epona
Vieras
|
|
« Vastaus #7425 : 22.11.2009 15:43:21 » |
|
Olen tässä taannoin nähnyt muutaman naisen, jolla on juuri tuolla tavoin toinen puoli ajeltuna ja toisella puolella pitkä tukka. Todella kauniin näköistä - ellen itse omaisi näin lyhyitä hiuksia niin kokeilisin itsekin. Go for it!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7426 : 22.11.2009 16:25:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7427 : 22.11.2009 18:50:25 » |
|
Elwyn keksipäs mullekin joku rock hiustyyli, menen tiistaina leikkauttamaan epäonnistuneen kampauksen... jos ameebaltani vaan kykenen Prkele kun aina pitää saada joku loinen Kuka / mikä sua loisii?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7428 : 22.11.2009 20:09:40 » |
|
Elwyn keksipäs mullekin joku rock hiustyyli, menen tiistaina leikkauttamaan epäonnistuneen kampauksen... jos ameebaltani vaan kykenen Prkele kun aina pitää saada joku loinen Kuka / mikä sua loisii? ihana ... tällä kertaa ihan oikea loinen, ameebaksi epäilen, on ennenkin ollut kehitysmaareissujeni jälkeen... PAH! Syön liian reippaalla otteella ruokaa kuin ruokaa ja etenkin jos sitä tarjotaan, ei voi kieltäytyä Oh.. Luulin, että jokin ihminen, joka on ameeba ja loisii.. Hyi..! Millainen se on ja mistä se saa ja mitkä ovat sen oireet?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7429 : 22.11.2009 22:02:42 » |
|
Eww..! No mutta nopea dietti ainakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #7430 : 22.11.2009 22:11:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7431 : 23.11.2009 00:08:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #7432 : 23.11.2009 20:40:58 » |
|
Nyt minulle on vihdoin tapahtumassa jotain ihanaa kaiken tämän keskellä. Pääsen äidin kanssa "minilomalle". Päätimme yhdessä, että lähdemme mökille. Mäntsälään. Hän täyttää 27. ja minä 28. tätä kuuta. Ihana - en ole koskaan ollut missään äidin kanssa kaksistaan. Hieno juttu, että on vielä vanhemmat ja saa niiden kanssa viettää aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7434 : 24.11.2009 12:03:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7435 : 24.11.2009 17:17:40 » |
|
Blondina on kivaa!
Onko teistä kukaan parantunut allergiasta tai yliherkkyydestä? Minä jouduin lopettamaan kaikki sitrushedelmät vuosia sitten, koska esim. appelsiinimehun jälkeen turposin ja naamani näytti lähinnä sille, että olisin ryypännyt runsaasti ja olo oli kamala.
No sitten n. kk sitten sain aivan mielettömän himon Satsumeihin, kun kaveri tarjosi jälkkäriä, joka oli koristeltu Satsuman siivuilla ja kokeilin ensin yhdellä, ei mitään, söin toisen, ei mitään ja söinpä sitten koko kilon pussin ja ei mitään! Seuraavana päivänä, koska ei ollut oireita, ostin 2 litraa appelsiini-tuoremehua ja kilon Satsuma-pussin, kun teki kovasti mieli ja vetelin sen 2 litraa tuokkaria ja sen kilon pussin Satsumeja ja ei mitään!
Nyt olen vedellyt tuokkaria ja syönyt Satsumeja joka päivä kuukauden ajan, tosin en enään noin valtavaa määrää, kun ei ole erityistä himoa enään ja minulla ei ole oireita.
Suomessa en syönyt paljoakaan hedelminä, kun ne ei ole niin hyviä siellä ja niiden päälle on säilyvyyden ja pitkän kuljetuksen vuoksi(?) laitettu kuoren päälle niin paljon myrkkyjä, mutta tuoremehuja join.
Missähän vaiheessa tuo paraneminen on tullut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7437 : 24.11.2009 18:27:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #7438 : 24.11.2009 23:03:18 » |
|
Harmi tapaamisemme kannalta, mutta sinun pitää tehdä niin kuin sinusta tuntuu hyvälle. Me voidaan sitten tavata tuossa Tammi-Helmikuussa (millon niitä ristiäisiä pidetään) Suomessa, jos et ole reissussa tai kiireinen silloin. Saatan viipyä pidempään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #7439 : 25.11.2009 07:24:36 » |
|
ihmettelenpä miksi kävisin Wienissä juuri Sashan luona? on sitä parempiakin paikkoja nähty myöskin Wienissä-. ja miellyttävämpiä ihmisiä. kuten esimerkiksi, henkilö jonka tapaan tänään. hänelle voin uskoa asioita, koska tiedän hänen olevan vaitiolovelvollinen ja henkisesti korkeatasoinen.
tulikin mielenkiintoinen ajatus koskien Espanjan residenssiä ja asioiden nopeutusta.
jep jep.. astro..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|