Mun mielestä sisarussuhteet on niin hieno asia että ihan harmittaa joskus toisten ihmisten puolesta, kun näkee että ne ei välitä sisaruksistaan, tai tule niiden kanssa toimeen...
Tietenkin se ikäero selittää asiaa paljon, mutta esimerkiksi mun skorpulla on isoveli ja pikkuveli ja ikäero niihin on 1v ja 3v mutta ei ole oikeen missään tekemisissä kummankaan kanssa, ei kuulemma kiinnosta, ovat liian erilaisia ymsyms....
Olin niiden sukulaisten häissä ja näin veljet, molemmat oli tosi kivoja, rennompia ja boheemimpia kuin skorppari, suoraan sanoen paljon enemmän "minun kaltaisia" kuin skorpu on..
Kävin tänään kahvilla mr Urakoitsijan kanssa... Ei tule bändihommasta mitään ja me riideltiin jostain, en edes tiedä mistä, mutta se vaan alkoi v*ttuileen mulle kaikesta ja tajusin taas mikä idiootti se on.
Eilen puhuin pitkästä aikaa puhelimessa yhen kauriksen kanssa joka on
... Se vaan sitten oli lähettänyt yöllä viestin että mussa on jotain sellasta, mikä on yhtä aikaa tosi suloista mutta ärsyttävää ja olis hauska kahlita mut joskus saman baaripöydän ääreen jutteleen....
Se on tosi sympaattinen ja kiltti tyyppi.... Ja saa mut nauramaan.
Lupas käydä mulle joulukuusivarkaissakin...
Mutta "harmi" että en sanonut sille että tavallaan seurustelen...
Tai siis harmi että tavallaan seurustelen?
Skorpu on vihanen kaikesta. Koko ajan.
Tekis mieli sanoo sille että pitäiskö sun etsii rinnalles nainen, jolla ei oo tavotteita elämässä, jolla ei oo ammattia, jota vituttaa kaikki koko ajan ja mikään ei kiinnosta, niin olisitte ihan match made in heaven?
Vai pitääkö mun vaan ymmärtää pohjattomasti että skorpulla on vaikee elämänvaihe ja toi sen negatiivisuus johtuu siitä...
Alan väsyyn siihen että se huutaa ja raivoaa milloin tietokoneelle,
milloin sitä kun naapurissa lapsi kiukuttelee ja se kuuluu seinän läpi
"v*ttu mikä vammanen lapsi!"
(laskee hieman isäehdokas-pisteitä tollaset kommentit......noin niinku 100%)
Muutenkin.. Mikään ei innosta sitä, se oli vittuuntunu siitäkin,
kun ehdotin että hankitaan joulukuusi
"voi v*ttu mieti sitä neulasten määrää lattialla, ei v*ttu"
"mistä sä meinasit sellasen ostaa??"
"mihin v*ttuun se muka mahtuu??"
Olipa vähän aikaa hiljaa kun sanoin että kumma jos parin viikon ajan kuusenneulaset pyörimässä lattialla haittaa, kun pöly ja kaikenmaailman leivänmurut lattialla ei haittaa koskaan...............
Ei tsiisus mä oon turhautunut tohon äijään, ellei se kohta ryhdistäydy!