Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8595 : 27.03.2010 01:12:40 » |
|
on jo! mutta mulla kesti sen hankkimiseen 28 + 2 vuotta, ja oli kyllä helvetillisen työmäärän takana, mutta nyt on velat maksettu ja OMA ON. suosittelen kaikille omistuselämän hankkimista, vaikkakin, jos on lähtöisin elämänköyhistä lähtökohdista, joutuu sen eteen tekemään paljon työtä. mutta aina se kannattaa. se oma työnteko. lol. jos tää kuulostaa poliittiselta, niin se puoli on vitsiä. Omistuselämän hankkiminen on todella loisto homma, -jo senkin vuoksi, että on sitten millä muille piruuttaan mällätä, jos ei muun vuoksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #8596 : 27.03.2010 02:52:53 » |
|
näin, ja sitten on sekin mahtava puoli, että jos olet omalla sisäisellä työllä, kärsimyksellä,taistelulla, hiellä, kokeiluilla, ihan miten vaan olet sen tehnytkin, mutta ITSE minuutesi rakentanut ja identiteettisi LUONUT....niin se on muuten sellainen juttu, jota kukaan ei vaan kertakaikkiaan pysty riistämään sinulta pois. se on täysin mahdotonta. ITSE on velat maksanut siitä, itse on täysin vastuussa...olisi vaikka millainen kademielinen kakkakikkare vastassa, niin ei auta itku markkinoilla, osta oma tikkari mulla alkaa päässä jo kuplia, kun olen vielä valveilla, jäin vaan kiinni Sistersin kuuntelemiseen ja Divaanilla makoilemiseen. Siitä olen kyllä just nyt kade Sashalle ja Elwynille joka kävi toisaalla heittämässä kommenttia päihtymyksestään, että mulla ei ollut nyt varaa edes ostaa viiniä tai kirkkaita. olisin niin mielellään juonut jotain. mutta kaikki ne jututkin jotka on johtanut siihen ettei mulla ole vielä nyt paljon rahaa, on olleet tietoisia valintoja. en siis valita, vaan totean. en minä paljon tarvikaan, mutta aina voi elämää kehittää, niin pikkasen enemmän oisi vielä hyvin kohtuullista. mutta luultavasti on lähiaikoina jotkut bileet tiedossa hyvässä seurassa *öitä...* tai aamuja....
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2010 03:23:23 kirjoittanut aamunsäde »
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #8597 : 27.03.2010 02:59:13 » |
|
Aika outo ajatus tulla Wienistä Helsinkiin stressaantumaan ja kohtaamaan vihaisia ihmisiä, jotka ovat loukkaantuneet tai tuohtuneet kirjoituksistani : kuulostaa kyllä tosi mahtavalta idealta ja hyvältä valinnalta tuli vaan sellainen elävä elokuvanomainen mielikuva.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #8598 : 27.03.2010 09:05:08 » |
|
Pfff.. kyllä pikkyyysen on outoa sakkia liikkeellä, -itse näistä se pahiten seko. kiitosta vaa kyllä minäkin omaan henkisyyttä, eipä sitä vaan varmaan huomaa. mutta moon nii laiska a)kirjottaan ja b) vouhottaan mistään nii ja jos o pitkä teksti ni jaksa ees lukee. mutta tämäkin korjaantuu mikäli muistan lääkkeeni ottaa mutta tämmösen aivopesukoneena, jossa on 100 telkkaria päällä yhtäaikaa ja koko ajan pitää vaihtaa vielä kanavaakin niissä on ihan ok olotila yleensä. siis jos ei tarvi esim kauppaan lähtee.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #8599 : 27.03.2010 09:33:53 » |
|
*huoh!* Mutta, Hyvää Huomenta Kaikille! Minä lähden tästä pihalle lapiohommiin, etten huku loskaan.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #8600 : 27.03.2010 12:19:30 » |
|
olipa mukavaa pihalla. loskaa ja räntää ja koirankakkakasoja siivoilin.kätevää pistää ipana seisoo lumihankeen siks aikaa että sai rauhas kerätä kikkareita.
ranskanbulldogit on kyä tavallise tyhymiä koiria.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #8601 : 27.03.2010 14:20:21 » |
|
Tästä ketjusta on poistettu nyt kasoittain riitelynsävytteisiä ja vihamielisiä viestejä. Mikäli jollain on valitettavaa viestinsä poistamisesta (hyvin perustein), voi lähestyä minua yksityisviestillä.
