Sivuja: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6078833 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6015 : 21.02.2009 11:24:25 »

No hei *Kide*, minä ainakin olen huomannut poissaolosi! Smiley Tervetuloa takasin!

Ette usko miten mä täällä hymyilen.. :Smiley

Johan mä oon tässä höpissyt muutamasta miehestä, mutta nyt tuli sellanen käänne, että mä sanoin niille muutamille täynnä varmuutta että anteeksi, mutta nyt ei kyllä kiinnosta sitten enempää,kiitos ja moro. Koska mun tajuntaani pamahti niin suurella voimalla eräs  oinas mies, että mä vieläkin sulattelen onko tämä mahdollista.

Hän on niin hauska, hän itse nauraa paljon ja puhuu paljon ja mukavasti, ja minä en pysty olemaan nauramatta hänelle. Hänessä on tietynlaista syvällisyyttä, mutta karismaa häneen tuo se niin suuri aitous mikä ihmisestä vaan voi huokua..

Hän asuu maalla tässä melko lähellä ja haluaa pysyä maalla. Oli rakentanut omaksi ilokseen tuulivoimalankin pihapiiriin, koska tykkää rakennella. Kuulostaa tosi sellaiselta reippaalta ja energiseltä tyypiltä, joka tekee kaikkea suuren inspiraation vallassa, sellanen oman polun kulkija mutta ei mikään liian kummallinen.. Sopivalla tavalla kyllä melko pimeä tyyppi.. Grin Ja siis 3 vuotta mua vanhempi, että juuri hyvän ikäinenkin!

aurinko ja  askendentti hänellä saman asteen sisällä oinasta!
Eikä siinä vielä kaikki, yhden asteen päässä merkurius oinaassa!
Niin, ja tämä kaikki tapahtuu 1. huoneessa!  2funny

Toisekseen hänellä on populaa myös 7. huoneessa, sieltä löytyy  ceres jupiter skorpioni ja  saturnus pluto vaaka ... Lisäks mars vaa'assa 6. huoneen puolella...

Kuu hänellä jousimiehessä 8. huoneessa, venus kaloissa 12. huoneessa..

En voi olla sanomatta näin, meni syteen tai saveen, tähän tyyppiin mä haluan tutustua, enkä mä ole innostunut kenestäkään näin paljon vuoteen. Miettikääpä sitä. Siinä mielessä siis, että ei olisi ollut jotain epäilyä tai ahdistusta mukana. Onko tää oikeesti tapahtumassa nyt, musta tuntuu että on, koska tää on just sitä kun menee jalat alta.  Smiley Mä en pompi ja hihittele täällä paniikissa. Mulla on tyyni olo. Mä oon löytänyt jonkun, joka sai mut unohtamaan kaikki muut heti. En ole kyllä ihan varma onko tämä totta, mutta sen näkee.. Smiley Mitä luulette... Onko tää totta?  smitten
« Viimeksi muokattu: 21.02.2009 11:28:58 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6016 : 21.02.2009 11:40:41 »

Hei kaikille tupalaisille ja piipahtelijoille. smitten

Chandra on uudistunut niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. smitten
Tein päätösen tuossa ennen vuoden vaihdetta että nyt lähtee 10kg ja se on saavutettu nyt. Smiley
Ei nälkää,ei kidutusta,eikä vielä edes kunnon liikuntaa ja se meni kuin itsestään.
Olen ulkoisesti taas minä ja tunnen sen keveytenä kehossani ja yleisenä hyvänä olona.

Olen myös päästänyt irti kaikista mahdollisista vielä kiinni roikkuvista vanhoista asioista ja saanut valtavasti uutta energiaa.
Niinpä Chandra ei katsele enää kaukaisuuteen,vaan elää tässä ja nyt luoden elämäänsä haluamaansa suuntaan ja siksi koin,että on aika muuttaa profiilikuvaa.En tiedä jääkö tuosta se pysyvä,mutta tällä hetkellä oli paras vaihtoehto. Smiley

Aurinko paistaa ja on aika mennä hieman korjaamaan hiuksiaan yön jäljiltä (pyörremyrsky päässä).
Ja ulos,ulos aurinkoon!!!
Ihanaa päivää ja alkavaa kevättä kaikille! angel smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6017 : 21.02.2009 11:53:02 »

smitten smitten
Hyvä Chandra!!  Smiley 10kg ja tuosta vaan, wau!
Mustakin on lähtenyt jo 3kg ja enää 2kg tavoitteeseen!
Sitten ollaankin siinä pisteessä, että bikinit päälle ja rannalle.  Cool

Kalorien laskeminen on kyllä ihmeellistä, koska se oikeesti toimii, ja kun sen lisäks vielä koittaa syödä suht monipuolisesti, niin toimii toimii... Itse meen tällä hetkellä 200 kcal vajeella, eli tiputusnopeus on hidas. Ajattelin kerrankin keventää itseäni fiksulla tavalla näkemättä nälkää.  Smiley

