Tänään selviää jotain jännittävää!!!!
Tai pahinta on se, ettei se välttämättä selviä vielä tänään, vaan vasta huomenna tai ylihuomenna..
Saadaanko me se asunto?!
Tänään on sen asunnon 2. näyttö ja 1. näytön jälkeen saimme emailia, että olemme hakijoista ykkössijalla..
Vähän rassaavaa tää odotus..
Toisaalta, kun meillä oli noin kuukausi sitten näyttö samalla kadulla, sen kadunnimi herätti mussa tunteen ja aavistuksen, ja olin ihan äimänä kun sitä asuntoa ei saatu (siis itseasiassa emme pääseet edes näyttöön asti kun tuli puhelu et se kämppä meni jo)... Sillon harmitti kovasti.. Jos se aavistus oli ennakkotuntemus tästä asunnosta, minkä nyt saamme...
Jännittää kirjoittaa tämä ylös, ja jos olen väärässä niin sitten olen, mutta musta tuntuu melko varmasti, että se asunto on pian meidän....
Asiasta toiseen ölääh...
Olin eilen tuplavuorossa ja kuulkaa, alkoi tuntua sille että viihdynpä mä hyvin täällä työpaikalla.. Olin siellä siis aamuseitsemästä puoli yhdeksään... (antoivat mun lähtee 45min etuajassa)..
Mutta sainpahan hälyrahat eli 40€ tuosta, mutta en kuitenkaan ylimäärästä vapaapäivää...
Miettikää mikä työputki
mulla on siis takana nyt; aamuvuoro, aamuvuoro, aamu+iltavuoro.. Tänään meen taas iltavuoroon ja sitten vielä kolmas iltavuoro. Sen jälkeen yhden päivän vapaa, sitten 2 aamua, yksi lääkevuoro ja kaksi yövuoroa. Sitten vasta on kaksi vapaata!!
Toi yhden päivän vapaa on ihan turha, kun ei tunnu missään mennä illasta vapaalle ja seuraavana päivänä aamuun......*jäkätijäkäti*
Meillä on osasto täynnä, käytävillä ja ylipaikoilla ihmisiä, pari tehokuntoista mummoo jota ei suostuta ottaan teholle, pari dementoitunutta jotka lähtee yksin liikkeelle ja pitää vahtii niitä ettei karkaa/kaadu... Siellä on actionia, mitä mä kyllä rakastan, mutta se on kuulkaas väsyttävää joskus!
Mutta iihan sama jos me saadaan se asunto niin teen vaikka 10 tuplavuoroo peräkkäin....