Aikuiset ihmiset voisivat käyttäytyä aikuismaisesti.
(Parempitasoinen) Keskustelu jatkukoon.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #8603 : 27.03.2010 16:58:24 » |
|
Sanotaan nyt aluksi, etten halua millään muotoa jatkaa tuota vääntämistä, mitä tässä ketjussa näyttää olevan ollut. Tämänkin viestin saavat siis modet halutessaan poistaa. Haluan kuitenkin vain kommentoida tätä Sashan mainintaa, koska se oli niin täydellisen vastakkainen omalle mielikuvalleni Kaarinasta: Miksi muuten sinusta huokusi niin paljon vihaa ja ylenkatseellisuutta muita kohtaan ja miksi muuten, jos itselläsi asiat ovat hyvin ja tasapainossa, hyökkäilet arvostelemaan muita heidän elämästään ja kirjoituksistaan? Olen ollut tällä foorumilla k-a-u-a-n, kuten moni tietää ja suurimman osan ajasta moderaattorina, joten olen nähnyt sellaisiakin kirjoituksia ja mielipiteenilmaisuja mitä monet muut kirjoittajat eivät. Kaarina on myös kirjoitellut täällä pitkään. En kuitenkaan koskaan ole huomannut hänen kirjoituksissaan minkäänlaista vihaa tai ylenkatseellisuutta, päin vastoin. Olen jopa ihaillut monesti sitä, että hän on osannut ottaa huumorilla jopa sellaiset heitot ja epäilykset, joista moni olisi jo vetänyt herneen nenäänsä ja syvälle. Myös näitä Wien-keskusteluja olen lukenut, enkä ainakaan itse ole jäänyt siihen käsitykseen että Kaarina pelkästään Sashan vuoksi sinne matkustaisi. Miksi ihmeessä niin tekisikään? Wienhän on hyvin suosittu matkailukaupunki, kävin siellä itsekin jokin aika sitten. Viime aikaisista kirjoituksista foorumilla täytyy todeta, että olen ollut Kaarinan kanssa enemmän tai vähemmän samaa mieltä. Kokemukseni ja kuulemani perusteella uskon, että moni muukin, mutta harva vain jaksaa tuhlata energiaansa tällaisista asioista "vääntämiseen". Omatkin energiani suuntautuvat tällä hetkellä muualle, joten jääköön tämä vain omaksi pieneksi kontribuutiokseni aiheesta. Terveisin tr ja , eli sanaisen arkun oli kai määrä vähän raottua. Ehkä seuraava kirjoitukseni tulee jo olemaan aiheesta astrologia... :
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #8604 : 27.03.2010 17:19:51 » |
|
Aloitan nyt sitten ihan uutta keskustelunaihetta, yleisesti, ei mistään mitä täällä on ollut, se vaan ny sai kipinän tähän ajatukseen. Mielestäni kun on aina provokatiivista tuoda esille ihmisten haavoja, pitäisi olla joku vastuu myös siinä kun sitä tekee, eikä vaan puolustella sillä että kun tämä on kuitenkin totta niin sen saa sanoa. Olen itse nimittäin käyttänyt tätä perustelua. Ja olen itse aina se joka sohii sinne kusiaispesään jollain "älykkäällä" lauseella toisen mielen kiemuroista. Mielestäni pitäisi olla myös osata olla hiljaa, ja antaa toisten oppia läksynsä omassa rauhassaan, silloin kun on heille oikea aika. Eikä aliarvioida heitä ajatellen että he välttämättä tarvitsisivat kuulla se totuuden juuri sinulta. Kyllä elämä heistä huolehtii, ihan ilman sinuakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #8605 : 27.03.2010 19:29:48 » |
|