Mäkin lähden ulos moikkaamaan aurinkoa, mutta mä en jaksa korjata mun yön aiheuttamaa pyörremyrskyä fledassa vaan harhautan vetämällä pipon päähän.. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6018 : 21.02.2009 11:54:24 »

chandra vaikuttaa tosi keveältä.

tigris, ensin tuli mieleen isäsi.. kun itsellä menee isän kanssa hyvin, oik. kummankin lähimmän, ei silti ota mallia heistä vaan jotain aika erilaista.. en osaa määritellä.. sen näkee sitten.. > taas spa kutsuu.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2009 11:59:47 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6019 : 21.02.2009 12:05:19 »

Hmm.. NO kieltämättä hänen olemuksessaan -juuri siinä päättäväisen positiivisessa innovatiivisuudessa ja huumorissa, on jotain samaa kuin isässäni oli. Toisaalta mun isä oli kyllä huomattavasti vähäpuheisempi ja rauhallisempi.  Smiley
En ole kylläkään hakemassa itselleni mitään isähahmoa, mitä toisaalta tunnistan joissakin suhteissa hakeneeni, silloin kun en ollut päässyt vielä 'isän menetyksestä' yli.. Nyt kun tajuaa, ettei ole menettänyt mitään, niin mitään ei tarvii korvatakkaan..

En voinutkaan lähteä vielä ulos, koska pitää odottaa pyykkejä.. En voi antaa koneen lingota ilman vahtimista, se joskus alkaa rytiseen niin paljon että mun pitää pitää sitä paikoillaan ettei se hajota ihteensä.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6020 : 21.02.2009 17:11:16 »

Toivotaan toivotaan.. Mulla on treffit illalla ja se on jo jotakin, kun niin harvoin suostun lähtemään ensimmäisille varsinaisille treffeille. Olin niin hermona että siivosin keittiön kuiva-ainekaapit ja siivouskomeron - siis jos se sattuu tulemann käymään täällä ja vaikka katsoo mun siivouskomeroon tai jotain.. Ei hyvää päivää mä oon neuroottinen.. uglystupid2 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6021 : 21.02.2009 19:01:47 »

Heissan taas  smitten
Laskiaispullia ei taida sitten keventäjät maistella, vai? Onnea pudotuksille... itse en uskalla edes vaakaan vilaista, kun tuli reissulla syötyä niin hyvin  :Smiley Ahdistaa hieman tuo vyötäröllä kuminauha  Wink

Tiigris   Kiss hyvä, että edes joku  angel
Vaikuttaa muuten aikas vekkulilta tuo sinun  oinas ja pidän peukkuja treffeille... hyvä, kun siivosit nurkat komeroistakin, saattaa tuo oinas olla kiinnostunut  Cheesy  2funny

Arvatkaa kukas on tän päivän aikana purrut samaan kohtaan poskessa jo aivan liian monta kertaa  tickedoff On hieman kipeä suu nyt ja mitä ihmettä siihen vois pistää, että laskisi turvotus... enkä taas purisi, kun seuraavan kerran suuhuni jotakin laitan  buck2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6022 : 21.02.2009 20:00:30 »

Ihanaa TIIGRIS... Cheesy jännää  :Smiley

Mun pippalot meni tosi hauskasti... sit alettiin  oinas kaverinkaa väkertää spiritismi lautaa ja ai että
mä sain aamulla hyvät naurut  2funny Johonki pahvinpalaseen kirjotettu muutama ääkkönen.....
No oli meillä kyllä hauskaa sitä "pelatessa"  Grin
Ja porukkaa oli pitkälle yöhön vielä kun juttua riitti ja kalaherrakin viihtyi mukavasti!!
Ihme ettei säikähtäny mua ku tuli juotua sen verran liikaa,että tää päivä menny vaan krapulassa  Lips Sealed
Mutta ainaki se sano että sillä oli tosi mukavaa,vaikka se olikin varmaan ainut kuka oli
selvinpäin  Smiley
Saapa nähdä... Mulle tuli kyllä ihan hirvee laskuhumala sit ku jäin yksin ja alko masentaa,
en ymmärrä mitä mä ajattelin mut otin veitsen käteen ja lähdin ulos palloilemaan  idiot2
Muistan että joku ajatus mulla oli että viillän ranteen auki sillä tms... lopulta heitin sen hankeen
ja lähdin nukkumaan  uglystupid2
 2funny

Tänäänki ollu ajoittain alakuloinen olo mutta sit ku lähdin koirien kans pihalle,niin piristyi kummasti  smitten
Ensin ajattelin että kuinka yksin sitä ihminen loppujen lopuks on eikä kukaan välitä kuin itsestään..
Mutta matkan aikana pari ihan tuntematonta tyyppiä pysähtyi kehumaan koiria (ja omistajaa Cool )
ja yks tuntematon nainen hymyili lempeästi kun kävelin ohi siitä... sit tuli sellainen tunne
että kaikki me ollaan yhtä ja toisita täällä välitetään  smitten

Kohta pääsee saunaan,ja ihanaa,ostin kampaamosta shampoon,hoitoaineen ja hiuksiin jätettävän
hoitoaineen  angel Pitää alkaa vähä hoitaa tätä pehkoa ettei pääse taas ihan kamalaks...
Hyvää lauantai iltaa kaikille  Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6023 : 21.02.2009 20:13:05 »

Ei tollatteita ranteet auki juttuja, pliis rakkaani  Huh ei edes leikillään.. Cry
Vaan paljon  smitten :tta sinunkin elämään!

