Sivuja: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6078450 kertaa)
0 jäsentä ja 39 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6045 : 25.02.2009 17:08:55 »

On se kumma.. Grin

Juoksin tänään pitkin palvelutaloa, kun ainoa miespuolinen kollegani vetäisi kengän mun jalasta ja juoksi karkuun...

Noh, menin yläkertaan ja siellä miesasukkat ja tää hoitaja istuivat kaikki hymyillen pöydän ääressä ja niin kukaan ei tiennyt missä mun kenkä on..... idiot2 Hmm hmm... Sain kengän takaisin vasta kun lupasin pelata korttia ja lähtee yhden asukkaan kanssa röökiostoksille.. Hitto mitä kiristystä!!  Grin
Yks vanhempi naishoitaja sanoi että yksi ujo asukas oli mun lähdettyä kysynyt, että voiskohan tuo opiskelija ottaa hänet omapotilaakseen.. Musta niiiiiin tykätään!

Joo, rangaistukseks tästä itsehehkutuksestä vedin pihalla turvat ja olen topdennäköisesti murtanut peukaloni.. Se on turvoksissa, pystyy taivuttamaan mutta sattuu niin sikana että melkein huudan jos hipasenkin sillä jotain... Toivoin että kipu menis ohi, mutta kaatumisesta on nyt jo puoli päivää ja sattuu vaan enemmän. Katsotaan tilanne yön jälkeen. Voihan olla että se vaan vähän tärähti ja on jo huomenna parempi!

Kun ei kiinnostais mennä lääkäriin jonkun helvetin sormen takia, buranaa ne vaan määräis ja laittais jonku siteen...
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6046 : 25.02.2009 21:53:01 »

Kiitos kehuista ~ChooChookam~   smitten

Mulla oli viimeyönä yövieras  Embarrassed  :Smiley  se yks jellona mies jossa on muutenki paljon leijonaa ja 
kuu  skorpioni ... Oli tosi hauskaa mutta nyt se luulee että haluaisin johonki suhteeseenki sen kans,
ja mulla on tässä nyt muutenki niin sekavaa eikä se sytytä oikeen silleen että voisin kuvitella
senkaa seurustelevani,ja kaiken lisäks sillä on huumetaustaa yms niin no thanks....
Menin vaan yksinäisyydessäni soittamaan sen yökylään että olis joku kenen kainalossa nukkua..
oon huomannu että teen nykyään aina vaan ihmeellisempiä tekoja ja hetken mielijohteesta  idiot2   uglystupid2
Ja kauheen rohkeesti meen juttelee uusille ihmisille yms yms.. en tiiä mikä mun päässä nyt vippaa. 2funny
Sit myöhemmin tulee mietittyä että ei sitä ehkä joka soppaan tarttis lusikkaansa laittaa.

No ei mitään,kaikesta aina selviää tavalla tai toisella.. nyt on vaan vähä selittämistä tolle tyypille
että että... joo... hmm. no ihan sama.

Ikävä suklaasilmää  Cry  Cry  Cry   en tajua.  uglystupid2

No mutta nyt nukkumaan,viimeyönä en nimittäin saanu oikeen nukuttua.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6047 : 26.02.2009 19:27:58 »

Hyvä päivä taas....8-15 harjottelua ja sit äsken vasta pääsin koululta kotiin.. ja huomenna taas aamuvuoroon...
Lauantai vapaapäivä, sunnuntaina iltavuoroon palkkatöihin ja sit taas maanantaista perhjantaihin 8-16 harjottelua ja viikonloppuna jompi kumpi päivä oikeita töitä.... Ja muutamana päivänä pitäs koululla käydä.. tää ei oikeen mahdu mun elämään!
Tätä samaa pitää jatkaa kahdeksan viikkoa... ja samalla saada opinnäytetyötä valmiimmaks ja pari tenttiä pois alta....... huokaus................................................ crazy2

Noh, pitää vaan opetella menee ajoissa nukkumaan ja miettii että ihan sama mihin elämästäni keskityn 2kk ajan, olkoon sitten vaan harjottelua koulua duunia ja nukkumista...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6048 : 26.02.2009 20:30:28 »

Iltaa tupahan  angel
Kengu -ikävä...  Sad ... tunnen niin kipeästi nyt, kuinka tyhjä sylini on. Ikävää, kun on ikävä!
Ukkoni kanssa ollaan oltu näin paljon erossa sitten hänen inttiajan ja siitä on  Cheesy aikaa  Lips Sealed Ensin hän työmatkoilla ja sitten minun 2vk. reissu ja nyt taas hänen työmatkat  buck2 Olen todella huono olemaan lemmenkipeä... todella huono...  Undecided
Lopputulos -olen kiukkuinen, kun toinen saapuu ja puran kaiken ikävän, kuin pieni mukula  uglystupid2

Tähän sopii tälläinen rallatus, joku ihan uus... kuullut pari kertaa radiosta  Cheesy
"...minulla on ongelma, vika ohjelmoinnissa..."
Puree ja uppoaa  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6049 : 26.02.2009 21:39:08 »

Iloista... tämän väsyn keskellä rahahuolet ainakin menetti merkityksen kun huomasin että sain aikamoisen palkan.. olin jo unohtanut että palkkaa tulee kun on monta viikonloppua töissä ja vieläpä kolme sunnuntaita (tuplapalkka) peräkkäin... saan maksettua vuokran, puhelinlaskun ja nettilaskun tolla palkalla! ihan kiva summa siis tulla pärähti, enkä ees odottanut sellaista..  Grin

