^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6300 : 27.03.2009 09:26:56 » |
|
hohhoijaa (edelliseen)
aurinkoa ja mullistuksia ja matkalle..
ehkä nyt on iso muutos lähtenyt käyntiin
Saturn, vältä sosiopaatteja, niistä tulee vain harmia, ehdottomasti. onhan niitä liikkeellä ja narsisteja (ehkä kirjoitan ja neuvon turhaan..) ..
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 09:34:17 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6301 : 27.03.2009 10:19:58 » |
|
Voi hyvänen aika teiän kaikkien juttuja, ootte te aika pössöjä... (suutuin aina isälle kun se sano mua pössöks koska se on musta outo sana, mutta nyt oon löytänyt sen sanan uudelleen ja aion lisätä sen sanavarastooni, ja te olitte ensimmäiset keihin käytin sitä! ) Isä sano mulle aina myös "tules tänne, pikku simpsetti" tai "pikku simpanssi" tai "kultaseni/rakas tyttäreni, keittäisitkö kahvia?" Sano se mua myös pösilöksi ja sitten kun mä peilailin ja keimailin eteisen peilin edessä niin se sano mulle että "me ollaan maalla" "et sä ole mikään kaupunkilaisfriidu" mun sinisistä nahkahousuista se heitti "vaatteet on mun aatteet"-kommentin ja kurtisti kulmia ja nauroi päälle... Niin ja HEI.. Mä en tiedä mikä mua vaivaa! Tai tiedänpäs! Nyt on kevät! Ja on rakkautta ilmassa ! Minun isapuoli kutsui myos minua possoksi, tosin vielakin. Ja kun me tenavat ratkettiin oikein vitsikkaiksi, niin me possotettiin. Mina olin myos pikku paviaani, kun olin alle 6 vuotias. Rakkautta ON ilmassa. :
Kuulkaas, ei tuo Scorpari mies iske kylla yhtaan, mutta shaakeli, : taman hotellin omistaja. : Tszzzzzzzziiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssus chirst ja hallelujah....! : Kylla on niin hottia, etta koko kropassa juoksee vareet!
Han lahetti huoneeseeni ison kimpun kukkia ja lahjaksi jotain, mita ihailin hotellin boutiquessa. ...ja illalliskutsu.
Saasta soikoon, flirtti on ollut kuumaa... :
Tyyppi on Saudi syntyperaltaan, mutta tosi lansimainen ja omistaa 4 muuta hotellia. Puhuu taydellista englantia, ranskaa ja saksaa. Han nayttaa ihan Veskariltani, paitsi etta on timmimassa kunnossa ja omaa enemman sita pinnan alla olevaa tulta. Miuvh..! :
Han esitti jo, etta voisin tyoskennella sen hotelliketjussa, kuin myoskin, etta voisin olla sen jo ties kuinka mones vaimo. Nama kundit kun saa laillisesti ottaa monta vaimoa. No, olisi vain helpompaa minulle, kun voi huilia enemman, eika tarvitse tehda niin paljon sen miehen eteen. Kuka se hotelli miekkonen oikein on? Tapasitko siellä tunisiassa? Oliko hyvä reissu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6302 : 27.03.2009 10:24:38 » |
|
näinhän se on Saturnalia, mutta toivottavasti sinulla ne jutut on kaukana. juuri se sosiopath-tyyppi näyttää sitä toista naamaansa nyt, tietenkään mikään ei toimi kun pitäisi sopia. selvähän se. outoa vaan miten sitä nuorena ja viattomana ei haluaisi uskoa tällaista ihmisistä. ja siksipä olin nuoren ja viattoman kanssa, mutta kun kukaan ei (mies) oikein ole viaton nykyisin. juonittelua ja sitä kaikkea muuta s*aa näkee ja kuulee vaikkapa suhteissa.
sitten kun tulee jotain ihan uutta ja aidosti hyvää, havahdun.
minäkin olen miettinyt kukahan nykyisin on järjissään ja miksi ei ole? tai sitten asia vaan jotenkin korostuu. eräs pomo oli luova hullu, se oli positiivista vaan..
joku kutsuisi sitä yli-ihmisajatteluksi..
vai onko jotenkin sama onko kaikki vähän pimeitä, kunhan on hauskaa ja rahaa? tjaa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 10:42:32 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6303 : 27.03.2009 14:41:57 » |
|
Kuka se hotelli miekkonen oikein on? Tapasitko siellä tunisiassa? Oliko hyvä reissu No taalla ollaan vielakin ja kylla se ainakin osaksi on ollut tahan asti aika siedettavaa. Tuo miekkonen on taman hotellin omistaja. Saudi, ei tunisialainen. Kotoisin Dubaista. Taysin "eurooppalainen", puhuu taydellista englantia, ranskaa ja saksaa.
En viela tieda, miten tuon Scorparin hoitelen, mutta eikohan se tasta.
Olen saanut nyt uudet ruusunlehdet huoneeseeni ja hedelmakorin, kun olin aamulla ratsastamassa Samiralla, Fatimalla ja Marialla -> kameleita.
