Komppaan myös Aamunsäteen ajatuksia monilta osin.
Aamunsäde, miksi ihmeessä sinun pitäisi mennä uudestaan energiahoitoon? Moni elää elämänsä saamatta koskaan energiahoitoa.
minä kirjoitan vielä sen YV:n kunhan saan aikaa....sulla on mun mielestä asiallinen asenne hoitoihin.
saa nähdä miten käy minun ja energiahoitojen, ei minulla ainakaan nyt ole tarvetta. kyllä sen tietää ja tuntee onko tarvetta....loputtoman uteliaana ehkä jossain vaiheessa saatan haluta enemmän tietää mistä niissä on todella kysymys.
mutta on tässä tällä hetkellä paljon muita asioita päällimmäisenä juuri mulla.
Minäkin uskon että kaikki olennot on lähtöisin samasta Jumalasta, mutta sen jumalan lahja on juuri 'yksilöllinen sielu'....eli jokainen on ainutlaatuinen myös sieluna. kukaan ei voi kopioida toisen sielua. niinkuin muinoin egyptiläisillä oli ne 'sielu-linnut'....niin minä uskon että joka sielu on täysin ainutkertainen. sen takia en ymmärrä yhtään sellaista yhdistymistä missä pyritään olemaan samaa. mutta kai siinä on jotain kyseessä sen kanssa että päästään jollain tasolla kosketuksiin jonkun alku-energian kanssa....mutta hmm...minusta se tuntuu pikemminkin 'sielujen sulatusuunilta'...
kyllä minun sieluni lentää vapaana kuin taivaan lintu ja kukaan ei sitä enää vangitse, kun se on kerran häkistään päässyt. se tuntuu todella hyvältä, kun se on vihdoin vapaa.
no, kiitos kaikille jotka keskustelivat, ehkä se ketju teki jo tehtävänsä minullekin, mitä siinä hain. ei jäänyt oikeastaan enää paljoa selvitettävää
ja nyt se on nätisti nipussa. joku toinen voi aloittaa uuden jos tulee tarve.
ihmisiä varten kai tämä foorumi on, ja heidän tarvettaan keskustella?
mutta, ymmärrän että modejen työ voi olla rankkaa, ja sen takia en itse haluakaan koskaan mihinkään johtaviin asemiin tms, vaan haluan olla siitäkin vapaa.
ei täällä minusta vielä pahin mahdollinen 'kontrolli' ole mitä voisi olla, aika hyvin tämä on vielä vapaa.
en minä sellaista 'yhdenmielisyysfoorumia' haluaisikaan, enkä sellaiselle kirjoittaisikaan....
että on tehokas keino saada minut häädettyä ilman bannia.
---->joukkomielisyysfoorumi.
hmm.....meni vähän iltapäiväunet pitkäksi ja heräsin kahdelta
nyt voisi saada unet takaisin....