No voi tsiissus, ei se mua vararikkoon vie yksi parin tonnin luotto-ostos.....
Kyllä skorpu osallistuukin, me vaan ostetaan huonekalut suurin piirtein niin että tietää kuka on kenenkin... Noi päällekkäin menevät vuokrat tässä on suurin vitsaus. Mutta tässä ehtii tulemaan uudet tilit yms pms, on meillä varaa noihin hankintoihin...
Ja totta että halvemmallakin sais mutta mä haluan noi tietyt jutut...
Noh, skorpu vaan ei oo mikään rikas kun mäkin tienaan sitä paremmin.
Ei se mua haittaa, koska mä tykkään siitä niin paljon.
Ostaishan se mulle kuun taivaalta jos sillä ois varaa. Kyllä se ruuat tarjoaa, avaa ovet ja käyttäytyy muutenkin ihan mallikelpoisesti...
Ja mun mielestä on hieno tunne kun voin käyttää omaa ansaitsemaani rahaa, ei se tosin pahitteeksi ole jos joku muukin sijoittaa minuun välillä....
Ulkopuolinen kysy että mitä se raha ja tavarat merkitsee..
No paljonkin, ainakin minulle.
Ei pakkomielteisesti, mutta sillä tavalla että arvostan ja nautin suuresti, olen kiitollinen. Olen elänyt myös melkoisessa köyhyydessä, enkä kokenut mitenkään rankkana asua 3kk ilman huonekaluja (pelkkä sänky, läppäri ja astiat) koska on olemassa niin paljon muutakin kuin tavaraa...
Mulla ei ole mitään tarvetta sulkea pois silmistäni kaikkea sitä mitä tämä ihmisenä olo minulle tarjoaa, rahankäyttö ei ole syntiä eikä vääryyttä sen enempää kuin seksikään... Se ei poissulje henkisyyttä tai syvällisyyttä.. Raha on vaihdon väline, miksi siitä on tehty niin paha asia?
Ja onko joku vääryys ostaa kalliit ja tyylikkäät huonekalut jotka kestää vuosikausia? Voisinhan tietenkin ostaa jostain halpaketjusta jotain mikä kestäisi muutaman vuoden ja hajoaisi, tai olisi niin ruma että en jaksaisi katsella...
On se kumma jos sanoo ostavansa jotain kallista niin tuntuu että kaikilla on siihen jotain vähemmän positiivista sanottavaa. Enkä puhu nyt vain astrosta. Mitä se tarkoittaa?