Päivää tupaan
Oli pelottava yö viimeyönä
Oltiin Suklaasilmänkaa jo nukkumassa kunnes Suklis herätti mut
että "joku on ovella!" ja kello oli jotain kolme yöllä.. joku siellä pimpotteli ja meistä ei kumpikaan uskaltanu eka mennä kattoo että kuka siellä keskellä yötä vois olla... Sit ku ei menty niin se alko
hakkaamaan sitä ovea! siitä mä vasta säikähdinkin,ja tuli kaikki lapsuuden pelot mieleen (isi tuli aina kännissä kotiin möykkäämään yöllä)
No siinä vaiheessa Suklaasilmä laitto valot ja meni ikkunasta kattomaan kuka siellä on,
mutta se oli kerenny jo lähteä.
No sit meni joku 5min ja taas kuulu pimpotus ja mun sydän oikeesti hakkas niinku
olis joku suurikin hätä... Jos olisin ollu yksin olisin varmaan soittanu suunnilleen poliisille
No sit Suklis kerkes mennä avaamaan oven (jota mä en olis ikinä uskaltanu tehä) ja sieltä kuulu jonku
miehen ääni että "
joko olitte nukkumassa?" ja oli kuulemma vähä säikähtäny/perääntyny heti ovelta pois ku huomaski että joku mies sen avaa.
Oli heti kiltisti lähteny pois.
Miten mä enää uskallan yksin nukkua siellä ku oon niin dramaattinen kaiken tollasen suhteen,
ja kyllä sitä säikähtää jos keskellä yötä joku tulee hakkaa oven taakse
Oon usein vielä vanhingossa jättäny avaimenki oveen,mutta nyt alan kyllä kattoo tarkkaan
ettei se koskaan jää siihen ja hommaan jonku pesäpallomailan viereeni
Vainoharhainen? ehkä...
Mutta se ei tosiaankaan suklaasilmän kuvailujen mukaan ollu KUKAAN mun tuttu tai kaveri,ja toiseks kukaan mun kaveri ei tulis oven taakse keskellä yötä..
Joku pimee tyyppi sen täytyy olla
Tänään pääsee
ja
siskojen kans ratsastamaan
ihana ilmakin