Jos mua huoritellaan ja nimitellään sadallatuhannella muullakin haukkumanimellä, syytetään ihan perättömistä asioista ja mä vain yritän jakaa ruokaa niin että kaikille riittää sitä, ja sit mua lyödään ja kauha repästään kädestä, että yks hamstraaja saa vietyä viidennen täyden ruokalautasen huoneeseensa mädäntymään, niin mulle tulee ... tyhmä olo.
Tyhmä, että edes yritän selittää jotain sääntöä ihmiselle joka ei vaan tajua........................
Tyhmä, että jokainen muu ruokaansa odottava noudattaa sääntöä ja näkee miten annan yhden toimia eri tavalla koska se on aggressiivinen.
Ruokailu ohi. Sitten kaikki huutaa yhtäaikaa eriä ja samaa asiaa, kaikki on jotain vailla kolmesta eri kaapista joihin vain mulla on avaimet ja lopulta huudan että NYT turpa kiinni jos haluatte jotakin, niin kysyn jokaiselta yksitellen.... Kaikki on 10 sekuntia hiljaa kunnes sama alkaa, ja mä yritän väsyneenä vaan kuulla mitä kukakin sanoo, en enää vastaa kysymyksiin vaan teen hommat loppuun ...
Päässä soi vaan saanko banaanin saanko omenan, niin onko niitä banaaneja, saanko omenan, anna mulle omena, hei mikä toi auto on joka tuli pihaan, saanko mä banaanin ja omenan, anna tupakkaa, hei mikset sä anna tupakkaa, joko mä sain mun lääkkeet.........................
Kun suurin osa on lähtenyt huoneisiin, tulee yksi tiskaamaan mun kanssa ja laittaa ovia lukkoon ja pyytää mut ulos tupakalle.. Siinä me hihitellään yhdessä sitä härdelliä mikä hetki sitten oli ja kohta tulee kaksi muutakin ulos ja me nauretaan ihan hirveesti kaikille hassuille jutuille ja ne kysyy että tuuthan sä huomennakin töihin... Mä vastaan, että tottakai..
Lähden himaan ja kun saan oven kiinni niin en tiedä pitäskö lyyhistyä suorilta maahan ja itkeä, mutta ei, kohautan olkia ja jatkan .. ihan normaalia päivääni...