Ja kun eilen selitin kautta rantojen ja kaikkien kamelien, etta ei kuule mitaan nopeaa seksia pelkilla kukkasilla irtoa ja niin, : niin se tuli kysymaan, etta nyt kun olet ratsastanut kameleilla, niin oisko se illallinen mahdollinen tanaan, vai pitaako hanen tuoda muutama kameli minulle..? ...ja seksia han ei voi ajatellakaan, koska ei tieda, kuinka jumalattoman monta kamelia sita varten pitaa olla..!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6304 : 27.03.2009 14:48:08 » |
|
Eihän kameleilla seksiä saa Tai ainakaan länsimaiselta naiselta. Ei oikein osata arvostaa kamelilahjuksia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6305 : 27.03.2009 15:48:53 » |
|
Eihän kameleilla seksiä saa Tai ainakaan länsimaiselta naiselta. Ei oikein osata arvostaa kamelilahjuksia Jäin miettimään antaisinko seksiä jos joku toisi mulle 10 kamelia... Kyllähän ne vois rahaksi vaihtaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6306 : 27.03.2009 16:25:00 » |
|
ehkä se skorppari TULEE ULOS KAAPISTA .. know what I mean.. no pe ip huumoria..
# Everything in the Universe is interconnected. Each thought, action and event in the universe are connected, and influence each other. Each thought and action causes reactions and repercussions. # Everything in the Universe is energy. We see differences because each object has a different wavelength and density. We live in an ocean of energy. Each wave in this ocean influences the other waves. Thoughts, as part of this body of energy, work with the creative Universal energy and interact with it. # Thoughts are like a magnet, they attract similar thoughts and circumstances. Thinking one thought invites into the mind more similar thoughts and ideas. These thoughts tend to attract circumstances that are in accordance with them.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 16:33:01 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #6307 : 27.03.2009 17:19:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #6308 : 27.03.2009 21:26:22 » |
|
Teese itse girurgina ! Aloittaisin aivan rauhallisesti, esimerkiksi, leikkaamalla nenäkarvat yksi kerrallaan. Jo kun kipu on jotensakin hellittänyt, niin seuraavaksi, ihan juuresta, mieluummin talon terävimmällä veitsellä,mieluummin silmät kiinni. Nenä irti.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6310 : 28.03.2009 12:49:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #6311 : 28.03.2009 13:12:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6312 : 28.03.2009 16:33:40 » |
|
joillain ei kai sitten ole muuta tekemistä pallolla kuin leikkiä miesten kanssa jotain??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6313 : 29.03.2009 10:17:52 » |
|
Saudiäijä tuntuu nauttivan niin paljon leikittelystä että ei tässä kukaan mitään ole häviämässä Antaa palaa vaan.. Mutta kannattaa varoa ettei puolivahingossa tule luvanneeksi liikoja Siinä ei paljoa naurata jos yhtäkkiä huomaakin olevansa sheikin haaremin jäsen Itse asiassa, minua ei kylla yhtaan haittaisi! :2funny Paitsi tuo saudi on komea, niin myos tosi mukava ja €urot, $ollarit ja £unnatkin niinkuista kohdillaan. Juttelin tuosta monista vaimoista ja han kertoi, etta nykyaikana ei enaan modernimmat miehet ota kuin yhden vaimon ja siinakin on ihan tarpeeksi kuulema stressia ja tyota.
Monien vaimojen pito on kallista touhua ja kuulema erittain vaivallollista. Monet parempien perheiden pojat opiskelevat Euroopassa, kuin myos vakituisesti asuvat tai omaavat business viisumin ja imevat kaikki eurooppalaiset tavat.
Itse asiassa han kertoi, etta perheissa, jossa on useampi vaimo, niin ovat itseasiassa rakastavaisia keskenaan ja se mies on se "tyo" ja "ura", -naiset kun ei usein omaa koulutusta tai/ja ei voi tyoskennella Saudeissa. Ja sitten kun se mies ottaa uuden naisen, niin ne naiset ovat mustasukkaisia vain toisistaan, kun joku tulee sekoittamaan pakkaa, eika niinkaan siita miehesta, vaika se mies tietenkin kertoo kaikille, kuinka ne vaimot nyt kovasti ovat hanesta mustasukkaisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #6314 : 29.03.2009 12:51:42 » |
|
Kyllähän se varmaan toimii jos ei itse tarvitse olla 70v. miehen kymmenes vaimo Paitsi tietenkin jos nainenkin olisi jotain 60v. niin.. Parikymppisenä ehkä pieni pettymys : Heh vaikka nauraa ei saa olis kyllä ihan kaamea paikka ollut silloin aikoinaan, jos sellaisen kanssa ois elämäsinetöity Jotakin iloa täytyy naisillakin olla ukoista Niin, heissan vaan tupahan Elwyn - me olimme kynttilänvalossa pelaten lasten monopolia... peli loppui, kun koko perhe kökötti vankilassa tosi bisnesihmisiä... Talo oli kumman hiljainen ja tienoo pimeä Sammutimme jopa ulkovalot, koska siellä rusakot mitään valoa tarvitse ja sisällä tv.t, tietokoneet, astianpesukonekin sai odottaa tälle päivälle yms. Toisaalta oli todella kivaa muksujen kanssa maata olohuoneen lattialla ja kinastella miljoonista ja tonttikaupoista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|