Eilen tunnin kävelylenkki ja tunnin jumppa.. Tänään tunnin kävelylenkki ja 75min jumppa...
Huomenna en kyl mee kävelylle, mutta selkä-vatsa-jumppa olis tiedossa kun lupasin jo mennä..
Mä oon nyt niin rakastunut liikuntaan että on vaikee pitää yks lepopäivä viikossa, mikä olisi ihan hyvä pitää..
No kohta alkaa työt sitten niin eipä varmaan hetkeen kerkee tekeen muuta ku nukkuu unta palloon heti kun pääsee kotiin ja nollaamaan infoähkyiset aivot, että oppii taas seuraavana päivänä.. Odotan sitä sekä innolla, että pienellä kauhulla!
Mä en sitten yhtään tykkää kun täällä asunnossa on ihan sikana sellasia pitkäjalkasia hämähäkkejä..
Meinaan saada aina jonkun halvauksen kun näen hämähäkin.. Miettikää nyt!
Kerran kun ihan viattomana ja pahaa-aavistamattomana istuin huussissa ja kurotin kättäni ottaakseni paperia, niin juuri ennen kuin mun käsi koski siihen paperiin, silmä ehti nähdä jotain liikettä ja siinähän oli sellanen hervoton hämähäkki, vessapaperissa siis..
Vedin syvään henkeä että pystyin huutamaan mahdollisimman lujaa hyi v*** hyi s****** rrrrkele!!!!! YÄK! a-p-u-a!
Toisen kerran hämähäkki oli mun pesusienessä
ja taas piti huutaa lujaa, ja pesusieni lensi päin seinää niin että mäsähti oikein kunnolla, samoin lensi suihkugeelipullo ja mä juoksin alasti olohuoneeseen ja vaahtosin skorpparille että mee nyt hyvänen aika hakeen se hämähäkki pois sieltä!! Niin hyi mikä tunne, kun on juuri ottanut jonkun esineen käteen ja siinä on hämähäkki!
No nyt olen tappanut jo itse kaksi... Sillon skorppari oli töissä, toinen kerta tänään...
Hyi hemmetti, se vaan käveli tän makuuhuoneen seinää pitkin niinkuin sillä olisi lupa lenkkeillä täällä miten sattuu
.. Tietenkin mun piti taas huutaa ja kiroilla ja yökkäillä pari kertaa -niin siis tää on ainoo asia mitä tiedän pelkääväni jotenkin niin paljon että ihan yököttää- ennen ku soitin skorpparille paniikkipuhelun. Se käski mun tappaa sen jollain lehdellä ja niin mä sitten lopulta tein vaikka piti huutaa ihan sairaan paljon..
Tuliko hieman voittajaolo...
Mutta voisko joku sanoo mistä tämä hämähäkkiongelma johtuu,
koska mä en tykkää kun saan sydänkohtauksen jokaisesta roskasta ja tummasta läntistä seinillä ja lattioilla...