Huonot kävelykengät, liukas keli ja asfaltilla kävely + juoksupyrähdykset + yövalvomiset ja riittämättömät päiväunet = palautumattomat lihakset, tulehtuneen tuntuset takareidet..
Oon kävelly neljän vuorokauden aikana yhteensä 80km että repikää siitä, ja siis lisähuomio että mulla oli just kaks yövuoroa ja nukuin niiden molempien jälkeen alle 5 tuntia...
Mutta kaikki johtuu siis siitä, että täältä kulkee bussit niin pirun huonosti ja mun auto hajos. Ja jumalauta, myöhästyisn siitä )(&O(L/ri753y%&/**:n bussista, jolla olisin eilen aamulla päässy puoleen väliin kotiin!!!
Koska mun aamuraportti veny ja veny koska oli levoton yö, kaikki potilaat sai jotain ahdistuskohtauksia ja rintatuntemuksia ja sain hakee ekg-laitetta yhtenään ja soittaa etupäivystäjälle siitä ja tosta ja lääkitä suoneen ja kanyloida peräti neljä kertaa..... Niin oli paljon puhuttavaa...
Käytin huumekaapin morfiinit loppuun yhdessä yövuorossa, mutta kun oli kolme ahdistavaa potilasta jolle oli morkkuluvat..
Edellisenä yönä kaikki oli sekasin,
mummot säntäili pitkin käytäviä ja papat tuli laitojen yli,
yksi karjui puoli yötä hirveellä äänellä 15min välein HHEEEIII!!!!!!!!!!!!!!
Ja kun meni kysymään mikä on, niin tuli ties mitä uhkailuja ...
Meän piti siirtää pari mummoo pois yhestä huoneesta kun ne tappeli keskenään,
sekavat mummot, kaikki neljä siellä
Yks tutkariin, toinen käytävälle.. Ja se käytävällä oleva mummo huusi sitten meille koko yön..
Kukaan siinä kerroksessa ei varmaan nukkunu kun kaikki huusi...
Ja sit toka yö niin kaikilla on jotain sydäntapahtumaa tai hengenahdistusta..
Ei kerenny niinku yhtään istuun..
Vanhainkodissa sai öisin nukkuakkin pari tuntia, jos toinen hoitsu oli sen aikaa hereillä...
Mä en kestä näitä yövuoroja.
Ihmiset tuppaa sitä paitsi kuolemaan aamuyöstä jos ovat kuollakseen.
Ehkä se on hyvä aika delaa.
Mä tykkään siis työstäni, mutta noi yövuorot on saakelin ressaavia...
En oo mikään valvoja. Tulee rapulaolo ja sydämentykytystä.
Siihen päälle se liiallinen vastuu...
Aamuvuorot on kivoimpia. On toinen sairaanhoitaja ja lääkärinkierrot. Ei jää yksin.
Nyt on vapaa.
Lopetan kitinän ja oon onnellinen.