,
onneksi emme voi menettää mitään
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5992 : 16.02.2009 23:01:13 »

Päätin järjestää koko entisen jengin kokoon ja lähetään pian tän mun edesmenneen kaverin lemppari ryyppymestalle ottaa parit sen jätkän muistolle ja puhuu asiast. Itketään yhessä ja juodaan viinaa, näin meillä ainaki käsitellää kuolemaa. Perinteeksi muodostunu, surullista jopa, usein sitä on joutunu tekee. Mut sille ei voi mitää. When it's time to go u must go.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5993 : 17.02.2009 10:43:40 »

Voimia LIONHEART  angel

Mä kävin kirpparilta ostamassa olohuoneeseen pöydän  Cool
Töiden jälkeen sit lisää shoppailua... ihanaa ostaa kaikkia koristejuttuja ja kynttilälyhtyjä,kynttilöitä yms..

Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5994 : 17.02.2009 13:00:49 »

Ihanaa. Yks mun paras lukioystävä soitti mulle eilen.. Ja mikä siitä tekee niin ihanaa on se että me ei olla puhuttu 4 vuoteen!

Kai meillä sillon paloi käämit toisiimme kun valmistuttiin molemmat lukiosta puol vuotta myöhemmin kun oli tarkoitus ja muutenkin joka asia stressas sillon.. Mutta ei meillä kuitenkaan mitään isompaa riitaa ollut tai vastaavaa. Nyt piti sitten vaihtaa neljän vuoden kuulumiset, ja nauraa senkin edestä.. Cheesy

Se oli niin hyvä kun se kysy "ollaanko me vihasia toisillemme??" ja sitten revettiin nauruun..
Mun ihana kikatteleva mallinmitoissa oleva blondikaunotar, joka hersyy sellaista lapsenomaista välittämistä, empatiaa ja räväkkää sekoilua ja paljon naurua.. Ei mikään tusinablondi vaan ihan kunnon bimbo!! Haha.. laugh Hän on  vaaka  smitten Tän tytön kanssa me saatiin kaikkien luokkakavereitten vihaset katseet päällemme harva ne matikan ja uskonnontunnit kun me istuttiin takapenkissä ja piirrettiin silmät kiinni eläimiä ja niistä tuli niin ihmeellisiä että piti nauraa katketakseen aina puoli tuntia päälle..
Huhhuh, en ole kenenkään muun kanssa varmaan nauranut niin paljon! Tää muistutti puhelun aikana, että hän muisti mut taas siitä kun muisti miten oli joskus katketakseen nauranut sille että meidän kissa meni kerran mun tyhjän koulurepun sisälle ja pieras sinne... Grin Joten taas voi kiittää kissaa johdatuksesta!!
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5995 : 17.02.2009 16:04:32 »

No nyt potkii maailma oikein kunnolla päähän pikku Lionheartia.  Cry Ei riitä että viedään kaveri, nyt lähtee sitten muutki suhteet alamäkeen. "Must olis parempi et mä oon vaa sun kaveris, not ur boyfriend. Rakastan sua silti, aina, tiedät sen."

Voi vittu.. Sattuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh..

Mikähä helvetti maailmankaikkeudella on nyt mua vastaan? Enste pitää totuttaa siihen et kaikki menee just niinku haluun mut sit.. Kaikki vaa viedää. No ei nyt kaikki mut paljon kummiski.. Täl hetkel elämä ilman skorpparii näyttää täysin mahdottomalta.. Mut mä tein sen jo kerran, unohdin sen, joten kai mä sen pystyn tehä viel uudellee. Toivon niin.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5996 : 17.02.2009 19:54:40 »

Ihania kynttilälyhtyjä ja muita juttuja löysin vaikka millä mitoin  smitten
ja pari paitaa!!
Viikonloppuna tulee taas kavereita kylään ja ehkä tämä kalaherrakin uskaltautuu joukkoon mukaan  coolsmiley

Sitä odotellessa... Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5997 : 18.02.2009 09:17:12 »

tästä voimme siis päätellä, että minua odottaa työ, mies ja tehtävä just Espanjan suunnalla (koska siltä tuntuu). 

enkä muuten ikinä rakastu edellisiin, ne ei halua edes tavata ja hankaloittavat kaikkea miten vaan pystyvät. onneksi vain yksi. rakkaus ei todellakaan puhkea uuteen kukkaan, tuskin yhtä niistä haluaa tavata. oli kansallisuus mikä oli.

hyvä, sittenhän on uutta ja puhdasta tiedossa. Grin
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 09:20:55 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5998 : 18.02.2009 09:42:55 »

Hieno kuulla Saturnalia. Ei muuta kun kuuntelemaan mitä sydän sanoo ja tahtoo. Ei kaikkea pidä ottaa ihan järjen kanssa. Kyllä sen aidon kipinän tuntee sydämmessään, se on kuin pistos. Smiley

Onnea sinulle päätöksen teossani.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5999 : 18.02.2009 09:46:01 »

Ihanaa SATURNALIA  smitten  smitten  smitten

Mulla oli vaikee yö ja näin unta exästä.. nään melkeenpä joka yö.. haikee ja v*tun vaikee olotila...
No ehkä se tästä menee ajan kanssa ohi.... takas en palaa....
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: