Saturnalia, onpa mukava kuulla susta sieltä.
kuulostaa niin ihanalta kaikki.
Ohhoh.. Mulla tuli tänään pikkasen raju allergiakohtaus lohikäärmekukasta...
Ostin sellasen ja olin ollut sen kanssa tunnin kotona niin tuli hengenahdistusta ja alkoi oksettaa ja aivastuttaa..
Oli pakko käydä heittämässä se roskiin koska tuntui että tukehdun! Tuhlaan meni, mutta en siinä olotilassa halunnut kuin päästä siitä eroon...
No onneksi sain silti leikkiä viherpeukaloa.. Ostin multaa ja soraa, vaihdoin mun kahvipensaalle ja pullojukalle mullat ja lannoitin ne.. Rahapuun jätin vielä rauhaan, se on niin pentu ettei sen multaa tarvii vaihtaa.
Unelmoin uusista kukkasista.. Näiden kolmen asukin lisäksi mulla on kahdessa maljakossa onnenbambuja, toisessa kaks ja toisessa kolme...
Suositelkaas viherpeukalot, mikä sopis tällaselle hieman allergiselle ihmiselle.. Joku isolehtinen ja suhteellisen helppohoitoinen.. (isolehtinen koska en omista vielä isolehtistä).. Ja ei kaktuksia kiitos.
Ajattelin että hankkisin vielä kuusi kasvia, niin sen jälkeen täällä on tarpeeksi vihreää.
Mulla oli traakkipuu mutta sen onnistuin tappamaan.. Ja kultaköynnös kuoli kun se otti itseensä muutosta..
Ei kai täällä ollut oikeat energiat sille..