Niinpäs olikin Kaarina N
! No, mut varmaan tunnistaa sieltä ulkomaalaisten seasta hyvin: toosi vaalea iho ja pitkä vaalea tukka...Tosin väkeä saattaa olla sen verran enemmän, että hyvä jos itsensä löytää sieltä ihmisten seasta
Ai niin, ja onhan mulla tatuoituina tuosssa oikeassa käsivarressa allekain nousu-, kuu- ja aurinkomerkit
...Oon tutkinut sen mainitsemasi Dubai-keskustelupalstan ja löysin sieltä hyviä vinkkejä matkaa varten..Näillä näkymin käydään siellä isossa vesipuistossa, safariajelulla, ostoskeskuksissa ja dubai creekissä (käsitin että se on joku ihan oma alueensa?!) plus sitten isoilla biitseillä, Jumeirah beach ja joku toinen, oon kirjottanut kaikki mahdolliset nähtävyydet ylös mun "dubai"-vihkooni
...Sitten pitää käydä siellä maailman isoimmassa karkkikaupassakin+hotellien yökerhoissa...Jotkut suositut yökerhot olivat jopa saman kadun/tien varrella..Tiistaisin niissä baareissa oli jokin naisten ilta, että naiset sai ilmaiseksi drinkkejä
Biitseillä oli kans joku päivä pelkkä naisten päivä, joten se pitää tarkistaa, kun muuten ukoltani jää biitsipäivä välistä
Varattiin sellainen pakettimatka Arean kautta ja yövytään Burj Dubain alueella ABC Arabian Suitesissa...Meidän pitää vaan olla ensin 10 tuntia Riikassa, josta lähtee sitten lento Dubaihin, ei siinä mitään, tonni tulee säästöä suoralentoihin verrattuna, opiskelijalle tuntuva säästö
..Sitten saadaan eräältä tuttavapariskunnalta ilmaiset metrokortit, koska heillä oli jäänyt muutama matka käyttämättä
Eilen kävin ekassa hepa-rokotuksessa ja tänään hankin matkavakuutuksen, en meinaa pysyä housuissani kun pääsee pitkästä aikaa reissuun jonnekin kauas!