Vuodesta toiseen
tää paska rahatilanne on kestänyt mulla nyt tasan tarkkaan vuoden..
Jos lähtökohtana oli se että silloin kun muutin tähän, lähdin nollasta, en omistanut mitään.
Nyt olen vuoden ajan hankkinut tänne huonekaluja yms, uusi tietsikkakin piti ostaa,
joten isoja menoja on ollut.
Ja luulenpa että ei ole kovin harvinaista että noin viikkoa ennen tilipäivää alkaa monella nuorella loppua rahat. Noh se siitä. Eihän mulla vakituista työpaikkaa ole, joten tulotkaan ei ole vakituisia.
Ja kun kirjotin tosta että en ole syönyt niin se ei johtunut rahattomuudesta vaan ensisijaisesti siitä kun olin niin kipeänä etten oikeen pystynyt syömään.
Toki mun henkilökohtaisessa taloudenhoidossa voi olla parannettavaa, en sitä kiistä..
Shoppailen joskus ihan pirusti ja kadun jälkeen päin, mutta onneksi näitä haksahduksia ei satu ihan joka kuussa..
Saatanan helvetti kun v*tuttaa kaikki niin perkeleesti. Kaikilla on joku mielipide johonkin, vaikka en edes kysyisi, enkä nyt siis puhu astrosta.. Joskus tekis mieli pakata kamat ja muuttaa jonnekin hemmetin kauas ja jättää kaikki ihmetteleen monttu auki että mikäs sille nyt tuli.
on parasta mitä mulle on sattunut pitkään aikaan ja kaikki on hyvin sillon kun me ollaan yhdessä. Mutta heti kun ei olla niin mä huomaan että mä en oikeestaan ees kaipaa sitä.
Kyllä mun kuuluis kaivata, ja mun kuuluis haluta tätä enemmän, jos tää olisi jotain..
Eikä mun pitäisi vaivaantua siitä että se hempeilee, vaan pystyy ottamaan se takasin ja antaa takasin. Mä oon ihan jumissa. Mä en halua että se rakastuu muhun, koska mä lähden ennen pitkää, muuten valehtelen itselleni..