Hah, hyvä kun unohtaa saavansa rahallista korvausta viikonloppuharrastuksistaan..... 2funny

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6050 : 27.02.2009 00:02:54 »

Lämpöiset tervetulo halit, Saturnalia  smitten

...tääl on raskaat fiilarit, mutta johtuu puhtaasti vuoden ajasta  Wink Aurorat (ekat auringon säteet) ovat osuneet ihmisten talven aikana pölyttyneisiin pään nurkkiin  2funny Aiheuttaa osassa väestössä ahdistusta, tuskaa, monen sortin kipua ja kolotusta... pistää talitintin laulaan ja himoamaan  smitten ihmisistä osa ei toimi luonnon tapaan ja saa muita oireita  Undecided
Aah, mutta onneksi on meitä jotka kiipeää sinne talitintin kanssa puuhun ja sirkutta kilpaa  2funny Anna mennä ohi vaan, moiset happamat katkut ja nosta katse kesään... tai ota huumorilla  :Smiley

Toki saat tehdä myös sitä, mitä itse ehdotit... mutta eikös se ole tylsää, itsensä kiusaamista?
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6051 : 27.02.2009 10:13:08 »

Huomenta..
Kauhee väsymys... onneks nyt on perjantai... kurkkukipu vaan pahenee.. taas angiina tulossa,
pitäs mennä töiden jälkeen nieluviljelyyn jos jaksaa.
Nähään Suklaasilmän kans tässä lähipäivinä,sillä on kuulemma jotaina asiaa  idiot2
No ollaan me senkaa päivittäin puhelimessaki puhuttu mutta ei kuulemma voi sanoa asiaansa puhelimessa..
alan olee aika täynä kaikkia miehiä,kaikkia niiden pelleilyjä,oikeestaan kaikkia ihmisiä!!
Ja tässä kunnossa pitäs vielä töihinki mennä ku nyt kukaan ei saa sairastua ku on näin vähä porukkaa töissä...

plääh. mikähän mua nyt taas näin ottaa päästä? Unen puute varmaan....

Hyvää päivänjatkoa  uglystupid2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6052 : 27.02.2009 11:23:09 »

ei, täällä ei edelleen ole raskaat energiat, ellei itse niitä luo. se on ihan itsestä kiinni. valoa alkaa tulla, maaliskuu on 1. kevätkuu ja itse häippäsen huhtikuussa.  neitsyt  leijona tytär muuten maadoittaa tännekin, arkeen ja huviin täällä. mutta itselläni on matkailuvuosi.

onneksi en siis rakasta ketään noin paljon!  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 11:34:00 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6053 : 27.02.2009 11:46:43 »

Varsin raskaat energiat, ollu jo pitemmän aikaa. Toiset vaan aistii helpommin kun toiset.
 Maadoituksessa ja tasapainossa pysyminen on tällä hetkellä melkoista duunia  Tongue ainakin mulla.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6054 : 27.02.2009 17:46:38 »

Millon on astrolaisten tapaaminen ja missä? Shocked
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6055 : 27.02.2009 17:46:59 »

Mulla on ihan hyvät vibat ainakin, vaikka kiirettä pitää ja väsyttää ja eilen satoi aika rankasti paskaa niskaan erään henkilön toimesta, niin ei jotenkin yhtään vaivaa mieltä ja oon vaan tyytyväinen. Heh..
En tiedä miks, mutta on vaan niin kivaa kun elämä liikkuu eteen päin. Ja sitä osaa hallita edes hieman. Ja sen hallitsemattoman osasen hoitumiseen pystyy vaan luottamaan.  Smiley

Ai hitto mä kyllä heitän tän koneen parvekkeelta jos toi mainosmies alkaa vielä kerrankin tanssimaan!
Tai siis musiikki häiritsee eniten.

Elwyn, joo.. Itse en kyllä ottais kämppää jonka lattian kanssa joutuis oleen varovainen, ei saisi kastua yhtään tms.... Kun en oo mikään niin tarkka..!

Onneks huomenna on vapaapäivä!! Saan nukkua ainakin kasiin, jes.. Afro Se on jo jotain kun on herännyt 5 aamuna kuudelta... Ja mennyt aina vasta 12 aikoihin tai myöhemmin nukkumaan.... Noniin, hyvästi!! Nyt lentää kone partsilta helvettiin!!!!!!!!!!!!!!!!  uglystupid2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6056 : 27.02.2009 18:30:12 »

Ootko sä Elwyn lähdössä oikeen Alpeille?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6057 : 27.02.2009 18:35:21 »

*Hih* Koli ois mullekin paikka minne vois mennä. En oo muuten ikinä käynyt siellä. OHO Smiley Ja eikä mulla ois kauheen pitkä matkaan Kolille... Wink Kuulemma Kolilla on hulppeat näkömaisemat - menee vissiin sitten esim Kaukasusvuorista. Wink

Muistappa olla varovainen sitten niin mäkien ja kumpareiden kanssa, Elwyn? Ettei tartte kenenkään elwyttää sitten sinua Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6058 : 27.02.2009 18:41:52 »

Kiitoksi kutsusta! Varmasti tulenkin joskus. Smiley Saanko kysyä että millaista duunia teet Kolin maisemissa kun olet kulttuuriantropologi?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6059 : 27.02.2009 18:56:10 »

Hmmm...mielenkiintoista Smiley

Kun se on niin jännää just, että painotetaan opintoja, ja suorastaa kilpaillaan paremmista hakijoista työmarkkinoilla. Ja sitten ei saa millään oman alan töitä. Ja mikäs siinä, mukavahan se on kun on työtä mikä kiinnostaa ja mukavaa tehdä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: