Mä oon luulotautinen ja harhakuvitelmainen ja seuraava tekstinpätkä saattaa olla jotain epätodellista, joten poistan tän viestin sitten kun oon todennut että en ole raskaana..
Mun tissit on kipeet ja ne on ihan hemmetin isot ollakseen mun XS-superrrr-flat boobsit... Ne näyttää siis siltä, että olisin 14v ja mulle olis vihdoinkin kasvanut ihka oikeet tissit, mitä ei koskaan päässyt tapahtumaan koska laihdutin tuohon aikaan sairaalloisesti.
Se asia herättää epäilyjä, koska vaikka tissit kasvaa hieman ja ovat arat ennen menkkoja, niin ei nyt herranen aika sentään ihan näin paljon! - Saattaa olla että kuvittelen, enkä muista minkälaisia PMS oireet ovat, koska viime menkoista on aikaa
pari kuukautta .. Se onkin toinen asia mikä herättää epäilyksiä, mutta toisaalta minulla on epäsäännöllinen kierto joten ei siitäkään pysty aina päättelemään mitään. Kolmanneksi, mä luulin eilen että mulla oli jokin ruokamyrkytys, ehkä oli, ehkä ei? Mitä se oli, en tiedä? Maha oli ihan trööööt vain ja kahvi oli oksettavaa ja närästi, vaikka yleensä mua EI närästä.. Tosin kerta se on ensimmäinenkin? Tänään olin aamuvuorossa ja aikuisten oikeasti yökkäilin ihan kunnolla muutaman kerran, mutta pystyin pitämään kaiken sisällä kuitenkin - tämä saattaa liittyä vielä siihen eiliseen ruokamyrkytykseenkin? Tosin en ole ihminen joka yökkäilee.. En ikinä muutoin kuin jos olen jossain todellisessa yrjötaudissa.. Krapulassakin olen yrjönnyt elämäni aikana vain kaksi kertaa..
Noh, oli miten oli, kello oli 17.55 ja juoksin 200 metrin päässä olevaan apteekkiin hakeakseni testin nyt varmuuden vuoksi ja kitkeäkseni pois nämä kaikki harha-aistimukseni, saadakseni vain todeta että olivat juuri pistäneet ovat lukkoon. Samalla hetkellä kun ryntäsin apteekin ovelle, tuli siihen myös samalla vauhdilla ja yhtä harmistuneen näköisenä nuori tyttö joka oli about viimeisillään raskaana. Melkein teki mieli kysyä, että hei oletko sä joku merkki.
Mä tiedän että tämä juttu on taas jotain maailmankaikkeuden v-tuilua koska enhän mä nyt herranjumala sentään kykene ja voi enkä saa olla raskaana just nyt. Ehkä tuleva täysikuu ja pyhän feminiinisen kolminaisuuden henki on nyt tullut muhun ja oon muotoutumassa joksikin hedelmällisyyden symboliksi.. Joka tapauksessa en ehkä kuitenkaan ole huolissani, enkä todellakaan aio nyt soittaa parhaalle ystävättärelle enkä äidille tästä asiasta, saisin ne vaan uskomaan omiin tarinoihini...
Kiitos ja anteeksi, tämä oli pakko jakaa teille, vaikka pidätte mua ehkä ärsyttävänä draama queenina ja voitte ennakoida että tulen huomenna sanomaan "jee tein testin ja se oli negatiivinen". Kuten mä toivonkin, että tässä käy.. Ugh olen puhunut.