Kiitokset teiän kaikkien tsempeistä, niitä meinaan tarvitaan..
Mahassa on varmaan joku ylikansoittunut perhosfarmi
ja oikku oikkunen vaikutti äsken mesessä kummalliselta.. Tais jännittää sitäkin..?  Grin

Ja *Kide*, joo siivosin kaikki kaapit siks kun viimeks kun eräs oikkuherra tuli täällä ekaa kertaa käymään, eikä oikeen edes tunnettu, se marssi suoraan mun jääkaapille että "hmm onkos täällä mitään syötävää" ...
Joo eli ne voi olla tuollaisia.. Grin Noh, tunnin päästä oon jo jossain, joten nyt pitää alkaa miettiin vaatteita..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6024 : 21.02.2009 20:31:47 »

Juu eikai kukaan leikillään ainakaan sellasta tee... tuli vaan sellanen olo...
Yks askel eteen ja kaks askelta taakse  Cool
Ei noista miehistäkään ota mitään selvää ja kalaherra on allerginen koirille,joten siitä tuskin tulee mitään
sen vakavempaa....
Tein aika jännän jutun,ku tullu taas mieleen yks  kauris joka oli samaan aikaan iltalukiossa,
niin lähetin sille s postia et lähtiskö se treffeille  Cheesy
Se oli niiiiin hauska tapaus... kokoajan hymy kasvoilla,sitä ei koskaan nähny naama peruslukemilla  crazy2
Saa nähä mitä se vastaa vai vastaako mitään,mut ei se oo niin vakavaa vaikkei vastaiskaan  angel

Nyt saunaan ja nukkumaan,hyvää yötä kaikille rakkaille tupalaisille  coolsmiley

Ja TIIGRIS : kiitos "huolenpidosta"  smitten  smitten  smitten

Ja oon hengessä mukana sun treffeillä ja toivotan onnea!!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6025 : 21.02.2009 20:36:11 »

Niin... me  oinas ollaan sellasia, toiset vaan hieman vähemmän hienovaraisia  2funny

kungu - tää tulee täydestä  smitten eli ei pahalla... "ranteet auki" menolla saat vain arpia ihoosi ja takuu varman ennakkokäsityksen itseesi, kun haet em.töihin. Ne arvet ei häviä helpolla, koska iho on ohutta ja alla paljon jänteiden päällä olevaa rustotavaraa (rannekanava) ja nivelsiteitä. Voit ajatella niin, että haluatko olla lopun ikäsi pitkähihaisella paidalla  Huh Sillä totuus on, että sillä tekniikalla henkeäsi et saa ihan helpolla irti  coolsmiley Tuo käsitys on fimiteollisuuden huuhaata ja niin syvältä.

ps.kyllä niitä leikillään leikkijöitä on näkynyt ja niin, kuin kirjoitin pitkillä hihoilla...  Huh
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6026 : 22.02.2009 10:01:24 »

Joo en mä todellakaan aio ihoani pilata jollain pelleilyllä!! Smiley  Ja tiedän senkin että harvoin siihen kuolee.
Vois kehittää jotain aamupalaa ja lähtee sit lenkittää hoitokoiran,ja omatkin koirat...
lähtisköhän kaveri mukaan niin vois höpötellä samalla  smitten
Tai voihan sitä yksinkin höpötellä  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6027 : 22.02.2009 10:29:55 »

Huomenta  smitten
Hienoa, hienoa...
Vai lenkille? Meillä päin painaa lunta vaakatasossa ja kovaa  Shocked Tosin koiran kanssa on miunkin mentävä kohta puoleen ulos  Cheesy Ei vain kannata suuta aukaista, tulee lunta "tupaan"  2funny
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6028 : 22.02.2009 15:04:02 »

hei, millaset transiitit auttas laihuttamaan tai laihtumaan? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #6029 : 22.02.2009 15:13:55 »

Jumalauta ku on tyhjää.

Eka päivä neljään ja puoleen vuoteen ku mul ei oo ketään jätkää. Tää on kamalaa.. Oommä riippuvainen miehistä?  Huh Olen.

Eilen yksis bileis oli eräs  leijona-herra, jonka oon ennenki tavannu kerran, sillon jo synkkas.. Mä mietin vaan.. Jos sen saisin.. Mut jaksanko mä enää yhtään tulista romanssia ku joka kerta moon niissä omat leijonantassuni polttanut?

Tää  leijona on vaan jotain niin.. Leijonamaista. *insert damn evil grin here*

Let the game begin.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme