rhoda: en osaa sanoo..
Itsellä on yhdessä pikkupöydässä sellanen karvainen puputarra, mutten raaski ees ottaa sitä pois kun oon sen ihan omakätisesti siihen liimannut joskus kersana..
Tosin se jää piiloon liinan alle.. :
olipa HYVÄ päivä töissä!!
Ja tänään on krapulamasennus ohi! Ei tsiisus mä olin eilen syvissä ja synkissä vesissä, melkein tänne avauduin moneen otteeseen mutta ajattelin että oon liian synkällä päällä ilmaistaakseni itseäni. Ihan melkein hävetti itseä se olotila, koska haluisin pystyä aina kontrolloimaan itseäni ja oon tottunut siihen että pystyn tsemppaan itseni vaikka mistä murheen alhoista positiiviselle mielelle. Siis en voi käsittää, miten alkoholilla voi olla tollainen vaikutus. Mä oon mielestäni ihan täysissä järjissä ja vahva mieleltäni, mitä nyt vähän stressaantunut. Sitten otan kaljaa ja sen jälkeen kaks päivää "henkinen krapula", niin paha että mun piti eilen illalla soittaa äidille että musta tuntuu että mä en kestä elämää just nyt, vaikka tiedän että kun nukun yön yli niin on taas normaali olo.. Ja mä en ees helpolla myönnä äidille että mulla on paha fiilis. Sillon kun sille sen sanon niin se tietää että oon tosissani ja kuuntelee.
En mä ikinä tekis mitään itsetuhosta, mutta mieli vaan menee niin raskaaks että en osaa sanoin kuvata. Ei pysty tekemään yhtään mitään, hengittäminenkin tuntuu vaivalloiselta. Sellainen oli eilinen päivä. Ei enää alkoholia mulle, kun se vaikuttaa muhun noin.
Ei ihme että ne vuodet jolloin join niinku "normaalit nuoret juo" olin niin usein masentunut ja voimaton.. Sillä alkoholilla oli varmasti suuri osa siinä. Mun hermosto ei kestä sitä.