JEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
vihdoin mulla toimii netti omassa kämpässä!! En oo osannut ku haaveilla että "jos mulla olis netti niin..." "sit ku saan netin niin." yms.. se on aina tuntunu mahdottomalta,mut nyt mulla on netti!
Lisää viihtyvyyttä ihan perkeleesti!
Pitäs käydä vielä kattelee tietsikka pöytiä,ettei tarvis lattialla maata ja näpytellä
kyllä tää oliki vaikeeta eka saada toimimaan!Eka huomasin että puuttuu joku johto,sit kävin hakee sen,sit yritin kirjautua sisään niin kysy salasanaa,en tienny sitä ku veljen laittama,no veljelle ei saa soittaa ku se on pidättynä,yritin itse keksiä mikä se vois olla ja kokeilin kymmeniä salasanoja,kaikki väärin
Sit sain sen tyttökaverilta tietää sen salasanan,no... avasin tietokoneen,siihen oli tullu joku ongelma,ei menny ees salasanaan asti.. joutu lataa koko yön poistaakseen sen ongelman.. sit tänään aamulla avasin koneen näpytin salasanan yms... no sit tää ei suostunu yhdistää nettiin. soitin palveluun ja kysyin apua,neuvottiin,kokeilin uudestaan,ei onnistunu.. sit soitin pari kertaa uudestaan (ja ootin aina noin 10min että vastattiin
) ja sit joku mukava nainen neuvo alusta loppuun,ihme ettei sillä menny hermot muhun ku kokoajan kyselin että "ai mikä?" "ei tässä semmosta oo" yms
Jouduin poistaa koko systeemin ja asentaa uudelleen...ja NYT toimii netti
ja kaikkia kiinnostaa tuo "kertomus"
Hoitokoiraa pitäs mennä lenkittää jos malttaa lähtee koneelta pois