että tässä olen tosissaan muutoksen tarpeessa, kun jonkinlaista avunhuutoa olen harjoittanut, sinne korkeampiin todellisuuksiin.
Vai johtuuko se jostain planeetta-jutuista, vaikea sanoa.
Sullahan KV näyttää parhaillaan olevan menossa Uranuksen yhtymä Aurinkoosi, tarkkana aivan lähipäivinä.
Ja kun olen jonkin verran lukenut juttujasi…täytyy sanoa, että sopii kuin nakutettu tuohon kuvioon.
Yleensä kuvio juuri kertoo siitä, että vanhat elämänmuodot tuntuvat merkityksettömiltä.
Haluaa jotain uutta ja repäisevää.
Uusia haasteita, joita olet valmis vastaanottamaan.
Halauat nähdä mihin voit päästä ja olet valmis hylkäämään jotain entisestä, johon olet kyllästynyt.
Sinun on vaikea sietää yksitoikkoisuutta, pitkästyttävää ja tylsää rutiinia.
Voit tehdä isojakin päätöksiä, joilla muutat elämääsi ” itsesi näköiseksi”.
Sinusta voi tuntua, että elämäsi suunta on kadonnut etkä tiedä mihin päin pitäisi suunnata.
Voit tuntea tarvetta irtaantua kaikesta entisestä, joka on jollain tapaa sitonut sinua, irti rutiineista ja tuntea halua olla vapaa entisistä sitoumuksista.
Uudet muutokset voivat tulla myös itsesi ulkopuolelta, ihan äkkirysäyksellä, tuoden jotain uutta elämääsi.
R. Nikula sanoo tästä myös seuraavasti:
” Psyyken tasolla impulsseja tulee ja menee, innoitusta ja vaikeasti sanoiksi puettavaa kaipuuta pois jonnekkin voi esiintyä.”
Tänä aikana kannattaisi muuttaa vanhoja tottumuksiasi ja olla seikkailumielinen, mutta ei uhkarohkea!
Tee uusia jännittäviä asioita..osta vaikka se kitara ja lähde sen kera laulamaan johonkin …
Sinulla voi olla hurjia toiveita..jotka ovat tyystin erilaisia kuin vanhat tottumuksesi…ja kamppailet niiden kanssa, miten tekisit.
Kuuntele tuntemuksiasi ja sitä, mihin ne sinua ohjaavat..tanssi, musiikki, urheilu, seikkailu.yms….kokeile ja nauti elämästäsi!