Iltaa tupaan!!
On taas paljon tapahtunut pienen tytön elämässä...Yksissä pippaloissa tutustuin yhteen
tyttöön joka oli just muuttanu tänne ja etsi kämppää,no sit kännissä saatiin loistoidea että se muuttaa mun kämppään mun kans
No aattelin sit seuraavana aamuna kun krapulassa heräsin että "toivottavasti se ei muista mitä eilen sovittiin.." No,heti kun se avas silmänsä niin se hihkas että
"lähen hakee mun vaatteet tänne!" enkä mä sit viittiny alkaa perumaankaan..
Se EI sanan käyttö on vielä vähän hakusessa
Siellä me sit oltiin,pikku yksiössä,mässättiin sipsejä ja katottiin leffoja ja nukuttiin
samassa sängyssä ja käytettiin toistemme vaatteita ja rahoja.. (tai se ainaki mun)
No tossa pari päivää sitte sanoin sille että en mä kestä
Tartten omaa tilaa,omaa rauhaa,mun omassa kodissa.... En tiiä suuttuko se ku tavallaan "ajoin"
sen ulos..
Mut en mä vaan pysty asua jonku kans saman katon alla varsinkaan jos ei oo omia huoneitakaan.
Eikä se kerenny ees täyttä viikkoa sielä olla niin mulle riitti
No löysin sille kuitenki toisen kämpän mihin se nyt lähti niin ei ihan kadulle kuitenkaan joutunu..
Tästä lähtien en kännissä sovi enää mitään,tai jos sovin niin uskallan heti avata suuni enkä vasta
viikon päästä kun huomaan että hetkinen kenen kämppä tää oikeestaan onkaan
Töissä on yks mielenkiintonen heppu,en kyllä tiiä siitä VIELÄ kuin että se on 20v ja ollu joskus
samassa koulussa ku mä.
Se aina vilkuilee mua ja tervehtii joka päivä ku meen sen ohi (ollaan ihan eri hommissa niin ei usein nähdä..) tänään sit alettiin juttelee enemmänkin ja tuntuu että oon ihastunut siihen
:
Perjantaina vaan vimppa päivä töitä,mut aattelin kutsua sen kylään mun luo...
Kyllä mä uskon et se suostuu.. kyllä sen vaan huomaa jos joku on kiinnostunu
Tai mä ainaki huomasin tosta heti....
Ihanaa,tänään pääsee pitkästä aikaa saunaan
Kiva ku NEELAA:ki näkee täällä
Tuot jotenki rauhoittavaa tunnelmaa tänne.