Aloitan nyt sitten ihan uutta keskustelunaihetta, yleisesti, ei mistään mitä täällä on ollut, se vaan ny sai kipinän tähän ajatukseen. Mielestäni kun on aina provokatiivista tuoda esille ihmisten haavoja, pitäisi olla joku vastuu myös siinä kun sitä tekee, eikä vaan puolustella sillä että kun tämä on kuitenkin totta niin sen saa sanoa. Olen itse nimittäin käyttänyt tätä perustelua. Ja olen itse aina se joka sohii sinne kusiaispesään jollain "älykkäällä" lauseella toisen mielen kiemuroista. Mielestäni pitäisi olla myös osata olla hiljaa, ja antaa toisten oppia läksynsä omassa rauhassaan, silloin kun on heille oikea aika. Eikä aliarvioida heitä ajatellen että he välttämättä tarvitsisivat kuulla se totuuden juuri sinulta. Kyllä elämä heistä huolehtii, ihan ilman sinuakin.
Aamen! Mukava päivä on ollut, pitkälti ulkoillen, vaikkei keli niin houkutteleva olekaan. Kumpparit jalkaan niin pärjää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #8606 : 27.03.2010 19:46:47 » |
|
Tupaan tervehys! Täällä ollaan jo kolmatta päivää kuin sumussa. Jotenkin ei niin ku leikkaa yhtään. Pitää katsoa, onko tuolla paluukartalla jotain pimennyksiä menossa. Kommunikointi kyllä sujuu ja tahtoa löytyy, mutta suusta on päässyt niin pimeitä ja epäjohdonmukaisia juttuja. Tänään sanoin anoppilassa päivällispöydässä, että musta olis kiva jos siipalla ois tissit. Ei siitä mitään tilannetta syntynyt, kun kaikki on niin huumorintajuisia, mutta tällaista just on ollut ilmassa. "Saunaa ja kiuasta ei voi käyttää samaan aikaan." hieno lauseeni eiliseltä. No joo... äsken kitaratunti, meni sekin usva/turhautumisraivossa. Mutta ainakin opin jotain. Joku viisas sanoi, että ilman turhautumista ei opita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #8607 : 27.03.2010 19:55:38 » |
|
meillä ollaan oksennuspaskannustauidssa.istun käret kyynärpäitä myäre ristisä etten tu kans kipeeks. eio lapsenhoito heleppoo pää äNpärissä.
muistakaa siirtää kelloo
ja kai o munat varattuna
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #8608 : 27.03.2010 20:29:05 » |
|
Tänään sanoin anoppilassa päivällispöydässä, että musta olis kiva jos siipalla ois tissit. Ei siitä mitään tilannetta syntynyt, kun kaikki on niin huumorintajuisia, mutta tällaista just on ollut ilmassa. "Saunaa ja kiuasta ei voi käyttää samaan aikaan." hieno lauseeni eiliseltä. Minä se taasen olen ajanut tänää ihan rehellisesti ojaan. Pahkeene. Pajunkissat jäi mettään kun oli lähdettävä traktoria hakemaan... Ei kuulkaas naurattanu sillä hetkellä. Lapsista oli vaan jännää olla sohjoisella metsätiellä motissa ja leikkiä Ronja Ryövärintytärtä ja Birk Borganpoikaa No, traktorilla lähti. Kaara ojasta. Mitä niihin muniin tulee, ni meiltä ei irtoa kun tylsiä terveyskarkkeja, pähkinöitä ja omppuja...
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #8609 : 27.03.2010 20:33:55 » |
|
Minä muistin kanssa kerrankin varautua virpojiin! Muistakaas sammuttaa valot! Earth Hour alkaa! .... Ja KESÄAIKA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|