N222 ymmärrän todella hyvin tuskasi tuon asian kanssa,
on turhauttavaa kun lääkärit ei ymmärrä, eivät osaa etsiä oikeita asioita,
eikä saa mitään vastauksia.. Sillon on ihminen aika yksin pahan olonsa kanssa.
Toivotaan että asiaan löytyy joku ratkaisu pian...
(mulla on nyt ollu 2 viikkoa epämääräsiä vatsavaivoja, mihin liittyy kamalaa polttelua mahassa sellasina äkkinäisinä kohtauksina..)
Vitsit mutta että on ollu ihana viikonloppu skorpun kanssa..
Ollaan luisteltu parina päivänä, juotu kaakaota,
leivottu yhdessä joulutorttuja, käytiin lenkillä,
jäädytettiin jäälyhtyjä, saunottu, ja muuta kivaa paljon
Niin paljon että mentiin öö toissapäivänä vahingossa nukkumaan vasta seitsemältä aamulla ja alkoholi ei liittynyt mitenkään asiaan..
Perjantaina mun oli tarkotus mennä humputteleen mun
ystävättären kanssa, oltiin käyty sen kanssa Rossossa tomaattikeitoilla ja kannettu kaksistaan kilometri juosten ja nauraen kuusi tänne skorpun asunnolle..
(iso, sairaan hieno ja tuuhea serbiankuusi
) ((minkä skorpu hyväksyi sitten kun olin sen kerran tänne tuonut ja piti sitä vielä kauniinakin kun olin sen koristellut
)).. Öh, niin anteeksi, lähdin puhuun ihan väärästä asiasta taas! Niin siis että meninkin jo sen
:n luo ja olin ollut siellä 10 minuuttia niin mulla alkoi ihan saakelin tuskaiset vatsakivut..
Koko maha oli ihan kosketusarka ja sitä poltteli, sitten sain rennien, imodiumin ja panadolin ja meni ohi vartissa.. Mut oli aika v-mäinen kipu, melkein itkin vaikken helposti kivusta itke.. Soitin sitten skorpun hakeen mut kotiin ja onneks kävikin niin..
Koska me vietettiin ihana loppupäivä skorpun kanssa ja puhuttiin asiat halki ja sain sanottua miltä musta tuntuu kun se on ollut niin stressaantunu koko ajan eikä se ollut tajunnut miten paljon se sitä muhun on purkanut..
Nyt on kaikki taas hyvin..
Lähden tänään yhden
-miekkosen kanssa varmaankin ideaparkkiin shoppailemaan. Saas nähdä miten sen kanssa tuun toimeen pitkästä aikaa.